رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

 :. بسم الله الرحمن الرحیم :.



جــا نمی شــود ، این خنــده ها در قاب هیــچ پنجــره ای ...

خنــده هایت ، تمــامـ دوربینـــها را عاشــق کرده اســت !



سلام حاج حسین ! فرمانده خوب من

دلتنگی آدم را به چه کارها که وادار نمیکند ، امشبی دلم را دعوت کرده ای نه !

نمیدانم چه شد آمدم سراغ شما ، حدسم بر این است هربار عکس شمارا می بینم که اینطور

سرحال هستید تمام هم و غمم فراموش می شود به خودم نهیب میزنم میگویم فرمانده را ببین !

هزار ماشاالله .....

حاج حسین بین خودمان بماند این من و این همه غصه و دلتنگی انصاف نیست وقتی با شما حرف

میزنم همه به یک باره بپرد ، آمدم بگویم حاج حسین دستم به دامنت اما لبخند خدایی ات را دیدم

با خودم گفت بی خیال ...

اول کمی در حسینیه ات گشتم زیبا و خوب کار کرده اند کمی از خاطرات را خواندم

دلم میخواست بیشتر بود ولی همین 2 و 3 خاطره هم برای حال خوب کردن من هم کافی بود 

کاش زودتر حسینیه ات تکمیل شود بی صبرانه منتظرم

فرمانده خوب من ! میدانم امشب همه مهمان ارباب هستید ، امشبی که شب زیارت ارباب است

فقط یه خواهش ....

سلام مارا به مادر برسانید

الـــتــــــــماس دعـــــــا عــــلمـــــدار لـشـگر امـام حـسـیـن .....



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
سلام علیکم !
مهم اینکه مطلب برای خدا باشه ، مطالب سایتتون به درد بنده حقیر نمیخوره
توش پر از فضایی که مجبورم چشام رو ببندم
کاش قبل نوشتن اول ببینیم از مطلبمون امام زمان راضی هستن یا نه بعد رو انتشار کلیک کنیم
به هرحال خوش اومدید ...
شما هم موفق باشید
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی