رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی


 

شود روزی که در سجده بگویم :

رسیدم کـــــــربلا ، الحمدالله ....


 

 
  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱)

دل من سخت ، هوای حرمت را دارد...

که بگیرم تسبیح، بنشینم یک گوشه دنج حرمت...

بشمارم یک، یک... و بگویم از دل ...

من همان عاشق ، دلخسته خونین جگرم...

من همان بنده بی لایق و آشفته سرم...

دل من !دل من! یک سجاده پر از عطرخدا میخواهد...

که بیندازم ، در صحن حرم... دو رکعت نماز عشق بخوانم آقا...

دل من میخواهد ...دست در دست ضریح، گره اندازم و از عمق وجود ، اشک هایم را ، جاری بکنم ....

تا که در سایه امن حرمت .... همه غم های دلم را خالی بکنم...

الهم ارزقنا زیارت الحسین (علیهه السلام )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی