رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی میفرمودند:

یک روز در ایام تحصیل در نجف اشرف بعد از نماز پشت سر آیت الله مدنی دیدم

که ایشان شدیدا گریه میکردند که از شدت گریه شانه هایشان تکان میخورد.

رفتم پیش ایشان و پرسیدم اتفاقی افتاده است؟

ایشان فرمودند: یک لحظه امام زمان"عج" را دیدم که پشت سر من اشاره نمودند و فرمودند:

آقای مدنی نگاه کن!

شیعیان من بعد از نماز سریع میروند دنبال کار خودشان و هیچکدامشان برای فرج من دعا نمیکنند!

انگار نه انگار امام زمانشان غائب است!

و من از گلایه امام زمان به گریه افتادم!

کتاب مهربان تر از مادر/ ص 74 _ انتشارات مسجد مقدس جمکران

 

 

امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:

آقاجان! قربانتان بشوم چرا با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟

فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید!

شما دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....)

شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید.

امام زمان و سید بن طاووس صفحه238.نجم الثاقب صفحه480

 

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲)

اره این نکته رو خیلی ها اشتباه میکنن به جفتشم میگن دعای فرج
  • شمیلی همسرم
  • چه وبلاگ قشنگیییییییییییییییییییییییییییی!!!

    سلام سلام سلام

    ممنون ازینکه به وبمون اومدین و نظر قشنگتونو نوشتین
    چه مطالب جالبی توی وبتون پیدا میشه
    هم دعای فرج و هم نماز برای دوست و ....
    خدا خیرتون بده
    بسی استفاده بردیم
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    ممنونم از اینکه تو هم به این کلبه حقیر اومدی
    خیلی خوشحالم
    الحمدالله این مطالب هم روزی شما بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی