رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

 اى سفینة النجاة ؟

چه کرده‌ئى در راه خدایت که پاداش آن خدائى‌شدنِ هر آن چیزى است که به تو نسبت میرساند؟

بنفسى انت، بروحى انت ...

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۳)

  • شمیلی همسرم
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    وای خدای من!
    ** **** ***** **** **** ********************
    *** *** ** *** *** ***** *** *** ***
    ** ****** ** **** ******************* * ********************* ***** ***
    ***********


    آره خواهری. اگه دوست داشتی میتونی بیای وبم. خیلی هم خوشحال میشم
    پست های متاهلانه رو معمولا خصوصی میکنم. بنابراین از نظر خودم مشکلی نداره
    باعث افتخارمه
    پاسخ:
    ممنونم برای من بیشتر باعث افتخاره
    خوشحالم
  • شمیلی همسرم
  • راستی شمام تجربه چهل روزه رو خوندی؟!!!
    خیلی قشنگ بود
    اشکم درومد
    تازه یه لینک دیگه هم ازش خوندم. توصیف تمام روزهاشو نوشته بود. سه باز شکست خورد و از اول شروع کرد
    آخرش روز اربعین چهل روز پاکی پشت همش تموم شد
    خدا انرژی و امیدو پاکیش رو تا ابد براش نگه داره ان شاءلله
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    بله خیلی خیلی قشنگ بود
    ان شالله
    لینک آخر متن اشکال داره.
    سلام.
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز 
    نگاه کردم متاسفانه لینک رو دیگه پاک کردن !
    ممنونم‌ که گفتید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی