رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

از آن اشخاصی بود که دائم باید در میان گودالهای قبر مانند، سراغش را می گرفتی.

یکسره مشغول ذکرو عبادت بود.

پیشانی بندی داشت با عنوان «یا زیارت یا شهادت» که حقش را خوردند.

از آنجا مانده از اینحا رانده! هر وقت هم برای پاکسازی میدان مین داوطلب می شد نامش در نمی آمد.

آخر جنگ بچه ها یک پارچه تهیه کرده و روی آن نوشته بودند:

کمک کنید. روی دست خدا باد کرده، دعا کنید تیر غیب بخورد.


از کتاب فرهنگ جبهه جلد سوم (شوخ طبعی ها) نوشته سید مهدی فهیمی




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

خیلی جالب بود
سلام
آخرش نگفتن چی شد؟
رو دست خدا موند یا رفت پیش جانان ؟!

ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
پاسخ:
سلام علیکم
نه والا دیگه تو کتاب تا اینجا نوشته بود
با این دعاهایی که رزمنده ها از ته دل براشون کرده بودند فکر نکنم جا مونده باشن :)
  • سجاد عنایتی
  • سلام
    اولین بار هستش که اینجا میام
    فضای ساده و صمیمی داره این مجازستان
    خدا قوت
    انشالله توفیق بشه متن های بیشتر از خودتان ببینیم
    یا حق
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی خیلی خوش اومدید ببخشید دیگه نه گوسفندی نه شتری هست برای قربانی
    دیگه فقط تنها کاری که از دستم برمیاد اینکه دعا کنم شهید بشید :)
    ممنونم از لطفتون
    من همیشه و بیشتر اوقات کلبه زیباتون میام اینقدر مطالب خوب میترسم نظری بگم
  • شیخ عبدالزهرا وثوقی
  • سلام


    این روز ها دلم عجیب هوای مناطق جنگی کرده .. واسه طلائیه . شلمچه ..

    خدایا شرمنده ی خون این شهدا نشیم
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    صادقانه بگم عجیب نیست ! اصلا همه به این درد مبتلاییم

    شما نمیشید راه رو بلد هستید
    من بیچاره که از قافله عقبم :(
    آیةالله بهجت:اگرانسان دریابدکه خداوندمتعال همیشه و درهمه حال ازهر زیبایی زیباترست ازانس اوهرگزجدانمیشود
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    اصلا خود پست یه طرف نظرات یه طرف
    باور کنید گاهی با دیدن اینچنین نظراتی به وجد میام که چقدر پست رو تکمیل و زیباتر میکنن
    ممنونم از شما
    بنده خدا..
    پاسخ:
    :)
    سلام و عرض ادب خواهر گلم
    سیده خانوم بزرگوار خاطره  زیبایی نوشته بودین
    چقدر پاک بودن
    انشاءالله روزیتون شهادت خواهر مومنم
    ببخشید دیر رسیدم
    جامانده ای بودیم که کمی گم شده بودم درون خودم امروز بعد از نماز صبح نتیجه رو گرفتم و آروم شدم
    دوست دارم
    التماس دعا مثل همیشه بانوووووووووووووو
    پاسخ:
    نگرانم کردی :(
  • ... حسینی ...
  • سلام بزرگوار
    فکرش را هم نمی کردم در دعای مجازی کسی نگرانم شود...

    متشکرم از توجه شما...

    دور از شما دچار کسالت شده بودم که خدا را شکر در دوران نقاهت بسر می برم...

    تنتان سلامت و دلتان شاد...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    مگه میشه ! همیشه به یادتون هستم
    ان شالله همیشه سالم و سلامت باشید
  • جامونده از شهدا
  • سلام عکس عالی
    موفق باشید
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی