رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

ما متولد هزار و سیصد و انقلابیـــــم..
تـولد سالهای کودکیمان را ، با مارش عملیات ها ، جشن گرفتیم ...
کم کم در بحران ِ روزهای انقلاب ، قَد کشیدیم ...
رفتن یاران خمینی را ، در روزهای تقویم زندگی مان ، نشان گذاشتیم تا فراموش نکنیم ،
به چه کسانی مدیونیم..

کربلای 5 و والفجر 8 ، از پرافتخارترین عملیاتهای رزمندگانمان شد ...
و زبان از بَیان حقایق کانال کمیل و نهر خَیِّن ، قاصـــــــــــــر...

با نام باکری ها بر خود بالیدیم ...
نام حاج احمدِ متوسلیان و حاج ابراهیم همت ، سوال امتحان اخلاقمان ، شد...
با دوکوهه اُنس گرفتیم ...
و بازی دراز ، ارتفاعات غیرت مردان سرزمینم را ، به رخ ِ دنیا کشید..
و در مـــرصاد ، با دشمن اتمام حجت کردیم...

دیری نپائید که خمینی بی تاب یاران شد و در واپسین لحظه های ناامیدی ،
سید علی ، قرار دل بی قراران شد...
و انقلاب دوباره به پا خاست...
آری ...
این تمام روزهای پرافتخار دهه ی شصت ما بود..
همان نسل انقلاب...
و تنها خدا میداند که ما ، قدمی از آرمانهای انقلابمان عقب ننشستیم و این روزها منتظر یک اشاره ی ولایتیم...
با شمایم ؛ ای نااهلان و نامحرمان !

مـــا همان متولدین هزار و سیصد و انقلابیم که همچنان باعزمی راسخ ، ایستاده ایم..


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

چکامه چمن ماه

منبع : hdwallpapers.blog.ir
سلام
قلمتون مستدام
چقدر خوبی و اثر گذار نوشتید
ای خدا امروز چرا اینطوریه؟... در مجاز آباد و حقیقت آباد.. همه جا سخن از عشقو ولایت و ... زیبایی هاست...
اولین بار بود اومدم اینجا 
امروز به وبلاگهایی برای اولین بار سر زدم همه عالی بودن از جمله اینجا
خدا حفظتون کنه نسل انقلابی بزرگوار... همه همسنگرو هم قطاریم
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
آخه میدونید هرچقدر از ولایت نوشته بشه کمه ! هرچی داریم از برکت همین ولایت ...
قدم رنجه فرمودید
خدا شما بزرگواران رو حفظ کنه , ان شاء لله مزد و اجرتون شهادت
سلام

خیلی قشنگ توصیف کردید
ما دهه شصتی ها روزهای مهمی رو پشت سرگذاشتیم

دلمون و هوایی جنوب هم شد

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
زنده باشید
  • مجاهدین اسلام
  • سلام
    ممنون از متن زیباتون
    اما ب نظرم نسل انقلاب صرفا برای متولدین اون سالها نیست هرچند خود من هم یک دهه شصتی ام ولی همین الانم تو بعضی از مدارس راهنمایی و... نسلهای نوین انقلاب دارن رشد میکنن.

    در کل زیبا و غیرتمندانه بود
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم
    اگه متن رو نگاه کرده باشید نوشته شده که ما متولد هزار و سیصد و انقلابیـــــم..
    یعنی تنها برای دهه شصت نیست ! انقلاب برای همه نسل هاست
    یعنی ایشون زبان اسپانیولی میفهمیدند....؟
    یه بچه دوساله هم ایشون رو ((معجزه هزاره قرن سوم)) رو میشناخت....؟

    .
    .
    بابا این بنده خدا کلا تو توهم بود...
    به همه مقدسات تو توهم بود...
    ((
    در ایران بچه دو ساله، فامیلهای نزدیک خود مثل دایی وعمه وعمو را هم نمی شناسه چه رسد به رجال سیاسی ! وحتما اسم کوچک آنها را هم نمی دونه آن وقت درخارج یک بچه دوساله غیر ایرانی، هم این بنده خدا را می شناسه وهم اسم کوچکش رو میدونه!!!))
    پاسخ:
    سلام نمیدونم بلد هستن یا نه ! شاید کنارشون مترجم بوده
    فقط نمیدونم چرا شما گیر دادید به آقای احمدی نژاد ؟ من اصلا مگه اینجا طرفداری ایشون رو کردم ! اصلا هم قرار نیست من سال 96 به ایشون رای بدم !
    ایشون هم اشتباه های و تقصیراتی داشتن هم خوبی هایی هم داشتن که حضرت اقا هم فرمودند خوبی هاشون رو !
    واقعا برای من باعث تعجب چرا این چیزهارو میگید ؟
    این رو بهتون بگم من مثل بعضی ها نیستم افراد رو برای خودم بت کنم ! تنها کسی که برای من مهم و مطیع هستم خود حضرت آقاست ! من فقط این رو میدونم آقای روحانی الان جایگاهشون رئیس جمهوری آقای احمدی نژاد تو مصلحت نظام ! گذشته با همه بدی و خوبی هایی که داشت تموم شد باید منتظر باشیم ببینیم رئیس جمهور اکنون با وعده های که دادند
    چیکار میکنن ! به هرحال از وضع مملکت باخبر بودن دیگه که وعده دادن ! باید منتظر بشینیم!

    این متن ها رو خودتون می نویسید؟
    خیلی قشنگه! :)
    پاسخ:
    سلاممم خیلی خوش اومدید
    نه !!! دوستم خوند بعد گفتم بده منم بزارم اینجا ... خیلی قشنگه خودم همش میخونم
  • منتظر المهدی

  • باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
    سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
    (عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر  (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
     میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید  اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
    را ارسال نمایید 
    باتشکر .
    آجرک الله یامهدی

    چقدر قلم زیبایی داری بانووووووووووووووو
    خصوصا که از انقلاب و ولایت می نویسی خیلی زیبا و عاشقانه
    انشاءالله شهادت روزیتون
    موفق باشی و سرفراز
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    فدای شما بشم من
    همونطور که به دوستان گفتم من این رو از یکی از دوستام گرفتم !
    و اما کجایید مردان بی ادعا...
    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی