رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

آقا مهدی قبل از رفتن به سوریه، آخرین پیامکش را برای یکی از دایی هایش فرستاد :
دایی
من رفتم.
دستمال اشکهام رو با کمی تربت کربلا گذاشته ام لای قرآن روی طاقچه، اگه یه وقت طوری شد،
آنها بگذارید کنارم .

نثار روح ملکوتی شهید مدافع حرم
شهیدمهدی عزیزی و دیگر شهدای عزیز صلوات بفرستید


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۳)

با سلام
خواندن مطلبی با عنوان پشت پرده ولنتاین خالی از لطف نیست
یا حق!
زیبا بود
ممنون
یا حق
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

رهرو شما باشیم صلوات...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام

روحمان را با یادشان شاد کنیم

با رفقای ما رفیق بودند ، خیلی تو محل ما میومدند.

ان شاء الله شهادت نصیبتون

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
خوش به حال شما که بیشتر با شهدا رفیق بودید
ان شالله شهدا هم شهید بشید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • بهشت زودهنگام
  • خوش به سعادتش...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.  هدیه خوبیه. اینکه بار و بنه ای برای حتی توی قبرمون جمع کنیم. از جنس اشک های محرم و صفر. عاقبتتون شهادت
    سلام علیکم مومن

    خونه شهدای زیادی باهم با گروه رفته بودیم
    خیلی بچه آرومی بود و البته با اخلاق
    فکرشو نمیکردم یه روز برم خونشون به عنوان خونه شهید
    اونم برای خودش
    ماه رمضان که رفته بودیم منزلشون توی بهت بودم همش
    مهدی همونی بود که صوت دیدار با خانواده شهدا رو نصب میکرد و کمک میداد
    اما امروز ...

    و اما مردونه جنگیدن و عقب نیامدند تا داعش پیش روی نکند و به این فیض نائل  آمدند
    در حالی که میتونستند بیان عقب
    مثل خیلی ها که امروز میگن به ما چه ربطی داره
    ما چرا ؟
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    جدی میگید ؟ وقتی گفتید یه لحظه داغون شدم
    همیشه میگن در و دروازه شهادت بسته نیست همینه ...
    خوش به سعادتشون
    خوش به حالتون آقای عباس زاده شما از این برنامه ها دارید و در کنار کسانی هستید که گلچین شده هستند اینجا کسی این کارهارو نمیکنه ! خاطر شهدا اینجا داره کمرنگ میشه ! چندباری با دوستان رفتیم کنار خانواده شهدا اولش شهید نوری بود ! بعد دوستان دیگه نیومدند هرکس کاری رو بهانه کرد ! اینجا اینقدر خاطر شهدا کمرنگ شده که منزل شهید امینی داره ویران میشه هرچند که شده ولی هیچکس رسیدگی نمیکنه ! فقط جلو منزل نوشته شده که اینجا منزل شهید مهدی امینی هستش !
    گفتید مثل خیلی ها ! تازگی ها یکی از فامیل گفت برای چی مردم ما میرن بزارن خودشون بجنگن دیگه اصلا برای چی برای ما میفرستن !
    با بغض نتونستم چیزی بگم فقط یه کلمه گفتم چطور غیرتتون اجازه میده بی بی اونجا بمونه سپاه یزید اسیرشون کنن ! تازگی ها بد اخلاقی پیدا کردم به خاطر بعضی مسائل اینقدر فشار روم هست یه چی میشه میزنم زیر گریه ! نتونستم بیشتر توضیح بدم برای چی جون ها میرن دیگه منتظر یه حرف بودم بزنم زیر گریه آبروم میرفت !
    خوش به حال آقا مهدی ... طواف شهداتشون کنار حضرت زینب بود
  • فانوس جزیره - گمنام
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام علیکم مجدد
    البته ما هم با گروه دیگه ای میرفتیم و هنوز هم میریم که آقا مهدی هم می اومد
    کاری نداره که شما هم یه گروه توی شهری که هستید راه بندازید ‌، متشکل از آقایون و خانم ها که مثل گروه های دیداری ما میرن
    برید و خاطرات رو بررسی کنید
    خیلی چیزها در میاد از این دیدارها
    خیلی جمع باصفایی است ‌، جدای از مشکلاتش

    من اعتقاد دارم اینهایی که میگن ما چرا بریم ‌، ماچرا فعالیت بکنیم ‌، ما چرا از زندگی و وقت و مالمون بزنیم - اگه زمان امام حسین هم بود نمیرفتن
    حتی خیلی ها که امروز قیافه میگرند هم اگه موقعیتش پیش بیاد نمیرن
    مثل اون کسانی که امام حسین رو دوست داشتن ولی گفتن هرچی مال بخوای بهت میدیم آقا ،‌ اسب ،‌ شمشیر و ... ولی خودمون نمیایم
    دقیقا همین داستان میشه
    ولی امام بهشون میگفت من دنبال مال شما نیستم دنبال خودتونم
    در جواب کسانی که میگفتند من زن و بچه دارم
    آقا میگفتند مگه ما زن و بچه نداریم ،‌ بچه های شما عزیز تر از بچه های ما هستند میشه

    اینجور افراد اصلا نمیدونند که ما برای چی رفتیم و داریم توی کشور دیگه می‌جنگیم ،‌ اصلا هدف رو نمیدونند ،‌ جهت رو بلد نیستند ،‌ که اگه نمیرفتیم امروز باید توی شهرهای خودمون باهاشون درگیر می شدیم و شهدای بیشتری تقدیم میکردیم

    مهدی عزیزی ها میتونستند برگردند به عقب و جون خودشون رو نجات بدن ولی موندند که دشمن حتی یه قدم هم به حرم نزدیک نشه
    اینها مرد هستند
    راستش تصمیم گرفتم که راجع به شهدای مدافع حرم بیشتر بدونم و برنامه های بیشتری رو هماهنگ کنیم که بریم منزلشون
    چون شهدای جنگ الان شاید در نظر خیلی از ماها دست نیافتنی باشن ،‌ چون خیلی از ماها میگیم اون روز یه سفره ای باز بود و شرایط بهتر بود برای خوب شدن و شهید شدن ولی امروز نه
    ولی این شهدا توی دوره ای که مازندگی میکنیم زندگی کردند و از بین ما رفتند و به این فیض نائل شدند

    کاش که ما هم مبتلا شویم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    آقای عباس زاده نمیدونم شاید حق با شماست ولی خوب آدم که دست تنها میشه و کمی کمک حالش نیست خیلی سخت ... هربار هرکسی بهانه آورد . اصلا یکی پیدا نمیشه به آدم بگه من پای ثابتم مبادا احساس تنهایی کنید ها .. اگه یکی بود اینجور نمیشد . من فقط یه دوست داشتم که باهاش هر 5شنبه میرفتم مزار شهدا که ایشونم دیگه متاهل شدن وقت ندارن ! کلا اینجور موقع ها نمیدونم چرا همه کار دارن ...

    خوشا به سعادت آقا مهدی ها
    ان شالله که مبتلا میشید آرزوم و دعا برای شما شهادت
    ان شالله رکاب امام زمان شهید بشید
    من همینجوری داشتم دنبال یه  دعا برای برای دوستم میگشتم گذرم خورد این طرفی. بمیرم برای دلتون. نه که حالا من خیلی آدم خوبی باشم و ... من که خیلی افتضاحم. ولی مطالبتون رو خوندم جگرم سوخت. انشاالله شهادت تسکین دلهاتون باشه. انشاالله مادر زهرا جان (س) به همه تون نظر کنه. برای ما هم دعا کنید بلکه بریم قاطی آدم حسابی ها دیگه. همین دیگه... خدانگهدار.
    من همینجوری داشتم دنبال یه  دعا برای برای دوستم میگشتم گذرم خورد این طرفی. بمیرم برای دلتون. نه که حالا من خیلی آدم خوبی باشم و ... من که خیلی افتضاحم. ولی مطالبتون رو خوندم جگرم سوخت. انشاالله شهادت تسکین دلهاتون باشه. انشاالله مادر زهرا جان (س) به همه تون نظر کنه. برای ما هم دعا کنید بلکه بریم قاطی آدم حسابی ها دیگه. همین دیگه... خدانگهدار.
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    خیلی خوش اومدید , دعاهای زیبایی که کردید خدا خیرتون بده
    نظر شما واقعا دلنشین بود
    خدا نگهدار شما و خوبی هاتون باشه
    ان شالله شهادت روزیتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی