رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی


خوب نگاه میکنم , خوب می شنوم :

وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ , أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ , فِی جَنَّاتِ النَّعِیمِ ,
ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ 
وَقَلِیلٌ مِنَ الآخِرِینَ , عَلَى سُرُرٍ مَوْضُونَةٍ , مُتَّکِئِینَ عَلَیْهَا مُتَقَابِلِینَ




دلم می رود . پروا میکند سمت معتکفین :
انگار چشمها منتظر یک تلنگرند و انگار اشک منتظر است از چشمها بجوشند
چه ضجه ها و چه ناله های جانسوزی که این شبها از بچه ها شنیده نمی شود
قلب خیلی رقیق می شود و یک ظرفیت پذیرش معنویات
حقیقت اینست که زندگیهایمان آنقدر شلوغ و پلوغ شده که خودمان را در زندگی هایمان گم کردیم
در اعتکاف فطرتت را می یابی. همان آدمی که نمازهایش مثل نوک زدن کلاغ به زمین تند وتند بود، اینجا چه نمازی دارد.
حال مناجاتی که می خواستی و شاید نمی یافتی
چقدر سجده در اعتکاف می چسبد الهی انا عبدک وابن عبدک و . . .
اصلا آن جا میروی برای تمرین , برای سربازی برای عبد بودن
سه روز تمرین زهد، زندگی فقط با یک ساک که تازه نصفش هم زیادی است
سه روز تمرین فقط با تو بودن، بدون موبایل و تلویزیون و اینترنت و … ، بدون همه فقط با تو
سه روز تمرین دوری از شبه حیوان بودن، کم خوردن ، کم خوابیدن، کم سخن گفتن،
سه روز تمرین زنده بودن دل…
سه روز استشمام بوی بهشت در همین دنیا، سه روز زندگی خارج از جهنم گناه
خوش به حال اونهایی که توفیق حضور دارند.اما من وا مانده این عالم خاکی باز هم جا ماندم .
میخانه را نبستند جام مرا شکستندبه خودم میگم اگه توفیق حاصل نشد برای من روسیاه ،
معلومه همتم کم بوده و لیاقت نداشتم و الا در میخانه که باز است و لیکن عاشق صادق نیاز است.
من کجا و خوبان عالم کجا .
خدایا دست ما را هم بگیر تا اینقدر در جا نزنیم …

+ اگر از امشب می روید اعتکاف دیگر برنگردید! یعنی بمانید برای همیشه با خدا...

+ راستی معتکف یعنی شهید هنوز که هنوز است عند ربهم یرزقون



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

  • طلبه بازیگوش
  • اگه برات طلبگی یعنی امل بودن و متحجر بودن
    مساوی با مفت خوری، معادل معادله دو مجهوله
    یعنی فرشته!سرباز امام زمان! مبلغ دین!
    پس وقتتو تلف نکن، نه اینکه وقت تلف نمیکنی!
    نخونی بهتره، نمونی بهتره، آخه من اینا نیستم
    من یه طلبه بازیگوشم آره درست شنیدی
    یک طلبه اونم از نوع بازیگوشش...افتاد؟
    اگه حوصله شنیدن حرفهای یه بازیگوش
    اونم از نوع طلبه رو نداری بهتره ادامه ندی
    همین و بس...حالا افتاد یا بازم باید بگم؟
    پاسخ:
    :)

    با سلام و احترام

    نقل قول های الهام بخش روز پدر.

    نقل قول هایی از شخصیت های مشهور درباره روز پدر.

    جمله هایی که کمتر شنیده اید.

    نظرتان را با ما در میان بگذارید.

    .

    برگرفته از ایسا -ESSA.IR (پیش نویس ها)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • در همین دنیا بوی بهشت عالیه...

    پاسخ:
    :)
    فدای شما
    سلام علیکم 

    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام علیکم عید شما هم مبارک
    سلام و عرض ادب خواهر گلم سیده خانوم
    بنده چون امشب نیستم با عجله اومدم بگم عید بر شما مبارک بانووووووووووووووووووو
    التماس دعا
    میرم خادم  معتکفین باشم فعلا امشبو میرم تا ببینم فردا خدا چی رقم میزنه برام
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    خوش به سعادتت , خادمی اونم برای معتکفین :(((((
    حسودیم شد :((
    خیلی التماس دعا
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام عزیزم
    ** ** ** **** **** ******** ********
    پاسخ:
    سلام , نجمه جان میتونی جبران کنی 
    باز من چی نوشتم سانسور کردی 
    ها راه برگشت از مشهد بود؟؟
    پاسخ:
    اوه خوب اون نماز صبح دیگه
    نمیخوام کسی بفهمه دوست ندارم بالام جان

    تشریف بیارید خوشحال میشیم واقعا

    آخه پرنده پر نمیزنه !!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    به روی چشم 
  • بهشت زودهنگام
  • آخ گفتی... از گوشه کنار که از کسی می شنیدم دارن میرن اعتکاف دلم پر میزد حیف که خودم پرامو  قیچی کردم نمی تونم پر بگیرم:((
    پاسخ:
    بابا شما که دیگه پرواز کردی
    ما پیایین هارو هم نمیبینی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی