رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی


گفت: عازم سفر حج که بودم، جلوی در پادگان امام حسن، سعید را دیدم.
گفتم: آقاسعید! من دارم می رم مکه، سفارشی، کاری نداری؟
گفت: نه سعید جون! "تو برو مکه، منم می‌رم فکه؛ ببینیم کی زودتر به خدا می‌رسه"؟!



 رفیقش چند روزى رفت و خونه خدا رو زیارت کرد،
و آقا سعید براى همیشه مهمون خدا شد...
آسمونى شد


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۲)

خوش به حالت به خدا 
من در دنیای تاریکی زندگی می کنم و علاقه ای هم به علایق تو ندارم 
اما همین که میبینم فکرت بالاست و اینها اسوه ات هستن حسودیم میشه بهت
ولی می دونم خودم اسوه ام اینها نیستن 
پاسخ:
دنیای تاریکی داشتم نجمه خیلی تاریک با کمک خدا شهدا کمکم کردند
اون ها راه رو نشونم دادند
فقط کافیه باهاشون رفیق بشی دستت رو میگیرن
  • بهشت زودهنگام
  • در باغ شهادت باز باز است...
    پاسخ:
    سلام بهشت عزیز و دوست خوبم
    یاد آهنگران افتادم :
    درباغ شهادت را نبندید به ما بیچارگان زان سو نخندید

    بدجور با بلاگفا درگیرم برای شما و بقیقه دوستان نمیتونم نظر بزارم کلی بعضی وبلاگ ها باز نمیشن سما رو توصیه میکنم بیایین بلاگ دیگه :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اینجوریاس دیگه
    پاسخ:
    بله :)
    سلام بانوووووووووووووووووووووو
    شناختیییییییییییییییییی
    اگر شناختی یه سری بزن منتظر حضور سبز شما هستم سیده بانوووووووو بزرگوار
    چقدر پست زیبایی گذاشتین
    بله شهدا اینگونه بودن شهادت شیرین است اگر شیرین نگاهش کنیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلاممممممممممم دوست خوبم
    خوش اومدی بالام جان
    آره فدات بشم شناختم
    به جمع بلاگی ها خوش اومدی
    فدای شما بشم
    نه خواهر 
    مطمئنم دنیات به تاریکی من نبوده 
    من دارم این تو 
    توی این زندگی خسته کننده ی آزاردهنده خفه میشم 
    پاسخ:
    نه نجمهههههه
    اینطور نگو

    +++++
    روح بچه محلمون شاد
    روز شهادتشو یادمه
    ولادت امام حسین بود
    ایشالله که شفاعتمون کنه
    پاسخ:
    سلام چه سعادتی
    خوش به حالتون پس با شهدا همسایه بودید :)
    ان شالله
  • بهشت زودهنگام
  • وسوسه ام کردی بیام بلاگ!!
    ولی اکثر دوستام بلاگفان:(
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    باور کن من تا به حال از بلاگ نه تاخیر دیدم نه اشتباهی نه کوتاهی
    باور کن سرعت بالا , امکانات بیشتر به مراتب بلاگفا
    اگه این بلاگفا لج نمیکرد بلاگی ها هم میتونستن نظر بزارن :/
    اللهم ارزقنا ...
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
    سلام و رحمه الله
    عجب حکایت غریبی ست این شهادت
    کاش آدم به مرگ طبیعی از این دنیا نره
    عاقبتتون شهادت 
    عبادتهایتان مخلصانه 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    همیشه این جمله میاد جلو چشم " اگه شهید نشیم میمیریم"
    ممنونم ان شالله شهید بشید
    در حد گفتن اللهم ارزقنا نیستم
    ولی آرزو هم بر جوانان عیب نیست
    پاسخ:
    ان شالله شهید بشید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی