رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

مهمون ها که رفتنــد،
افتـاد به جـونِ ظــرف ها. گفت:من می شـورم تو آب بـکش
گفتـم: بیـا بـرو بیــرون خـودم می شورم
ولی گوشش بدهکـار نبــود.
دستشو کشیـدم و از آشپزخانه بیرونش کــردم ,و لی باز راضـی نشـد.
یه پارچـه بست به کمـرش و شـروع کـرد به شستــنِ ظــرف ها.
تموم که شـد رفت سراغِ اتاق ها و شروع کــرد به جــارو کــردن و گردگیــری کردن.
می گفـت :
من میــرم جبــهه تو دست تنـها هستـی شرمنــده تو هستــم که بار زنــدگی روی دوشـت سنگینــی می کنـه، حلالم کـن !

• شهید علـی بینــا • 



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

بعد گذروندن یه روز بعد دل گرفتگی چه چسبید این پستتون خانوم گمنام:) شیرین بود:))
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم از حضور ارزشمند شما تو رفاقت به سبک شهید
زنده باشید دلا بانوی عزیز
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب  سیده بانووووو
    همیشه این پستای زیبای شما درسای فراوونی داره برامون
    درس زندگی .
    خیلی خیلی ممنونم روزیتون شهادت بالام جان
    انشاءالله که همه ی ما این زندگیهای زیبای شهدا رو الگو قرار بدیم .
    روح این شهید بزرگوار هم شاد انشاءالله
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    این شهدا هستند که راه رو نشونمون میدن
    من چیکاره ام بالام جان
    فدای شما بشم
    ان شالله

    +++
    سلام
    بسیار عالی...🌹
    پاسخ:
    سلام زنده باشید دوست عزیز 
    مطلب جالبی بود اما مطلب قبلی (اینجا رهبری همچون امام خامنه ای دارد) رو بیشتر دوست داشتم.
    می خواستم دعوتت کنم به وبلاگی که جدیدا با هاش آشنا شدم خیلی جالب می نویسه و موضوعات اساسی رو هم مطرح می کنه آدرسش هم : nasln.blog.ir هستش ، می خوام نظرت رو راجع به مطالبش بدونم مخصوصا " " مرام شیعه ".
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما
    انگار دل به دل راه داره 
    اومدم و خوندم پستاتو 
    نظر نداشتم فقط..
    فکر نمی کردم سریع بیای پیشم..
    دعام کن 
    خوب؟
    پاسخ:
    سلام نجمه خیلی خوش اومدی
    قدم رنجه فرمودید بانو
    به روی جفت چشام
    ولی من همیشه همه حتی تو رو دعا میکنم
    عاقبت سربند «یا زهرا» گِرِه وا می‎کند
    در رکاب حضرتت حسن ختامم آرزوست
    التماس دعا...

    پاسخ:
    طیب الله
    محتاج دعاییم
    عاقبتتون شهادت
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • عزیزم...
    چقدر ناشکریم ماها...
    بخدا نبود مرد تو خونه یعنی انگار سقف خونه کج رو دوشت باشه؛ چه برسه به اینکه بچه باشه؛ بهونه ی باباشم بگیره؛ ندونی باباش برمیگرده یا نه؟
    پاسخ:
    سلام بهشت جونم
    دقیقا ..
    :(((
    شب جمعه یادم از حرفت درباره مامانت اومد..
    منظورت از «حتی تو رو» چیه؟ مگه من چمه؟؟
    پاسخ:
    ممنونم نجمه که به یادمی
    منظورم از این جمله این بود که اگه هرکی رو دعا کنم تو از یادم نمیری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی