رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم
ای کاش در توانم بود هر چند مدتی که خبر شهادت عزیزانی رو که تو این نواحی و مرز و بوم
به شهادت میرسند خدمت شما بگم ...
کاش از شرم و خجالت آب بشم وقتی نمیتوانم در امنیت کامل بندگی کنم
وقتی امنیت هست وقتی ماه یحتاج هست ولی نمیتوانم مسلمانی کنم
وقتی عده ای برای وجود من و شما و این خاک , جان میدهند , آیا مدیون نیستیم ؟

سرهنگ پاسدار، روح‌الله سلطانی در مبارزه با اشرار مسلح، در سردشت، نوار مرزی شمالغرب کشور به شهادت رسید
ایشون بامداد امروز طی عملیاتی در منطقه سردشت به ندای حق لبیک گفتند
شهید سلطانی از پاسداران لشکر عملیاتی 25 کربلا، دارای دو فرزند و از اهالی روستای کچب‎کلوای بخش دابودشت آمل بود. .
در  باغ شهادت باز باز است
همچنان مردانی در میدان  نبرد، جان می دهند تا من و شما در  امنیت باشیم



+ بـالـی دهـید بـه وسعت هفت آسمان مـرا ...
من هرچـه مـیدوم بـه شهـیـدان نـمـیـرسم ...


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۳)

باسلام.
ــلـــطفا بـه مــا اعتمـــاد کـــنیدـــ
ــــبا قدرت دائما تمام عکس ها وفایل هاتون را نگهداری می کنیمــــ
ـــــآپلودسنتر قــدرتمــند تــــــراآپــــــس | TRAUPS.CPM ___
بــــا تــــــــــشـــــکـــــــــــــــر
پاسخ:
من فقط به خدا اعتماد میکنم و بس ...
هر وقت خبر شهادت کسی رو میشوم
غبطه میخورم
میدونم در حد شهادت نیستم
ولی کدوم نعمت خدا رو حد و اندازه ام ک این هم ... ؟!
به عنایت خدا و دعای امام عصر (عج) امید دارم
پاسخ:

من دلم شهادت می خواهد,مُردن را که همه بلدند
من دلم گنده تر از اعمالم از تو می خواهد ...
کاش طوری زندگی کنم که لایق باشم...
اما با این اعمال بعید می دانم ...
می دانم تو بزرگی تو رئوفی ...

شهادت مبارکش باشد ... 

الان مقامی بالاتر از شهادت هم داریم ! 

مضمون روایتی

حفظ جان خود و دیگران ... 

یار امام زمان که باشی شهادت دنبالت می کند ... 

یار امام زمان برتر از شهید های بدر است 

اللهم الرقنا قتیل فی سبیل الله ...
پاسخ:
جاذبه خاک به ماندن می­خواند وآن عهدباطنی به رفتن،عقل به ماندن می­خواند و عشق به رفتن...واین هر دو را خداوند آفریده است تا وجود انسان در آوارگی وحیرت میان عقل و عشق معنا شود. شهید آوینی
سلام علیکم
حرف شما کاملا درست , اگر عاشق شهادتیم به دنبال یاریم
عاشق امام زمان
کافسیت راضی باشند شهادت قسمت میشود
دعامون کنید
  • فاطمه بانو
  • سلام سیده جان
    فقط میتوانم بگویم خوش بسعادتشان!
    ان شاالله خدای مهربان به خانواده شان صبر جمیل عطا کند ...

  • فاطمه بانو
  • سلام سیده جان
    فقط میتوانم بگویم خوش بسعادتشان!
    ان شاالله خدای مهربان به خانواده شان صبر جمیل عطا کند ...

    پاسخ:
    سلام بانوی خوبم
    ان شالله
    سلام/ خیلی خوب بودی/ یا زهرا
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    سیده بانوووو کار خوبی میکنی که از این شهدایی که تازه به جمع رفقای شهیدشون وصل شدن بهمون خبر میدین خیلی خیلی ممنون
    روح این شهید بزرگوار شاد انشاءالله
    بله رسیدن به شهدا خیلی دوندگی می خواد باید اینقدر تلاش کنیم تا خدا و اهل بیت ع علی الخصوص امام زمانمون رو راضی نگه داریم .
    خیلی التماس دعا سیده بانووووو مخصوص مخصوص کنجد زده شده باشه هاااااا
    پاسخ:
    سلام مهربونم
    زنده باشی خواهر خوبم
    ان شالله
    به روی جفت چشام
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • خدا به خودش اجر و به خانواده اش صبر بده...
    خیلی سخته....
    پاسخ:
    خیلی سخته
    خیلی ...

    http://roshangari.ir/files/videos/org/5890/1394/03//2334256169259.mp4
    پاسخ:
    ممنونم از لینک
    چطور شهید شدند ؟ داعش ؟
    پاسخ:
    در درگیری با پژاک در غرب کشور به شهادت رسیدند
    عقل و عشق یکی هستند 
  • سربازِ گمنام
  • سلام ایشون رو میشناختین ؟
    اهل شمالین شما؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    آذربایجان
  • یوسف تهرانی
  • سلام
    کجایید ای مردان بی ادعاا
    خوش ب حالشون که لیاقت داشتن همیشه حسرت میخورم اما من...
    نمیدونم لیاقت چه چیزی رو دارم با این اعمال الهی ظلمت نفسی
    ممنون از مطلبتون
    پاسخ:
    سلام علیکم
    واقعا خوش به حالشون
    ان شالله که شهید میشید
    زنده باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی