رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

عملیات رمضان شروع شده! +
نبرد انسان با نفس !
و مثل آن روزها شعار همیشگی: جنگ جنگ تا پیروزی
و قصد  خداوند  پیروزی توست در نبردی که برایت آسانش کرده.. .
پیروزی بر دشمنی تشنه و گرسنه , پس بر تو باد ظفر ، در جهادی اکبر 



+
شاید اجل تو در کمینت باشد شاید لحظات واپسینت باشد
پس قدر بدان، برای خود کاری کن شاید رمضان آخرینت باشد..

+ یک عمر اگر روزه بگیریم و بگیرید و بگیرند همتا نشود با عطشِ خشکِ دهانِ علی اصغر (ع)

+ ملائک چطور می خواهند حساب کنند ثواب چادری های ماه رمضان امسال را

+ اگه توی پست ها و یا کامنت ها و یا بحث هایی که با بعضی از دوستان داشتیم، چیزی گفتم که ناراحت شدند؛
و یا اگه وقت باارزشتون رو صرف مطالعه ی وب بنده ی حقیر کردید؛ و یا اگه در نوشتن مطالب کوتاهی کردم و یا...،
عاجزانه ازتون میخوام که حلالم کنید

و همچنین ازتون میخوام برام دعا کنید تا از این ماه عزیز , ماه مهمانی خدا استفاده ی لازم رو بکنم
عاجزانه ازتون التماس دعا دارم

+ اسم همه شما رو تو یه ورق کوچک نوشتم , یادتون میاد مثل مشهد !
همونی که هرجای حرم میرفتم اسمتون پیشم بود تکتک اسمتون رو برای آقا میخوندم ....
دعای توسل کاغذ دستم بود !
حالا اسم همه شما بزرگواران رو نوشتم , خیالتون راحت ....
قراره دم افطار , هرجایی که رفتم , این کاغذ همراهم باشه ...
اسم تک تک شما رو بخونم , دعا کنم , به یادتون باشم , هر لحظه خوبی که باشه
من از این کار همیشه جواب گرفتم مثل اون روزی که دلم گرفته بود یکی از دوستان از کربلا زنگ زد
گفت نمیدونم چرا یه هو امدی جلو چشم
یا دوست دیگه ام حرم حضرت معصومه زنگ زد گفت همین الان دعات کردم در حالی نمیدونستم اصلا این ها رفتن زیارت ,
من همیشه به یاد دوستانم هستم , خدا همیشه بهترین جاها به یاد من هست

اگه کسی رو از قلم انداختم بگید بنویسم (رو دوتا + کلیک کنید )
+       +

ببخشید اگه کیفیت دوربین خوب نیست


نظرات  (۲۰)

سلام من به تازگی در blog  ثبت نام کردم و مطالب جدید پست کردم
خوشحال میشم سر بزنی میخوام نظرتو بدونم
مطالب وبت عالی بود
سلام و رضوان خدا
عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان
تشکر از شما..

یازهـرا
پاسخ:
سلام ممنونم از شما بر شما هم مبارک
انجام وظیفه است
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

حلول ماه خدا بر شما صمیمانه مبارک

ما را هم به لیستتون اضافه کنید لطفا

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بزرگوار
ممنونم بر شما هم مبارک
عهه نگاه کنید نوشتم که !!! ذومین اسم برای شماست دیگه (تمامی اهالی فانوس جزیره ) جا نبود ورقه , واگرنه هنگام دعا تک تک نام میبرم فانوسی هارو :) خیالتون راحت
پیزی نمیتوانم بگویم جز بغضی که در گلویم است و اشکی که در چشمانم جمع شده است...
لیست زیبایی داشتید ...
مارا عا کنید...
راستی راضی نیستم اسم بی نامم در لیست بیاید.
یا حسین ع
پاسخ:
:)
چشم بزرگوار قول میدم بدون لیست برای شما دعا کنم
شما هم مارو فراموش نکنید
ماه رمضان بر شما مبارک
پاسخ:
بر شما هم مبارک بزرگوار
التماس دعا
  • یوسف تهرانی
  • سلام

    حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

    نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم ...

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما
    بر شما هم مبارک
    عاقبتتون شهادت
    سلام عزیزدل
    رمضانت مبارک
    فکر نمی کردم منم تو لیستت باشم
    شرمنده ی این همه مهربانی و معرفتت هستم دوست جدید باوفای من:)
    ان شاالله ماهی سرشار از برکت و معنویت داشته باشی عزیزم.
    پاسخ:
    سلام دلا بانو جان
    ممنونم بالام جان
    این چه حرفیه برای من باعث افتخاره دوستان خوب و مومنه مثل شما دارم
    ان شالله شما هم همینطور بالام جان
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلام
    حلول ماه رحمت مبارک باشه دوست مومنه ام
    انشالله که اونطوری که بزرگان ازش لذت بردن شمام ببری

    اون+ زرد رنگ روضه ای بود واسه خودش

    منم لایق باشم دعاتون میکنم
    انقد ذوق کردم اسممو دیدم؛ انگار تلویزیون نشونم داده باشن
    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممممممم بر شما هم مبارک
    چه دعای خوبببییییی:)

    یا علی اصغر ....

    وای ممنونم
    :))))) فدات ,
    ان شالله به زودی تلویزیون اعلام کنه که خانم "بهست زود هنگام " برنده جایزه سفر عتبات عالیات !

  • فاطمه بانو
  • سلام سیده بانو جان
    رمضانتان مبارک و پربرکت ان شاالله
    خیلی ممنونم که اسم بنده رو هم توی لیستتون وارد کردید. خوش بسعادتت ما با این دوست خوبمان :)
    من هم اگر قابل باشم دعاگویتان هستم. 
    خیلی محتاج دعاییم
    پاسخ:
    سلام فاطمه بانوی خوبم
    زنده باشی دوست خوبممم
    این کمترین کار بود در قبال مهربونی شما
    ممنونم

  • آیات نورانی
  • سلام
    آغاز سال نوی انسانی مبارک...
    باید "یا محول الحول و الاحوال " خواند
    پاسخ:
    سلام علیکم
    طیب الله
    بر شما هم مبارک
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • چه عکس خوشگلی...!
    .
    التمآس دعا...!
    پاسخ:
    :)
    محتاج دعا
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب سیده بانووووو
    ممنون که ما هم تو لیست اسامی هستیم که یادمون می کنین چه سعادتی که سیده بانووووو دعامون کنن.
    سیده بانووو ماه رمضان بر شما مبارک
    حلالم کن و بعد دعایم کن
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبممممممم
    این کمترین کاری بود که تونستم بکنم , من نمیتونم هیچ وقت محبت های شما دوست خوبم رو جبران کنم , هیچ وقت
    شما حلالم کن
    خیلی عزیزی برام خیلی
    سلام :)
    رمضونت مبارک..
    میشه منم بنویسی؟؟ :(((
    پاسخ:
    سلام ریحانه بانو :)
    چرا که نه ! شما به هم لیست اضافه شدید بانوی خوب
    اینم لیست اسم اضافه شد
    http://www.axgig.com/images/19997011604153704715.jpg
    التماس دعا
    عاقبتت شهادت

    باسلام

    باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

    لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید 

    پاسخ:
    سلام علیکم
    بنده حقیر فقط وبلاگ های ارزشی و پر محتوا رو لینک میکنم
    شما هم موفق باشید و سربلند
    یا علی اصغر...

     تکلیف نشد روزه به "طفل" و به "مسافر"!

    ای "طفل مسافر" تو چرا آب نخوردی...

    خیلی التماس دعا...😭
    پاسخ:
    :((((
    سلام
    خداقوت
    طاعاتتون مقبول حضرت حق ان شاءالله :)
    ممنون از لطفتون
    عاقبتتون بخیر
    ما هم ان شاءالله اگه شیطون اجازه بده دستمون ب دعا بره
    واسه همسنگری هامون هم دعا میکنیم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    طاعات و عباداتتون قبول حق
    ممنونم از شما
    عاقبتتون شعادت
    شیطون این ماه که به زنجیر کشیده شده شما خیالتون راحت :|
    ممنونم دعاگو هستیم
    سلام


    http://zareh.blog.ir/post/741
    ****
    هدیه ذره به صاحب این خانه....
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما

    سلام علیک و رحمه الله

    حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک . نماز و روزه ها تون قبول

    خیلی ها منتظر رسیدن این ماه بودند تا بهترین توبه عمرشون را بکنند و خیلی ها هم سخت محتاج دعا ، محتاج یک فضای معنوی قوی

    خیلی خوبه که ماه مبارک رمضان همیشه هست فقط خدا کنه که ما هم توفیق حضور و استفاده از این ماه مبارک رو داشته باشیم

    از مطالب شما استفاده کردم . به هرحال رفاقت با رفیق شهدا بی برکت نیست و باعث شده خیلی وقتها به یاد شما بیافتم . از اینکه لطف میکنید و ما را هم دعا میکنید بسیار ممنونم .

    برای فاصله های ترسناک و مهلکی که بین ما و خدا ست دعا کنید . با وجود این فاصله ها و ترس ، چشیدن شهد حضور محال است .


    + ما به شما و همه چادری هایی که به حجابشون افتخار میکنند و از آن به هیچ بهانه ای کوتاه نمی آیند می بالیم.  براتون بهترین دعا ها را از خداوند میخوام .  یک زندگی مملو از لطف و رحمت الهی که مسیرش عبادت ، آرمانش یاوری مخلصانه امام زمان(عج) و ختمش شهادت است .

    وانگهم تا به لحد و خرم و دلشاد ببر ...

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق
    ممنونم زنده باشید بزرگوار , این کمترین کاریه در قبال بزرگواری شما
    محتاج دعاییم فراوان
    دعای پایانی واقعا عالی بود روحمان شاد شد :)
    سلام
    همه ی زندگی جهاد با نفسه، و همه ی سختی بندگی خوب.
    ثواب خانم های چادری وتقعا چند برابر بقیه است
    دعاهاتون مقبول
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم
    دیروز دانشگاه اتفاقا سخت ترین توهین ها نثارم شد سر جلسه امتحان
    یکی از همکلاسی ها ازم تقلب میخواست سرم رو بلند کردم بگم نمیتونمممم
    مراقب دید !!!
    گفت به به تقلب میکنید ! گفتم نه ...
    گفت حتما روزه هم هستیددددد , ادعاتونم میشه , بعد چادر هم سر میکنید !
    نتونستم جواب بدم !
    نتونستم
    شاید خدا جواب داد

    سلام
    در واقع شما هر روز در جال جهادید و کسب ثواب بیشتر
    انشالله همیشه چادری بمآنید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم ان شالله چادری امام زمان پسند بمونیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی