رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

سر بر شانه مقتدا…
و سیلی از آرامش که نازل می‌شود بر دلت
خوشا به سعادتت



هر که دلارام دید از دلش آرام رفت


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۳)

  • عباس زاده
  • چه لذتی دارد ...




    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    پاسخ:
    قسمتتون ان شالله
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • این که ما دست به شمشیر و زره ایستادیم,
    سبب این است که این طایفه رهبر دارد...
    .
    یا حق...
    پاسخ:
    طیب الله
    علی یارت دوست خوبم
  • فاطمه بانو
  • سلام سیده جان
    واقعا خوشا بسعادتشان ... از صمیم قلبم میگم ... خوشا بسعادتشان

    پاسخ:
    سلام فاطمه جان
    خوش اومدی خواهر خوبم
    واقععا ...
  • سیده طهورا آل طاها
  • واااااااای خدا چقدر حسودی ام شد . من کلا" آدم حسودی هستم ...
    پاسخ:
    کسی هست این پست رو خونده باشه و غبطه نخوره و حسودی نکنه :)
  • احسن الحدیث
  • بیان بایذ آیکون رو هم اضافه کنه ها...
    من اینجا حرفی ندارم:((
    پاسخ:
    مسئولین بلاگ لطفا رسیدگی کنن :)

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    وای عزیییییییییییییزم خوش به سعادتش

    **** *** ******************** *** **** ***** *** **** ******** ****** **** **** **** *********** *** **** **** ***** ***** **** **** ***** ****** *** ***** * **** **** * ***** * **** *********** ***** ****** ** ***** **** **** *** **** ***************
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم بهشت عزیز
    مگه من چیکار کردم , لایق این همه تشکر نیستم
    ااگه یه چیز کوچولو گفتم دیگه این همه تشکر لازم نیست بالام جان♥

    آرامشی چنین
    میانه میدانم آرزوست
    پاسخ:
    قسمتتون ان شالله
  • نشانه گمنام
  • اون یه بار که لایق دیدار شدم هر چند خیلی از نزدیک رهبر عزیز تر از جانم را دیدار نکردم ولی همان یک لحظه دیدن روی مثل ماهشون آرامشی را در قلبم روانه کرد که هنوز که هنوز هست عاشق اون لحظه بوده و هستم قراره بار دیگر با دوستان به دیدار محبوبمان برویم اما چه زمانی معلوم نیست .
    سیده بانوووو دعا می کنم انشاءالله شما هم به این دیدار مشرف بشین دوست مومنه و مهربونم
    یا علی التماس دعای فرج
    به خاطر پستتون خیلی خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممممم
    خوشا به سعادتت
    ممنونم از این دعا , چقدر خوبه دوستای خوبی مثل شما دارم

    طوبی له..
  • نشانه گمنام
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ********** ************
    **** ***** * ******* ***** *** ***** *** *** **** ***** *** ****
    پاسخ:
    lمن لایق این همه محبت نیستم:((
  • می نویسَـم پـَس هستـَم!
  • آرامشــم تویی!
  • رافضیــة ...
  • آن یتیمان که ز خرمای علی ع سیر شدند

    کربلا گوشه ی گودال همه شیر شدند....


    یا اول مظلوم عالم علی علیه السلام...
    پاسخ:
    یا علی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی