رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

این روزها دلشوره دارم , تا حدی که نمیتوانم بیایم اینجا چیزی بنویسم ...
کاغذی گذاشته ام جلو خود و هی مینویسم و پاک میکنم
نشسته ام هرچی که از خدا میخواهم رو مینویسم , یکی را اول مینویسم یکی را در آخر قرار میدهم
با هر کدامش زار میزنم !
با خود تمام این یک سال را مرور میکنم (شب های قدر 93 تا امسال )
چقدر بد بوده ام....
یاد دفترچه ام وعهدم با خدا را به یاد می آورم ...یادتان که هست ! من که خوبم یادم هست (+)
هی زمزمه میکنم آماده ای ... زیر لب میگویم نه ....
با تشر به خود میگویم ای داد پس این همه مدت چیکار میکردی ! حواست کجا بود ؟ جوابی ندارم سرم را پایین تر می اندازم !
هق هق کردن هایم شروع میشود ... چه سود !
عمر از دست رفته را میشود جبران کرد ؟


درمانده‌ام و پریشان، از بار سنگین گناهانی که به دوش می کشم
گناهانی که خواسته و ناخواسته مرتکبشان شده‌ام و فراموش کرده‌ام که از گنه کارانم و شاید به قدری با گناهانم همنشین شده‌ام که فرقشان را از ثواب و درستکاری از یاد برده‌ام

خدایا اگر امسال طلبیده ای مرا برای شب های قدر پس فرصت هست ..نه ؟
مثل کسی که فقط امسال فرصت دارد هی تند تند مینویسم
خدایا اول هر دعایم ظهور و سلامتی آقاست
خدایا , کربلا کربلا کربلا
مبادا از حسین جدا شوم ؟ مبادا عمرم به محرم نرسد ؟

و
...
کلی حرف ! همه را تند تند مینویسم
میترسم یادم برود ! میترسم هنگام دعا بی راهه بروم
شب قدر شب یلدای عاشقان خداست و یلدا یعنی تولد
و در این شب‌ ها، خدای مهربان فرصت تولدی دوباره را به میهمانانش عطا کرده
باشد که دوباره متولد شویم؛پاک و منزه از هر پلیدی همچون نوزادی یک روزه

+حاج آقا مجتبی تهرانی رحمت الله برای شب های قدر این رو میگفتند

من همیشه قبل از اینکه از خداوند طلب مغفرت کنم، می گویم خدایا من امشب از تمام کسانی که گردنشون حقی دارم، غیبت من رو کردن، مالی از من خوردن، آزاری رسوندن و… از همه اونها گذشتم. قلباً هم گذشتم و هیچ شکایتی ندارم. خدایا اگر تو امشب من رو نبخشی و از سر تمام تقصیراتم نگذری، من از تو بخشنده ترم و چنین چیزی غیر ممکنه. پس حتما تو من رو بخشیدی. خصوصاً در لیالی قدر اینطور دعا کنید و ببینید چه حالی به شما دست می دهد.
خصوصاً در حق کسانی که به شما بدی کردند؛ بیشتر دعا کنید. ما در روایاتمان زیاد داریم که اگر در حق اینها دعا کنید خداوند چندین برابر اون چیزی که خواستید رو برای خودتون مستجاب میکنه.


+اگر اشکتان لغزید؛ دلتان لرزید؛ کسی اینجا ملتمس دعاست




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۲)

  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    بدعهدی و فراموشی عهد ها بدترین مصیبت است برای ما ...

    در شبهای قدر دعایمان کنید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    مصیبت فراوان است !
    محتاج دعاییم
    چشم حتما
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • "خدایا , کربلا کربلا کربلا
    مبادا از حسین جدا شوم ؟ مبادا عمرم به محرم نرسد ؟"
    .
    این سه دعای بالا؛
    اگر اجابت نشود،
    آدمی،
    ویران
    می شود!!!
    پاسخ:
    :((
    خیلی التماس دعا

    قشنگ نوشته بودی.
    هوم منم برم دفتر قلممو بیام از الان بنویسم پس.
    مارم دعا کن خواهرجونم
    پاسخ:
    سلام دلا بانوی عزیز
    ما محتاج دعاییم مهربون
    الهی انت کما احب
    فجعلنی کما تحب
    پاسخ:
    :(
    التماس دعا
  • سیده طهورا آل طاها
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دست مریزاد ... ** ** ***** *** **** ** *** * ****** **** ** ** ***** **** . زیبا بود و بسیار قابل تامل ... دست مریزاد 
    پاسخ:
    سلام استاد خوبم
    شما رو به خدا اینجور نگید عرق شرم ریختم ! واقعا از خجالت آب شدم
    من لایق نیستم اینطور نگید
    زنده باشید
    شما همیشه به من لطف داشتید
    خیلی التماس دعا
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(

    چه تصویر نوشت قشنگی...

    هعی ...


    +یه سوال استادتون بودن؟؟
    یادش بخیر ی زمانی یکی از استادم به من هم خیلی سرمیزد!!
    :(
    ولی تو اینجوری با ش :)
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدی دوست خوبم

    کی عزیز ؟
  • یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
  • سلام علیکم خانم
    طاعات و عباداتتون قبول باشه.
    رزق محرممون رو باید از شبهای قدر بگیریم...
    تا کی بگیره؟!
    پای کربلای کی امضا میشه خدا میدونه...
    خدا رحمت کنه حاج آقا مجتبی تهرانی رو...چقدر قشنگ بود این مطلب.
    برای ماهم دعا کنید خواهر.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    به به خوش اومدید ♥
    ان شالله کربلا هم رو ببینیم
    محتاج دعاییم خواهر خوبم
    در نا امیدی بسی امید است
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب سیده بانوووووو
    قلمتون مستدام خیلی زیبا نوشتین
    مطلبی که از حاج آقا مجتبی تهرانی هم که نوشتین خیلی زیبا و غریبانه بود
    طاعات وعبادتتان مقبول درگاه الهی انشاءالله
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممم
    زنده باشی عزیز
    خیلی التماس دعا
    عاجزانه میخوام دعا کنید
    سلام علیک و رحمه الله... چه زیبا این طلب و هیجان برای استفاده را نشان دادید. ممنون... ما برای شما دعا میکنیم. شما هم ما را دعا فرمایید. حلالمون کنید ... ان شاالله که در تقدیراتتون زندگی به سبک شهدا رقم بخورد و مرام و مسلک ایشان را عامل و حافظ باشید . بیشتر از آنچه که از قبل بودید... 
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمت الله
    یه چیز میخوام بگم
    همیشه حس خوبی برای نظرات شما دارم خیلی خوب
    دعاهاتون بی نظیره
    همیشه دعاگوی شما هستم
  • نجمه خانم
  • سلا 
    خوش به حالت 
    من که امشب شیفتم 

    اصلا ماه رمضون امسال خیلی بد بود 

    خییییییییییییییییییییییلی 

    پاسخ:
    سلام نجمه جان
    مهم اینکه تو یه کار خوب میکنی .... اونم پرستاری
    میتونی ما بین کارهات گذری هم به دعا بزنی و خدارو صدا بزنی
    امسال بد نبود ما بدی کردیم
  • نجمه خانم
  • ای بابا 

    دفترحساب رسی 

    احسنت!




    پاسخ:
    ای بابا
    دفتر کتاب رو نگاه نکن اوضاع خرابه و سیــــــــاه
  • نجمه خانم
  • به اینجا سر می زنی؟
    http://farvardinmah.blogfa.com/
    پاسخ:
    سلام به روی چشم
  • فاطمه بانو
  • سلام دوست خوبم
    خوش بسعادتت ... ان شاالله در دنیا و آخرت خیر نصیبت بشه ...
    اوضاع امسال منم که خوب میدونی چطوره! خیلی محتاج دعات هستم خانمی خیلی ...
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام فاطمه جانننننننننننم
    زنده باشی خواهر خوبم
    اوهوم خبر دارم :)
    برای همین کلی به یادتم
  • در مسلخ عشق
  • سلام؛ بخشیدن و بخشیده شدن  سر شب های قدر است؛ بگذر تا خدا نیز از گناهان بگذرد.
    نتیجه پست مطالعه شده.
    زیبا بود.
    التماس دعا
    پاسخ:
    زنده باشید
    دعامون کنید
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • خواهری دعامون کن
    دیشب چندبار اومدی تو ذهنم:-**
    پاسخ:
    دل به دل راه داره
    کلی به یادتم ♥

    رخسار علی(ع)فلسفه شیداییست..سرتابه سروجود اوآقاییست..ای که به دلت بغض علی(ع)را داری..تقصیرتونیست,مادریت هرجاییست..

    هدیه به امیر المومنین علی علیه السلام سلامتی وتعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج

  • نجمه خانم
  • سرنزدی ها!


    بعد بهت میگم چرا...
    پاسخ:
    چر اومدم که 
  • آیات نورانی
  • سلام,

    گناهان را دور بزنید!

    وَاَسْئَلُکَ الاَْمانَ یَوْمَ یُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ
    سلام
    قبول باشه

    ان شاء الله بهترین ها براتون رقم بخوره
    دعامون کنید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زیارتتون قبول
    ان شالله همچنین برای شما
  • نجمه خانم
  • منم دعا کنی...
    پاسخ:
    همیشه به یادتم 
    سلام عزیزم
    ایشالله بهترینها برات رقم بخوره
    منم دعاکن
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    ان شالله و همچنین برای شما
    به یادتم به یادم باش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی