رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

شب جمعه ....
شب کربلا ... شب زیارت ارباب
شب قدر
امشب بِالْحُسَیْنِ‏ گفتن ها فرق می کند ....

دلم التماس دعا می خواهد.....
از همان التماس دعاهایی که آدمیزاد یک وقت هایی دلش را به"دریا" می زند
وبه خلق الله رو می اندازد که برایش دعا کنند..... امشب از همه التماس دعا دارم
از آنهایی که از ته جانت لا به لای بعضی ها با چه""زوری"" بالا می آید....
آنوقت با همه ی وجود دلت را به "زمزمه ی خدایا" گفتن خلق الله خوش میکنی
که اگر صدای تو به عرش نرسید
لااقل یکی از همین خلق الله صدایش آنقدر رسا است که عرشیان وفرشیان از "خدایا گفتنش" خدایا بگویند
.....التماس دعایت......
وقتی می گویم برایم دعا کن یعنی کم آورده ام
یعنی دیگر...... کاری از دست خودم برای خودم  بر نمی آید...

التماس دعا 

التماس دعا دارم از شما برای اینکه دعا کنید برای مولایم برای آقای غریب جمعه ها
برای کربلا
برای شهادت


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۱)

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • امشب
    بالحسین هم نگویی،
    آقا خودش نگاهت می کند...!
    چه کسی مهربان تر از آقایم...؟!
    امشب،
    مهدی فاطمه هم بالحسین می گوید. . . !
    التمآس دعآ. . .
    یا ح س ی ن . . .
    در شب بیست و سوم، تقدیر نیکو و با برکت برای شما از خداوند متعال آرزو دارم .
  • سید گمنام
  • حاجت روا ان شاءالله..
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خوشبحال اونایی که اونجا بودن

    قبول باشه
    پاسخ:
    سلام و صدتا سلام به رفیق ما
    از شما هم قبول باشه
    چقدر نام تو زیباست
    اباعبدالله(س)
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • دعاهات مستجاب دوست دوست داشتنی ام:-**
    پاسخ:

    خیلی برام عزیزی دوست خوبم
  • زائر بارانی
  • سلام بـانو.
    روزیتان باد شهادت.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    ان شالله
    عاقبتتون شهادت
    بهترین تقدیر الهی 
    نصیب همه مان...

    پاسخ:
    ان شالله
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    دعا کنید برای ما
    یادتان بودم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    دعاگوی شما هستیم
  • نجمه خانم
  • سلام 

    تو گفتی دورازجون مامانت مریضه؟؟


    راستش خودت نه به اسم مامانت شب بیست و سوم یادم اومدی.....


    ممنون که یادمی 


    اما خدا ....   یادش نیستم....
    پاسخ:
    سلام آره نجمه
    ممنونم نمیدونم چطوری جبران کنم
    هست !
    به یادت هست که کلی کاری کرد که من به یادت باشم
  • نشانه گمنام
  • سلام بانوووو
    نمیدونم صحبتهای حاج آقا پناهیان رو ساعت 7 عصر نگاه میکنی از شبکه 5
    ایشون یه روایتی تعریف کردن گفتن یه روز یه نفر موقع صلوات فرستادن گفت اللهم صل علی محمد و اهل البیت علیه السلام
    دقیق یادم نیست که گفتن یکی از ائمه یا پیامبر پاسخ گفتن یا یه عالمی چون حال خوشی نداشتم جواب شنید اون شخص که وقتی بعد از درود بر پیامبر گفتی اهل بیت یعنی فقط اون پنج تن رو تا امام حسین رو درود فرستادی ولی وقتی میگین آل محمد علاوه بر تمامی امام معصومین و یارانشان به شیعه ها نیز درود می فرستید درواقع هرکسی صلواتی می فرسته به شیعه جماعت هم میرسه بانووووو پس همه دعاگوی هم هستیم انشاءالله
    من همیشه صد تا صلوات به نیت عاقبت به خیری همه ی جوونا از جمله شما دوست بسیار عزیزم  دارم.
    انشاءالله قبول باشه
    راستی نجمه براتون نوشته که مادرتون بیمار هستن؟ببخشید چشمم خورد به کامنتش یهوییی
    انشاءالله که هیچ مادری بیمار نباشه و مادر شما هم انشاءالله زود زود خوب میشن به حق این ماه عزیز
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبممممممم
    بله گاهی اوقات که فرصت میشه نگاه میکنم
    نشنیده بودم ممنونم که گفتی و استفاده کردم ♥
    من چطور آخه این همه محبت رو جبران کنم دوست خوبممممم:(((
    همون بیماری که شما مطلع هستید و متاسفانه اذیت هاشون بیشتر شده :( توکل بر خدا
    ممنونم دوست مهربونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی