رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

خدایا تو می دانی که من باور نمی کنم که شهید شوم
لیکن صفت رحمانیت و رحیمیت تو امیدوارم کرد و همواره
با در نظر گرفتن این صفت است که خود را آماده ی رزم و شهادت می کنم
خدایا مرا ببخش و از تقصیرات و گناهانم بگذر
بگذار عاشقانه شهید شوم و عاشقانه پای در وادی عشق بنهم

 شهید غلامحسین طالبی


+ حاج حسین یکتا تو یکی از روایتگری هاشون میگفتن :
میگفت به شهید گفتم ؛
چرا برای ما دعا نمیکنید که شهید بشیم
میگفت ما دعا میکنیم براتون شهادت مینویسن ، ولی گناه میکنید پاک میشه

یک لحظه غفلت ، یک گناه، صد سال ادمو عقب میندازه 


نظرات  (۱۵)

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • شهادت...
    آرزومه....
    :(
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت دوست عزیز
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • میگفت ما دعا میکنیم براتون شهادت مینویسن ، ولی گناه میکنید پاک میشه


    :((
    پاسخ:
    :(
  • سیده طهورا آل طاها
  • ای داد بیداد باید مرد از این اندوه و حسرت
  • سیده طهورا آل طاها
  • ای داد بیداد باید مرد از این اندوه و حسرت
    پاسخ:
    :(
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • یه جایی خوندم که اگه چهل روز به شدت مراقبه کنی و یک روز نماز صبحت قضا شه همه ی اعمالت میشه مصداق عبارت قرانی هباءً منثورا.... یعنی عین گرد و غبار پراکنده فکر کنم...
    "امان از غفلت" جمله ای بود که رهبر قیام توابین بعد از شهادت امام حسین مرتب می گفت
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    امان از غفلت :((
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب سیده بانووووووو
    پست بسیار زیبا و به جایی بود
    یه بزرگی هم میگفت برا رسیدن به شهادت باید معرفت کسب کنیم و تا وقتی که گناه مانع از کسب معرفت باشد لایقش نیستم
    دعایم کن سیده بانو
    روزیتون شهادت بالام جان
    پاسخ:
    دعا کن دوست خوبم
    دعا کن که بتونم بندگی کنم
    روزیت شهادت بالام جان
  • همسر سید علی ...
  • میگفت به شهید گفتم ؛
    چرا برای ما دعا نمیکنید که شهید بشیم
    میگفت ما دعا میکنیم براتون شهادت مینویسن ، ولی گناه میکنید پاک میشه

    یک لحظه غفلت ، یک گناه، صد سال ادمو عقب میندازه 


    وااااااااااااااای خدای من 
    تا حالا از این منظر نگاه نکرده بودم 
    :(((
    پاسخ:
    :((
    سلام دوست خوبم منزل نو مبارک
  • فاطمه بانو
  • سلام
    چقدر دردناک ... گریه ام گرفته!!!
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان
    ببخشید اگه این پست ناراحتت کرد
  • شیخ عبدالزهرا وثوقی
  • و کم من ثناءجمیل لست اهلا له نشرته ...
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • احسنت
    سلام خوشحال میشم تبادل لینک کنیم...
    پاسخ:
    لینک شدید
    70 سال عبادت
    یک شب ب باد میره :(

    ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
    پاسخ:
    :(
    ان شالله
    واقعا که شهادت، لیاقت میخواهد
    واقعا
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
    آرزوی ما شهادت * آبروی ما ولایت


  • نجمه خانم
  • سلام بر 



    برگ 



    چی بود؟؟


    لبو؟؟



    خخخخ

    سلام عزیزم
    پاسخ:
    :))
    فدات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی