رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی
هو الرحمن الرحیم

دیگه رسیدیم به آخراش ... دیگه معلوم نیست سال بعد قسمت بشه یا نه
هرچی بود تموم شد ...
مفاتیح رو که میزارم جلوم میبینم که روز آخر دعای وداع رو باید بخونم دیوانه میشم
وداع با با مهمانی خدا ؟! سخته ...
هرچند دیگه رمق نمونده برای روزه بیشتر به قول یکی از رفقا دیگه بنزین تموم شده
ولی با شیرینی این ماه که هنوز مزه اش برام مونده چیکار کنم
امسال خیلی خوش گذشت ... حس و حال خوبی بود , الحمدالله رب العالمین
فکر کن !
آنقدر خدا رفاقت را در حقت تمام کند که دعوتت کند برای مهمانی اش , برای شب های قدر
برای قرآن به سر گرفتن , برای خواندن قران ! برای مناجات هایش ....
کجای عالم چنین رفاقتی رو میتونی پیدا کنی !
فقط بابت یک چیز نگران و هراسانم ... فقط یک چیز !
پرسشی بد نگران کرده من مجنون را , اربعین کرببلا حک شده در تقدیرم ؟؟


آخ کربلا.........................
خسته و سرگردونم دلم خیلی گرفته خیلی .......
اصلا امسال کربلا خواستنم طور دیگه است , دوست ندارم دوباره حسرت بکشم
دوست ندارم ببینم جامونده ام
شما رو به خدا قسم برای من دعا کنید ! به خدا قول میدم سر هر نمازهام برای تک تک شما کربلا بخوام !
شوخی نمیکنم من رو که میشناسید ... لیست اسمتون همیشه هنگام دعا دستمه :(

راستی
خدایاچقدر مظلومی تو که پایان مهمانی تو را جشن می گیرند!

+
مولای من؛
گروه استهلال را به کدامین سرزمین بفرستیم برای روئیت روی ماه تو؟


خیلی التماس دعا , خیلیییییی

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۰)

اللهم ارزقنا کربلا :`(
پاسخ:
ان شالله قسمتتون
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • وقتی کسی از ته دل کدبلا میخواد
    امام حسین هیچ وقت ردش نمیکنه...
    فقط باید "بخوای"...
    .
    التماس دعا...
    پاسخ:
    دعامون کنید :(
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب سیده بانووووو
    مثل همیشه قلمت زیبا بود حرف دلمونو اینجا آوردی
    قلمتون مستدام
    بله وداع با این ماه زیبا هر چند که تو گرمای تابستون بود ولی شیرینی خاص خودش رو داشت خیلی سخته انشاءالله جزء گروهی باشیم که مورد رحمت خداوند قرار گرفتن
    انشاءالله امسال زیارت کربلا دوباره باشه قسمت خواهر وبم سیده بانوی عزیز
    در این ساعات و پایانی ماه رحمت و برکت از شما التماس دعا دارم
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبممم
    ان شالله قسمت بشه با هم بریم همدیگر رو اونجا ببینیم
    خیلی التماس دعا
    اربعین
    کرببلا
    اللهم ارزقنا
    پاسخ:
    ان شالله روزیتون
  • نجمه خانم
  • نه 
    نه 

    کربلا 
    اربعین 

    هرگز....

    :(((((((((

    ولی دوباره کربلا رفتن چرا
    :((
    پاسخ:
    آخه چرا :((
  • سید گمنام
  • رمضان که تمام می‌شود
    دل‌تنگ محرم می‌شویم
    انگار دل‌مان
    همیشه دنبال بهانه است ...

  • نجمه خانم
  • لام 

    چون هنوز یادم نرفته اربعین قبلی که کربلا رفتم 


    همه گفتن همین که اربعین اومدی کربلا یعنی....

    اما من دیدم یعنی هیچی 


    هیچی هیچ معنی ای نداره 
    مگه اینکه خودت خوب باشی و با گناهای اصرار شده نرفته باشی....

    هنو یادم نرفته تو راه نجف کربلا تا دلم عکس حرم هشتمی رو می دید چجور از خودبیخود میشدم و وقتی برگشتم.....!!!!!!!!!!!!!!!!  حرم ثامن برام شد هشتمی!
    جایی برای استراحت کردن موقعی که میرم مشهد دانشکده و میخوام برگردم!!!!!

    :(((((((((((((

    این ثمره ی اربعین پیاده رفتن من به کربلا بود:|
    :\
    :((((((((((((((((((((((((
    پاسخ:
    سلام نجمه
    بابت تک تک جملاتت حسودیم شد تک تک

  • نجمه خانم
  • خدا مرگ من و تو رو با هم بده....
    :/

    خنگی خنگ...
    پاسخ:
    :)
    چرا خب ؟
    سلام به خاطر این جوابی که به نظرم دادی:

    «سلام نجمه
    بابت تک تک جملاتت حسودیم شد تک تک»

    !!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ولی بازم میگم من کلا کسی که بره کربلا حسودی میکنم 
  • زائر بارانی
  • آه... 

    حسـرت دیـدن صحنـت به دلـم مـانـده حسیـن..


    خیلیییی التمـاس دعـا خـواهـری....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی