رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

خوب شد شهدا وایبر و واتس اپ و تلگرام و اینستاگرام ندارند !
و الا حتما یک نفر از این ضد انقلاب های مخالف اسلام در این گروه های اجتماعی ادشان میکرد ؛
بعد هم با منشنی مثلا مینوشت :
@ hemmat @ , jahanara
بیایید ببینید آخر هم حرف ما شد! جان و جوانی تان را برای چه از دست دادید؟
پرتکرار ترین وصیتتان که "خواهرم حجابت برادر م نگاهت" بود را در این پروفایل ها ببینید !
و چه حالی پیدا میکردند همت و جهان آرا
وقتی آبشار موهای رنگارنگ ناموس وطن را بدون حجاب درآغوش مردانشان میدیدند ..
1، 2 ، 3 ! لبخند بزنید ! چیک !
لبخند بزنید
لبخند بزنید به اعتقاداتمان
که زیر چکمه های GM TV و manoto و FARSI 1 له شد
لبخند بزنید به غیرتی که از مردانمان گرفتند تا با هیکل و مدل آرایش ناموسشان به همدیگر پز بدهند
لبخند بزنید به بازی ای که خوردیم و کلاه گشادی که فهمیدند چگونه سرمان کنند !
جالب تر؛ آن موقعی میشد که یکنفر همان موقع یکی از این پست های بانمک میگذاشت :
انگار خون شهدا فقط به چهار لخته موی لُخت ما حساسیت داشت !
فکر کنم دیگر طاقت نمی آوردند :
Hemmat is typing :
خواهرم !
دزد که بر خانه مان زدیک وقت نان و آب مان را میبرد
سخت است ولی دوباره کار میکنیم و در می آوریم اما سخت تر موقعی است
که چیزی پیدا کندو آب رویمان را ببرد ..
آن وقت حاضریم زندگیمان را هم بدهیم تا آن را از چنگش در بیاوریم !
نان که سهل است غیرت آن چیزی است که برایش خونمان را هم میدهیم
Jahan ara is typing :
بچه ها !
شهر اگر سقوط کرد فدای سرتان دوباره میجنگیم و پسش میگیریم
مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند !

Hemmat left group
Jahanara left group

+ متن برای من نیست یکی از دوستانم برام فرستاده بود گذاشتم اینجا ...


  • سیــــده گمنــــام

تلگرام

شهید همت

واتس آپ

وایبر

نظرات  (۲۶)

از ماست که بر ماست
وقتی به وظیفه‌ی خود نسبت به شناسایی و شناساندن اهداف شهدا عمل نمیکنیم نتیجه‌اش همین میشود که دل و ذهن جوان ایرانی، پر میشود از شبهات و مزخرفات دشمنانی که به خون شهدای ما هم تشنه هستند. چند فیلم اثرگذار و چند سریال فاخر از زندگانی شهدا ساختیم و به نسل جوان، عرضه کردیم؟ چند نفر را با افکار اصلی شهدا آشنا کردیم؟ ما گاهی اگر حرف نزنیم سنگین تریم؛ وقتی میخواهیم شهدا را معرفی کنیم آنها را در درجه‌ی اول، «وطن پرست» معرفی میکنیم و بعدا اگر فضا مهیا بود حرفی هم از «دفاع از اسلام» میزنیم! البته «وطن اسلامی» حتما باارزش است ولی اینجوری که ما شهیدان را معرفی میکنیم فرقی بین آنها و سربازان مقتول هخامنشی قایل نمیشویم!
متن اثرگذار و جالبی بود. باید بدانیم که دل و روح افراد، معطل نمیماند و اگر ما حرف درست و افکار صحیح را منتقل نکردیم حتما حرف غلط و افکار نادرست، اذهان و قلوب مردم را اشغال خواهد کرد.
پاسخ:
ما کوتاهی کردیم و فقط تونستیم و یاد گرفتیم بگیم شرمنده ایم و هیچ کاره دیگه ای نکردیم !
من با متن شما موافقم
خوشحالم کسانی وجود دارن که این دغدغه ها هنوز در وجودشان هست
  • فاطمه بانو
  • سلام عزیزم ..خوبی؟
    دلم خیلی از این وایبر و واتس آپ و ... پره ... خیلی!
    خدا هدایتمون کنه
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان شما خوبی ؟
    :(
    من دلم از خیلی چیزها پُره ...
    خون دل میخوریم
  • سرباز سایبری
  • سلام و درود
    احسنت بر شما
    تا قبل از ظهور آقامون سازندگان این شبکه ها رو نابود میکنیم.یامهدی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید
    ممنونم از حضورتون
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • غیرت و عفتمون را با پنبه سر بریدن...
    با میل خودمون...
    پاسخ:
    :(
    سلام مامان بهشتی ♥
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آسوده بخوابید که ما هم خوابیده ایم..!!
    پاسخ:
    :(
    طره ی موی مشکی ناموس وطن به باد رفته ...
    پاسخ:
    :(
    مواظب باشیم ایمانمان سقوط نکند ...




    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    دعامون کنید
  • سیده طهورا آل طاها
  • باسلام.
    بسیار زیبا و پرمعنا بود. مسئله اینجاست که چنان نرم و لطیف دین مان را از ما می گیرند که بعد ها خودمان با دهان باز تماشا می کنیم که چی شد ؟ اگر در برابرشان سکوت کنی که هیچ دلشان غنج می رود که اعتقادمان را به زانو درآوردند و اگر در برابرشان سینه سپر کنی که چنان برچسب بارانمان می کنند که خودمان کف می کنیم . تازه آنجاست که می فهمیم آزادی برای همسایه هست و ما باید خفه شویم و سکوت ....
    اما شاید اشکال در ماهم باشد از بس دور خودمان حصار کشیدیم از بس کنج انزوا نشستیم و اجازه دادیم که به اسم های فریبنده مهجورمان کنند کار را به این ناکجا آباد رساندیم . یادمان رفته اگر گاهی باید به سلوک حضرت علی سکوت کرد و به سبک امام حسن عزتمندانه صلح کرد گاهی هم باید حسین وار به میدان آمد و تا پای جان سر اعتقاداتمان ایستاد . 
    پاسخ:
    سلام طهورا جان استاد عزیز خوش اومدید
    چقدر قشنگ گفتید و چقدر تلنگر زیبایی بیان کردید ممنونم
    هووووووفففففففففففففف



    من که گوشمو تو کربلا گم کردم!!

    الان یه گوشی ساده دارم!!!!
    پاسخ:
    :)
    حتما حکمتی بوده بالام جان
  • آیات نورانی
  • سلام,
    آرامش>دوستی>مهربانی
    آیا وکیلم؟
    سلام و رحمه الله...   متن تامل برانگیزی بود.  البته من استفاده ای ازشون ندارم ولی ی چیزهایی به گوشمون خورده و جای بسی تاسف داره. احتمالا اگر شهدا بودند با چهارتا بچه بسیجی یک کار جهادی میکردند . شاید نه تو این فضاها ولی حتما برای فرهنگ دینی  دست به مبارزه میزدند اینقدر که باز هم شهید شوند...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید
    بله دقیقا
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب سیده بانوی عزیز دوست خوووووب و مهربونم متن خیلی عالی بود ممنون که برا ما هم نوشتین خدا رو شکر اهل هیچکدوم از این واتساب و .... نیستم فقط همین وب رو دارم والسلام
    دعامون کن ایمانمون ضعیف نشه فدات شم
    بابت دعا ممنونم
    موفق باشی و سرفراز
    روزیتون شهادت بالامجان
    یا ععلی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    خداروشکر منم ندارم :) همین رفاقت به سبک شهید برام بسه
    فدایی داری خواهر خوبم

    خدا کنه ما هم موقع left دادن
    آبرو مند باشیم و همونطوری ک امام صادق (ع) فرمودند مایه عزت باشیم
    پاسخ:
    ان شالله
    عاقبتتون شهادت
  • مهدی شاعری
  • سلام
    متن برای هرکی بود من باهاش موافق هستم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از حضورتون
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم  http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • وجدانن خیلی دلم برات تنگ شد گفتم یه سری بزنم و لپ تاپو خاموش کنم
    دعام کن عزیزم:-*
    پاسخ:
    خیلی به من محبت داری دوست خوبم نمیدونم این همه محبت رو چطوری جبران کنم ♥
  • زائر بارانی
  • سلام بانو جان.
    متن خوبی بود...
    دلم گرفته از خیلی چیزها...
    وقتی اوضاع نمایشگاه حجاب و عفاف داغون باشه از واتساپ و وایبر چه توقعی هست؟!!
    امسال وقتی به نمایشگاه رفتم اولش اعتراض خودم رو به وضع موجود یه جوری سعی می کردم غیر مستقیم به غرفه داران محترم و بد حجاب نمایشگاه حجاب و عفاف!! برسانم. ولی وقتی کمی گذشت دیدم وضع بدتر از چند غرفه و فروشنده است...

    خیلی وقتا تقصیر ما هست که توجهی به امر به معروف و نهی از منکر نمی کنیم و بلد نیستیم...
    خدا عاقبتمون رو بخیر کنه..

    عاقبتتون شهادت بانو جان.
    پاسخ:
    :(
    بابت همه چیز ممنون
    سر سفره عقد نشسته بودیم، عاقد که خطبه را خواند، صدای اذان بلند شد. حسین برخاست، وضو گرفت و به نماز ایستاد، دوستم کنارم ایستاد و گفت: این مرد برای تو شوهر نمی شود.
    متعجب و نگران پرسیدم: چرا؟ گفت: کسی که این قدر به نماز و مسائل عبادی اش مقید باشد، جایش توی این دنیا نیست.

    راوی: همسر «شهید حسین دولتی»
    سلام علیکم مومن
    ان شاالله که بهبود حاصل شود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    ممنونم از شما 
    سلام عزیزدل
    ایشالله هرجاهستی شادباشی
    برات آرزوی سلامتی میکنم
    ان شاءالله هرچه زودتر بهبود یابید
    پاسخ:
    ممنونم از شما
    دعامون کنید
    سلام عزیزم 

    تازه من یک بار هم اومده بودم و می خواستم نظر بذارم یادم رفته بوده!!!!!


    خدا رو شکر بهتری:)
    پاسخ:
    :)
    بهترینی به خدا

    دروغ فروغ نداره م. جون سیده خانم 

    قسم خدا رو نخور...
    پاسخ:
    :(
    چرا باور نمیکنی آخه!
    سلام 
    این متن عالی بود ...ممنون واقعا...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    و همچنین ممنونم از حضورتون
    عزیزم منظورم کلمه ی بهترینی بود 

    در دوستی تو که شک ندارم عزیز
    :))
    پاسخ:
    اخ که نجمه تو بهترینی , بهترین
  • اینستا گرام ها
  • جالب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی