رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

لیست برنامه های اخلاقی شهیده زینب کمایی


شهیده زینب کمایی شب اول فروردین سال 1361 در حالی که فقط 15 سال داشت،
به دست مناقثین در شاهین شهر اصفهان ربوده و به شهادت رسید
فعالیت های گسترده او در زمینه های فرهنگی باعث شد او را به شهادت رسانده و پیکرش را چندین روز مفقود کنند.
زینب کمایی را در به همراه شهدای عملیات فتح المبین در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپردند


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۰)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اینه شهیده..


    تشکر
    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممم
    ممنونم از حضورت
    عاقبتت شهادت
    سلام 
    خدایش رحمت کند...
    عارفی بودن توی این سن کم...

    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله واقعا تو سن کم این همه تذهیب نفس واقعا عالیه
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • هفت شهر عشق را عطار گشت
    ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم...
    پاسخ:
    ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم !
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    خود سازی که کنی شهید هم میشی دیگه...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله
    شهدا رو خودشون کار کردن , تهذیب نفس , برنامه های اخلاقی !

    سلام و رحمه الله

    شهیده ...

    به کمال رسیدن خیلی هم دور از دست نیست . به نظر ما این دست برنامه ها اینقدر ساده اند که اصلا بهشون به چشم برنامه نگاه نمیکنیم . فکر میکنیم برنامه باید ریشه ای و عمیقتر و درخور ما باشه بی خبر از اینکه إن الاعمال بالنّیات ...

    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله دقیقا همینطوره

  • خلیل صادقی
  • سلام علیکم
    منتظر حضوریم
  • همسر سید علی ...
  • سلام بانو 
    هیعیی روزگار ...
    خب معلومه آدم وقتی از سن کم خودش رو مجبور به انجام این کارها بکنه تو 15 سالگی هم شهید می شه ... 
    هیعیییی روزگار ...
    بدبخت من که 26 سالمه و هیچی به هیچی ...
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    هیعییییییی
    نگو اینجوری دوست من میدونم شما هم خیلی رو خودت کار میکنی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام 
    اول فکر کردم مال خودته

    بعد گفتم خطشو دیده بودم! =خط تورو...

    بعدم که...


    ** ** ** *** **** ***

    **** ** ** *** * ***** ** **** *** **** ** ****** ** ****
    *****
    پاسخ:
    سلام نجمه جان
    :)
    تلاشم رو میکنم نجمه ! ولی از قافله دورم میدونی !
    آخی !
    ولی بیشتر اوقات چرا هستم دائم ال ....
  • ... یک بسیجی ...
  • من کجای زندگی ام؟؟؟؟

    شهادت لیاقت می خواهد...
    برای رسیدن به این لیاقت تلاش کرده بودند شهدا....

    یاحق
    پاسخ:
    لیقات میخواد
    من ندااااااااااارم :(((
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی