رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

آقای شریفی مسئول دفتر کفشداری حرم حضرت معصومه (س) می‌گوید:
یکی از کفشداران افتخاری و عزیز ما می‌گفتند:
ماهها بود که همسرم به درد پای عجیبی دچار شده بود هر چه برای معالجه به پزشک مراجعه کردیم، نتیجه نگرفتیم.
اکثر دکترها راجع به علت درد پای ایشان، اظهار بی اطلاعی می‌کردند.
یکی از روزها که همه درها را به روی خود بسته دیدم، سراغ روپوش خود رفتم تا برای آمدن به حرم آماده شوم.
دیدم روپوشم کثیف است.
به همسرم گفتم: چرا رو پوش مرا نشسته‌ای؟ گریه‌اش گرفت و گفت: دیگر توان ایستادن ندارم.
چندین سال است شما در خدمت حضرت معصومه (ع) در کفشداری خدمت می‌کنید.
از حضرت بخواهید که درد پایم را شفا دهد.
حرف همسرم ، انقلابی در من به وجود آورد. از خودم سؤال کردم که چرا از اول سراغ حضرت نیامدم؟
در این حال از خودم خجالت کشیدم. به حرم رفتم.
در کفشداری که بودم، چند دقیقه با خود خلوت کردم. در آن حال گریه‌ام گرفت با زبان عامیانه گفتم:
اگر همسرم را شفا ندهید، دیگر به اینجا نمی‌آیم چون مجبورم در خانه بمانم و از همسرم پرستاری کنم.
بعد از چهار ساعت که در کفشداری مشغول بودم، به منزل بازگشتم.
ناگهان همسرم گریه کنان به استقبالم آمد. خیلی تعجب کردم.
مدتها بود حتی نمی‌توانست قدمی بردارد.
تعجبم وقتی بیشتر شد که دیدم تمام منزل را تمیز و مرتب کرده است. پرسیدم: چه اتفاقی افتاده؟
گفت: بعد از اینکه شما رفتید، ساعتی خوابیدم. در عالم خواب، خانم بزرگواری را دیدم که نزد من آمدند
و دستی به پاهایم کشیدند و فرمودند: فلانی کفشدار ما دارد می‌آید. او شفای شما را از ما گرفت.
بلند شو و خانه را مرتب کن و لباس‌هایش را بشوی و به ایشان بگویید
که ما از احوالات شما لحظه‌ای غافل نمی‌شویم
 

+حضرت معصومه (سلام الله علیها):
هر کس با محبت محمد(ص) و خاندانش بمیرد، شهید از دنیا رفته است.

+ روزدخترو میلادخواهر حضرت ثامن الحجج علیه السلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
بردختران ایران اسلامی مبارک باد

این روزها یادی کنیم از دختران  عزیز , دُردانه های مدافعین حرم , شهدای عزیز مدافع
اگر نازی کند دختر، خریدارش پدر باشد!

 

 
ترجمه‌ی فارسی صحبت های دختر شهید مدافع حرم :
" نمی‌گم که ؛ وقتی خدا جان آدم رو می‌گیره ان‌شاءالله شهید کنه؛ نمی‌گم شهید شدن بده.
ولی می‌گم الان خیلی وقت بدی برای من بود که بابام شهید بشه ... "
 
  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۳)

دلم بد برای سوری ها و عراقی ها می سوزه 


تجزیه عراق!

مخالفت همچنانی با رژیم سوریه حتی به قیمت خون!


روزت مبارک عزیزم 

ولی دلم میخواد روزم عوض شه!!

;)
پاسخ:
روز شما هم مبارک خانم خانم ها !
ان شالله به زودی زود عروس بشی
  • ... یک بسیجی ...
  • سلام
    عالی بود
    روز دختر بر همه ی دختران سرزمینم مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممممم
    بر شما هم مبارک ♥
  • فاطمه بانو
  • سلام عزیزم

    موهای تنم سیخ شدن! منم از خانم معجزه دیدم... برای خودم، با همین چشمام!!!

    دلم برای حرمت پر میزنه ... سینه برای تو دلبر میزنه ...

    روزتون مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممم
    خیلی دوست داشتم امشب قم حرم بودم خیلی احتیاج دارم به اون هوای حرم
    حرمت مثل نگینی ست در انگشتر شهر
    که در اطراف خودش فاضل و بهجت دارد

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام علیها، آغاز دهه ی کرامت و روز دختر را صمیمانه به شما تبریک میگم...

    خاطرات این برادر را هم بخونید از خادمی کریمه ی اهل بیت علیهم السلام.... 

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید عید شما هم مبارک
    ممنونم از معرفی لینک !
    علی یارتون

    سلام و رحمه الله

    عیدتان مبارک

    داستان فوق العاده ای بود . به هرحال این خاندان کریم اند .

    باشد کخه مشمل شفاعت ایشان شویم .


    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمت الله
    عید شما هم مبارک
    ان شالله
  • یاور گلدوز مطلق
  • سلام خواهرم
    عرض تبریک
    انشاءالله با کریمه اهلبیت محشور شوید.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما عیدتون مبارک
    زنده باشید
    عاقبتتون شهادت
    سلام علیکم مومن
    روز گرامیداشت مقام حضرت معصومه و روز تکریم مقام دختر بر شما بزرگوار مبارک
    نماز یکشنبه های ماه ذی القعده فراموش نشود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام
    عیدتون مبارک
    یادمه روز تولد حضرت علی رفتم حرم و از حضرت معصومه کادوی روز مرد خواستم :)
    بعد از حرم خارج شدم و رفتم سمت پاساژ قدس (کتابفروشی)
    کتابی که یکی دو سال بود دنبالش بودم و دیگه چاپ نمیشد و من حتی از ناشرش هم پیگیر شده بودم ولی نداشت... طهران هم گیرم نیومده بود...
    توی اون کتابفروشی پیدا کردم... و خوشحال از قم برگشتم... 
    کادوی روز مرد بود:)
    کریمه هستن دیگه...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عید شما هم مبارک
    به به عجب کادویی ! خوش به سعادتتون
    ما خیلی دوریم از باب زیارت میگم ها . یه بار دلم بدجور شکست گفتم بی بی جان طاقت دوری ندارم
    الحمدالله عیدی ما هم شد این که هر سال دعوت میشیم نمیدونم امسال هم لیاقت پیدا میکنیم یا نه

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام عزیزم
    خوبی؟ عیدت مبارک
    به قول بچه ی خواهرشوهرم عیدت مُرَکَک:))
    ***** **** ***** ** ** *** * ****** **** ******** ****** ***** *** ****** **** ****** *** **** *** ** ** ** **** ***** **** ****** ** *** ***** ****** *** ******** *** * ****** ** **** ***** ************* ** *** **** ****** ****** ***
    انشالله خدا جواب محبتات به من را به بهترین شکل ممکن بده مهربون....

    امروز که سمت خدا تو قم بود احساس می کردم دوست دارم باشم... احساس میکردم که حضرت زهرا و حضرت زینب امروز اونجان....
    انشالله معنوی ترین هدیه ی ممکن را از بانو بگیری امروز*** ** ***** *** * ***** **** ** **** *******
    پاسخ:
    سلامممممممممممم بهترین دوستم
    فدات عزیز
    عید شما هم مبارک ♥
    چه با نمک میگن :))
    فدات من کاری نکردم که فقط ارادت قلبی رو برات نوشتم همین !
    دقیقا خیلی دوست داشتم حرم بودم
    اون دعای آخری خیلی چسبید هاااا :)))
  • نشانه گمنام
  • سلام دوست مومنه و مهربونم روزتون مبارک
    من هم معجزه بسیار دیدم از کریمه اهل البیت
    کاش ما هم خادم حرم خانوووم بودیم دلم گرفته برا حرم
    ان شا الله به زودی قسمتتون بشه زیارت حرم حضرت معصومه سیده بانو
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام بهترین دوست خوبمممممم
    نه ! ان شالله قسمت بشه با هم بریم من اونجا شما رو از نزدیک ببینم
    سلام عزیزم
    باتاخیرروزت مبارک
    من چقدراین تک بیتی ودوس دارم:اگر نازی کنددختر خریدارش پدرباشد
    بزرگی کن ببوس این دخترکوچکتر خودرا
    پاسخ:
    سلام مهربونم خوش اومدید
    عید شما هم مبارک ♥♥♥
    فدای دل مهربونتون
    یا حضرت معصـــومه:
    محملت شعله ور از واژه غارت نشود
    حرمت بسته به زنجیر اسارت نشود
    بر روی چشم همه جای شما محفوظ است
    احترام تو در این شهر خدا محفوظ است
    ...
    سلااام
    عیدتوووووووووووووون مباااااارک
    ان شاءالله به زودی عمه سادات، کریمه اهل بیت پذیرامون باشن


    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممممم
    زیارت قبول خوش به سعادتت :( اینقدر حسودیم شدددددد که نگو !
    یعنی مارو هم دعا کردی !
    عیدتتتتتت مبارک بسی فراوان ♥
    ان شالله , ان شالله
  • زائر بارانی
  • سلام خواهر خوبم.
    عیدتان مبارک.
    زیارت حضرت معصومه و امام رئوف به زودی روزیتان باشد ان شاءالله 
    پاسخ:
    سلام بهترین دوست من
    عید شما هم مبارک گلم
    ان شالله با هم چی میشه بریم بعد همو اونجا ببینیم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی