رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

استاد فاطمی نیا میگفتند :

از صبح که پا میشه, فلان کس چی گفت, فلان کس چی کرد.., فلان روزنامه چی نوشت.. ول کن..

روایت داریم که اغلب جهنمی ها جهنمی زبان هستند,
فکر نکنید همه شراب می خورند و از در و دیوار مردم بالا می روند,
یک مشت مومن مقدس را می آورند جهنم
این آقا تو صفوف جماعت می نشینند آبرو میبرند
امیرالمومنین به حارث همدانی فرمودند: اگر هر چه را که می شنوی بگویی , دروغگو هستی!

سیدی در قم مشهور بود به سید سکوت,
با اشاره مریض شفا میداد از آیت ا.. بهاالدینی راز سید سکوت را پرسیدم
با دست به لبانش اشاره کردند و فرمودند: "درِ آتش را بسته بودند..."



+ در بین مردم زبانت را حفظ کن - آیت الله مجتهدی تهرانی  :


+ گناه زبان - آیت الله مجتهدی تهرانی :




نظرات  (۱۱)

  • فاطمه بانو
  • سلام دوست خوبم
    واقعا امان از این زبان! امان ...
    ان شاالله عاقبت بخیر بشیم
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    امان !!!
    ان شالله
  • بانوی عاشق
  • سلام بان !
    مثل همیشه عالی بود ... :)
    با شور زیارت بروزم ..
    و محتاج دعات ...!
    دیر نکنی؟! @__@
    یازهرا

    پاسخ:
    سلام مهربون
    حتما میام
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلام عزیز مهربون...
    امان ازین دو مثقال چیز که آدمی را در بند خودش و سپس جهنمی می کنه...
    پاسخ:
    سلام دوست مهربونم
    امان .... امان ....
    سلام عزیزم
    واقعا هم اگه بتونیم کنترلش کنیم دنساوآخرتمونو آباد کردیم
    پاسخ:
    سلام دوست خوبممم
    کاش واقعا بتونیم
    همین!
    http://id1.nasrtv.com/uploads/video/mp4/Baghbani-Hd.mp4.mp4

    یا حسین ع
    التماس دعای شهادت
    http://dl8.nasrtv.com/uploads/video/flv/seraj.flv.flv

    یا زینب س
    التماس دغای شهادت
    پاسخ:
    سلام خیلی خوش اومدید
    ممنونم که بعد مدت ها دست پُر اومدید
    حال و هوای خوبی داشتم بعد دیدن هر دو تا کلیپ ...
    دلتنگم میدونید دلتنگ " فاتحان فردا "
    حال من با این ها خوب میشه
    اینم هدیه من به شما (+)
    نمیدونم منم میتونم بگم التماس دعای شهادت یا نه !
    آرزویی جز شهادت ندارم !
     پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند:
    هنگامی که فرزندان آدم صبح می کنند تمام اعضای بدن به زبان هشدار می دهند و می گویند تقوای الهی را در مورد ما رعایت کن، زیرا اگر تو به راه راست بروی، ما نیز به راه راست می رویم و اگر تو به راه کج بروی ما نیز به راه کج خواهیم رفت.
     (اخلاق در قرآن، آیه ا... مکارم شیرازی، ج 1، ص 319)
    :(

    پاسخ:
    :(
    از وقتی سخنان آقای فاطمی با آیت الله مجتهدی رو شنیدم خیلی دارم سعی میکنم اضافه حرف نزنم
    ولی شیطون همه پشتکار و همتش رو داره میکنه که اذیتم کنه !!!
    خدایا به دادم برس :((
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اینه دیگه...

    در آتش....

    وای از دست این درِ آتش من ....
    پاسخ:
    نگوووووووووو
    این جمله فقط برای من "وای از دست این درِ آتش من ..."
  • نشانه گمنام
  • سلام به دوست خیلی مهربونم که همیشه فضای وبش حل آدمو متحیر میکنه
    همه ی پستها رو مطالعه کردم چون فرصت کامنت نوشتن برا همشون نبود همینجا ازتون تشکر میکنم بابت سخنرانیها هم خیلی خیلی ممنون
    ان شا الله همیشه موفق باشین و سرفراز دوست من
    روزیتون شهادت سیده بانوی عزیز
    خوشحالم هستین و سلامتین ♥
    ان شا الله مادر بزرگوارتون هم بزودی بهبودی کامل براشون حاصل بشه
    خیلی برام دعا کن چرا که نیازمند دعای خوبانی چون شما هستم
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز من فدات بشم
    ممنونم از اینکه وقت میزاری عزیز
    من همیشه دعاگوت هستم همیشه
  • خادم الجواد
  • سلام علیکم 
    وبلاگ بسیار زییایی دارید البته با محتوای بسیار زیبا و خوب 
    به وبسایت ما هم سر بزنید و از قسمت اشعار شاعران مخلص و فدایی ولایت هم دیدن بکنید 
    منتظر حضور سبز و نظرات خوب شما بزرگوار هستیم
    یا علی 
    مسجد و هیئت جوادالائمه مشهد مقدس 
    mhja62.ir
    خاىم الجواد 
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی