رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

بزرگترین آرزویم را شهادت میدانم
بر هر آرزویی که فکر کردم از شهادت بزرگتر ندیدم
بر هر زیبایی که نگریستم از شهادت زیباتر نبود
هر عسلی را که چشیدم از شهادت شیرین تر نبود
هر گلی را که بوییدم از شهادت خوشبوتر نبود
هر کلامی را که شنیدم از کلام شهید زیباتر نبود
هر نوری را که دیدم از شهید نورانی تر ندیدم

قسمتی از وصیت نامه  شهید حمید نظری






  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۱)

  • فاطمه بانو
  • سلام دوست خوبم سیده بانو

    ممنونم
    پاسخ:
    سلام بهترین دوست من


    از "اللهم ارزقنا شهاده"تا عمل فاصله بسیار است....
    *گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را
    ...
    خوش به حال شهدا:`(
    پاسخ:
    میدونی دوست من
    آرزو و دعا میکنم که عاقبت بخیر بشی , یعنی عاقبتت شهادت بالام جان
  • زهرا سادات
  • خیلی شیرین بود و زیبا.

    حواسمان باشد
    اگر شهید نشویم
    میمیریم
    پاسخ:
    سلام زهرا سادات عزیز
    حواسم هست میدانی ! لیاقت ندارم
  • مهدی شاعری
  • سلام 
    شما خیلی اطلاعات زیادی دارید . آیا شما هر روز مطالعه می کنید 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عاشق مطالعه ام و عاشق کتاب ...
    عاشق شهدا
    عاشق امام
    مطالعه کار هر روز من هستش !
    ولی مُتنفرم از رُمان که راه جوانان کشورم را کج کرد ....
    سلام
    پاسخ:
    سلام نجمه جان خوبی ؟
    خیلی ممنون از دعای خوبت..:)
    ان شاءالله لیاقتش رو پیداکنیم...
    پاسخ:
    داری فدات بشم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خوشم میاد وقتی وبت برای شهداست دیگ جایی نمیره...

    شهیده بشی ان شالله...


    پاسخ:
    فداااااااااات دوست خوبمممممم
  • زائر بارانی
  • سلام بانو.
    عاقبتت شهادت
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممم
    شهادت ب شرط لیاقت
    اللهم الرزقنا ...





    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت 
  • سیده حدیث میرفیضی
  • فقط اونقدر جرات پیدا کردم که برم جلو و کتاب یکی از شهدا که تازه رسیده بود دستم رو بدم بهش تا برام امضا کنه…

    خواستم اون امضا رو داشته باشم تا یادم نره برای مثل شهدا زندگی کردن لازم نیست که حتما مرد باشی...یادم نره که هنوز هم آدم های خوب باقی موندن...

    دعوتید به یک روز ،همراه با لشگر فرشتگان

    یا علی

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • دعام کن آبجی...
    پاسخ:
    همیشه دعاگوتم بالام جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی