رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

دوستانش تماس گرفتندقرار شد با آنها به مشهد برود
محمد حداقل سالی یکبار را به مشهد می رفت اما این بار نمی توانست ساک خودش را بردارد
این توفیق نصیب من شد که با آنها بروم
با آقای سقائیان نژاد که از بچه های همرزمش بود صحبت می کردمی گفت:
هر وقت مشهد آمدی برنامه ریزی کن! هر روز از داخل رواقها و صحن ها زیارتنامه بخوان
فقط روز آخر داخل حرم برو. کاری کن که زیارت آقا برایت عادی نشود
دوستانش می گفتند: محمد در مشهد داخل حرم نمی آید!
همیشه داخل صحن گوهرشاد می نشست از همانجا دعا می خواند
صبح روز اول بود. محمد زودتر از بقیه بلند شد. جلوجلو راه افتاد. ساعتی تا اذان مانده بود.
در راه صورتش خیس از اشک بود. اذن دخول را خواند. از صحن گوهرشاد وارد حرم شد! من هم با تعجب به دنبالش بودم!
حالت عجیبی داشت. گویی فقط آقا را می دید. از میان جمعیت جلو آمد
به نزدیک ضریح مطهر رسید.همانجا ایستاد. با امام رضا علیه السلام مشغول صحبت شد
گویی آقا در کنارش ایستاده. اشک می ریخت و حرف می زد.
بعد به کناری آمد. مشغول خواندن زیارتنامه شد یک بسته را هم متبرک کرد بعدها فهمیدم کفن بوده!
حال محمد خیلی تغییر کرده بود.می گفت:
همان شب اول آقا را در خواب دیدم, فرمودند: بیا داخل حرم و حاجت خود را بگیر!

کتاب یا زهرا سلام الله علیها – صفحه 163



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

سلام
خوش بسعادتشان
عیدتان مبارک
التماس دعا
پاسخ:
عیدت مبارک بهترین دوستم
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • دیدم چقدر متن این نوشته آشناس
    آخرش دیدم از کتاب یازهراست....
    پاسخ:
    اوهوم
    واقعا هربار کتاب رو میخونی میگی بازم بخونم
    سلام و رحمه الله
    ما فکر میکنیم زنده ایم اما به گمانم در عالم زنده ها ما از مردگانیم!!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    :(
  • نشانه گمنام
  • چقدر زیبا بود حرم رفتن این شهید بزرگوار منم ان شا الله دلم می خواد اگر قسمت شد رفتم حرم مثل این شهید بزرگوار باشم یعنی میشه ؟؟
    سیده بانو چان من اسم این کتاب رو تازه دیدم نویسندش کیه ؟؟
    بگو تا برم بخرم ممنونم
    مثل همیشه از پستای شما لذت می برم یه جورایی حس میکنم بهشت زهرا هستم
    خیلی خیلی ازت ممنونم
    ان شا الله همیشه موفق و سرفراز باشی عزیزم
    روزیتون شهادت
    پاسخ:
    سلام مهربونم چرا نشه !
    شما به این خوبی و مومنی !
    عزیز اسم این کتاب "یا زهرا " برای شهید محمد رضا تورجی زاده هستش خیلی خیلی خیلی قشنگه حتما بخر ....از انتشارات شهید ابراهیم هادی فدات بشم ... همه جا هست
    فدای حس های خوبت از بس پاکی
    قربااااااااااااانت
    کتاب شهیدتورجی زاده روخوندم
    کتاب قشنگیه
    پاسخ:
    بله واقعا عالیه
  • از تبار نسیان...
  • سلام مومن..
    چقدر زیبا بود....
    خداقوت...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خوش اومدید
  • ܓ✿ بانوی بهار
  • :(
    جان زهرا ... 
    وای من خیلی به این شهید ارادت دارم 
    همیشه می رم سرخاکش اگه شد..
    ..
    همشهری منه ..شما اهل اصفهانی؟؟
    پاسخ:
    خوش به سعادتتون
    نه بانو جان من دیار شهید باکری هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی