رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

کجا شما می توانید جواب یکی از این خون ها را بدهید
کجا ما می توانیم جواب یکی از این شهدا را بدهیم
تنها چیزی که در قیامت همه ی ما می توانیم در قبال خون شهدا جواب بدهیم همین یک راه است،
همین که بگویی آقا من مطیع ولی فقیه بودم ، اطاعت کردم و هیچ راه دیگری نیست
البته اگر واقعاً اطاعت کرده باشی، رعایت کرده باشی
اسلامی که اگر سیلی به صورت کسی زدی و سرخ شد، باید دیه بدهی،
آن وقت این اسلام به سادگی از خون عزیزترین افرادش می گذرد؟
نمی گذرد…

سردار شهید مصطفی ردانی پور



+ بعد مدت ها نا آرامی و دلتنگی حالا از دیشب آرام آرامم , عیدی ام را از آقا گرفتم
البته شما بخوانید شیرنی عیدی ...
خادمین آقا که مهمان شهرمان بودند با خود آورده بودند ...
+     +    +

+ این روز ها حال و هوایم به طور غریبی عجیبست ! این روز ها مهمان آقا مصطفی هستم


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۰)


عجیب عاشق کتاب مصطفی و خود شهید شده ام...مهمانی خوش بگذرد...خیلی روی من اثر داشت...
آخرهای کتاب دل کندن برایم سخت بود؛خیلی سخت:'(
ان شاءالله شهدا دستمان را بگیرند و رها نکنند...
عیدیتونم مبارک:)
پاسخ:
واقعا عجیب عاشق شدم ولی در عین حالللللل دیوانه و مجنون و کلافه از این که چرا من درست زندگی نمیکنم .... چرا عمرم رو هدر دادمممممم چرا !
ان شالله
عیدشما هم مبارک
کجا آورده بودند؟ 

به ما هم دادن 

منتها اون پارچه ی سبز نبود توش 

ما هم سرکارمون بودیم 

شما کجا بودین؟
پاسخ:
سلام نجمه جان
اینجا یه حسینیه هستش حسنیه امام رضا آورده بودن اونجا قسمت شد ما هم بریم

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

به به ...خوش به سعادت شما...

از این شیرینی ها برای ما هم نگه دارید....

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
به روی چشم ... ان شالله قسمت بشه برید حرم اصلا غذای تبرکی حرم قسمتتون
از برنده های مسابقه چه خبر !
امیدی به ما نیست :)) ؟
سلام و رحمه الله
متاسفانه تبعیت ما از ولایت فقیه شبیه هیچ تابعی نیست و این یعنی ما باید به خیلی ها جواب بدیم

_شیرینی عیدی همان لطف عیدی را دارد اگر بیشتر نباشد

پاسخ:
سلام علیکم
بله متاسفانه از جمله خوووووووودم
:) ان شالله قسمتتون بشه شیرینی خود حرم
  • نشانه گمنام
  • سلام سیده بانوی عزیز دوست مهربوووونم با تاخیر  عید بر شما مبارک
    ان شا الله که مطیع امر رهبری هستیم و خواهیم بود
    به به چه هدیه های زیبایی گرفتین محله ما هم اومده بودن فقط نمک گرفتم ان شالله که بزودی قسمتتون بشه زیارت علی بن موسی الرضا ع
    شما رفتین راهیان یا خاطرات این شهید بزرگوار رو می خونین چون نوشتین مهمان هستین؟
    ببخشید که این روزا کارم زیاده خیلی نمیتونم بیام تو حوزه بسیج دانش آموزی فعالیت می کنم عقیدتیشون هستم سرم شلوغه حسابی
    فدای شما بشم همیشه دعای گوی دوستان مومنه ای چون شما و دیگر دوستان هستم و خواهم بود
    التماس دعا ی فرج سیده بانوی عزیز
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلااااااااااااام بهترین آبجی و دوست خوبم
    عید شما هم مبارک
    میدونی یاد جمله شهید بیضایی افتادم تا عشق خمینی نداشته باشیم نمیتوان عاشق مهدی بود . حالا اگه مطیع و عاشق آقا نباشیم نمیتونیم سرباز خوبی برای مهدی زهرا (عج) باشیم
    چه خوب که شما هم عیدی گرفتین
    بله راهیان شمال غرب و اینکه کتاب رو امانت از کسی گرفتم :)
    چه خوب پس لباس خادمی بسیج تنتون کردین خواهر خوبم خوش به سعادتتون
    فداااااااااااااایی داری دوست خوبم
    علی یارت
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حق حق

    ان شالله پیرو ولی باشیم


    بعدشم به به شیرنی گرفتی
    پس مارو هم دعا کن
    :)
    پاسخ:
    شما رو که همیشه ویژه دعا میکنم بالام جان ...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عه الان عکسا باز شد 
    چه شیرنی 
    اصن فال نیکاز این بهتر نمیشه
    پاسخ:
    :)
    فدات ان شالله قسمت بشه بری حرم غذای متبرکی حرم قسمتت بشه ! خوبه ؟
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    به سلامتی عیدی جی بود؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عیدی پارچه سبز متبرک با نبات که خادمین حرم دادن
    سلام بانو
    مهمون خاص بودن توفیق میخواد که نصیب شماشده
    خوش باشید بامیزبان
    پاسخ:
    سلام علیکم رفیق عزیز
    زیارت قبوووول

    سلام.
    ببخشید من ارتباط عنوان رو نفهمیدم !!!

    عیدتون با تاخیر مبارک.
    حال آرامتون مستدام...
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    عنوان فقط برای سخن شهید بوده و بس !
    زنده باشید عید شما هم مبارک
    ممنونم
    سلام خانمی. حالت خوبه؟ نیستی؟؟
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان
    الحمدالله
    دو کتاب گرفته بودم ! یکی مصطفی برای شهید ردانی پور ! و یکی عارفانه برای شهید نیری هستش ... بعد خوندنشون داغون بودم نه اینکه کتاب از مصیبت باشه ها نه ! فقط حال خودم داغون بودم که چقدر عمرم رو هدر دادم چقدر زندگیم درست نبوده و چقدر من گنهکارم !
    چقدر کاستی دارم چقدر بدم ! این چند روز فقط داشتم حساب کتاب میکردم ..
    اوضاع زندگی و معنویم بده فاطمه .... از عشق نبوده عبادت هااا فقط رفع تکلیف بوده :((
    حس خیلی خوبیه .. 
  • یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
  • سلام علیکم خواهر جان
    زیارتا قبول...
    عید گذشته هم مبارکتون.
    جاتون خالی حرم نائب الزیاره شما بودیم ان شاءالله قسمت و روزی خودتون بشه.
    من کتاب شهید ردانی پور رو خوندم.
    یکی از دلایل محکمی که من عاشق روحانیت شدم همین شهید بزرگوار بود..
    یه زمانی خیلی شهدایی بودم..الان خیلی ازون فطرت قدیمم فاصله گرفتم..
    برای منم دعا کنید شما که شهدایی هستید...
    پاسخ:
    سلام علیکم بالام جان خوب هستید ؟ خیلی خوش اومدید
    فدای شما ... خوش به سعادتتون همسایه امام رضا هستید
    من خیلی خوشبختم که دوستی مثل شما دارم
    من خیلی بدم فقط دارم از شهدا کمک میگیرم که خوب بشم اونی بشم که امام زمان میخوان
    سلام علیکم مومن
    روح آقا مصطفی شاد
    دلتون آرام و خدایی همیشه باشه ان شاالله
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله
    سلام علیکم
    دعوتید به :
    شما هم نویسنده باشید ..
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام علیکم مومن
    تبریک عرض میکنیم
    با توجه به برنده شدن شما در مسابقه وبلاگ فانوس جزیره
    لطفا نوع دریافت را مشخص کنید تا در اولین فرصت جایزه شما اهدا شود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • بهشت زودهنگام
  • شهید ردانی پور و خرازی و تورجی زاده از دوستای داداش بزرگم تو جبهه بودن
    دیوونه میشی از خاطراتشون میشنوی....
    پاسخ:
    خشو بع سعادتت دوست عزیز به خاطر اینکه عزیزانی در کنارت داری که میتونی ازشون استفاده کنی و خاطراتی بشنوی که هر تک تکشون درس بزرگی هستند 
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    تشریف بیارید اینجا جایزه تون را بگیرید{لبخند}


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما
  • لبیک یا زینب س
  • سلام علیکم راه را گم کرده ام و از یادم شهادت و هدفم رفته است و زندگی ام مانند زندگی عادی مردم شده است و دلم میخواهد شهدایی باشم ولی نیستم دعایمان کنید تا در. عملیات پیش روی موفق شویم و شهادت نصیبم گردد یا زهرا س
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله که عاقبت بخیر بشید یعنی همان عاقبتتان شهادت
    داشتم کتاب مصطفی رو میخوندم (برای شهید مصطفی ردانی پور هستش )
    وقتی شهید ردانی پور با با دوستانشون میرن محضر چند تن از علما , نصیحت های زیبا و قابل تأملی رو از عالمان بزرگوار می شنون !
    آقا مصطفی رو به آقای بهجت می فرمایند : این دوستان همگی از رزمندگان و پاسداران انقلاب هستند ! حضرت آیت الله بهجت فرمودند : شما پاسدار هستید ؟ بعد مکثی کرده و فرمودند " پاسدار شما کیست ! یعنی همان جهاد اکبر و پاسداری از باطن ....
    بعد آیت الله بهجت به آقا مصطفی می فرمایند : "هرکدام از ما یک صدام در درون خود داریم مواظب باشید از او غافل نشویم "
    بعد خدمت آیت الله بهاءالدینی می روند ایشان عرض می کنند که خودتان را بسازید آقا خودتان را بسازید ....

    حالا باید تنها به شهادت در عملیات فکر نکرد ! باید اول در جهاد اکبر شهد شهادت را چشید ....
  • نشانه گمنام
  • فدای شما بشم من
    پس حسابی راهیان جای ما رو خالی کردی عزیز
    خوش به سعادتتتون
    ان شا الله سفر کربلا ایندفعه با مولامون آخ که چقد حال میده این سفر
    امروز میرم بهشت زهرا آخه بدجوری دلم گرفته حتما دعاگویتان خواهم بود دوست خوووووبمممم
    یا علی التماس دعا
    پاسخ:
    باور کن همه جا هر لحظه به یادتم فرااااااااوان
    ان شالله
    :( واقعا ! دلخوشم به همین دعاها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی