رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

تو اتاق نشسته بود و خلوت کرده بود!
آهسته نگاش میکردم چند دقیقه یه بار سوزن میزد پشت پلکهاش!!!
برام سوال شده بود، متوجه من که شد رفتم جلو علت کارش رو پرسیدم!
گفت چشمی که به نامحرم بیفته سزاش اینه…

"شهید ابراهیم هادی"

کتاب سلام بر ابرهیم



+اجازه هست همسرتون رو نگاه کنم؟




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

کی میشه ندبه های ما اجابت...
آرزوی همه مونه شهادت...

بسیار صوت زیبایی هست... توی مواقع خاص گوشش میدم
پاسخ:
سلام علیکم
تو مواقع خاص خیلی التماس دعا
سلام دوستم
خیلی این قسمت از کتاب سلام بر ابراهیم رو دوست داشتم و بهم چسبید! باز با این پست حال و هوام عوض شد...
پاسخ:
سلام فاطمه جان
خیلی التماس دعا
  • نشانه گمنام
  • سلام بهترین دوست مومنه من
    سیده بانوووو خوبی
    مثل همیشه عالی بود ممنونم
    شهید ابراهیم هادی همه ی زندگیشون الگویی هست برا جووونا
    شروع گناه از همون نگاه کردن هست
    خدایا ما رو از نگاههای حرام دور کن
    پاسخ:
    سلام فداااااات بشم
    الحمدالله شما خوبی؟
    زنده باشی عزیز , عاقبتت شهادت
    سلام بانو جان ..
     
    اللهم الرزقنا الشهاده...

    به من هم سربزنید خوشحال میشم..:)
    پاسخ:
    سلام به روی چشممم

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ان شاء الله به دعای خوبانی چون شما ولی هدیه ای بود از طرف فانوس جزیره


    در مورد شهید هادی هم که هر چی بگیم کم گفتیم...اتفاقا فانوس جزیره اصلاً با نام ایشون گره خورده...


    ان شاء الله رهرو شهدا باشیم صلوات

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از زحمات شما و تمامی اهالی فانوس جزیره
    زنده باشید
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    این کتاب سلام بر ابراهیم رو حتما بگیرم
    پاسخ:
    سلام حتما بخرید
    وقتی خوندید مطمئنم میگید این همه مدت نخوندم و غافل بودم ضرر کردم
    خیلی التماس دعا
  • بانوی عاشق :)
  • باید بخونم..
    پاسخ:
    حتماااااا بخونید
  • محمد علمدار
  • به به
    هم داستانی که تعریف کردید هم کلیپ عالی بود
    به دوستان پیشنهاد می کنم کتاب سلام بر ابراهیم رو حتما بخونن
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی