رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

شب جمعه دعای کمیل می خواند اشک همه را در می آورد
بلند می شد راه می افتاد توی بیابان پای برهنه روی رملها می دوید گریه می کرد
امام زمان را صدا می زد بچه ها هم دنبالش زار می زدند
می افتاد بی هوش می شد هوش که می آمد می خندید جان می گرفت دوباره بلند میشد می دوید
ضجه می زد...
یابن الحسن یابن الحسن می گفت...
صبح که می شد ندبه می خواند , بیابان تمامی نداشت...
اشک بچه ها هم...


گفتم : با فرمانده تون کار دارم
گفت : الان ساعت یازده است ملاقاتی قبول نمی کنه.
رفتم پشت در اتاقش در زدم
گفت: کیه ؟گفتم :مصطفی منم ,گفت: بیا تو
سرش را از سجده بلند کرد چشم های سرخ خیس اشک رنگش پریده بود نگران شدم.
گفتم: چی شده مصطفی؟ خبری شده ؟ کسی طوریش شده ؟
دو زانو نشست سرش را انداخت پایین زل زد به مهرش دانه های تسبیح را یکی یکی از لای انگشت هایش رد می کرد.
گفت: یازده تا دوازده هر روزرا فقط برای خدا گذاشته ام برمی گردم کارامو نگاه می کنم
از خودم می پرسم کارهایی که کردم برای خدا بود یا برای دل خودم ...

شهید مصطفی ردانی پور

کتاب مصطفی


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۲)

سلام عزیزم
کتاب هایی که تازگی خوندی رو اسمشونو و اسم نویسنده رو کامل بهم میگی؟
پاسخ:
سلام فدات بشم برات کامل نوشتم
  • نشانه گمنام
  • سلام دوست خووووبم
    هر چه قدر از شهدا می خونیم بازم کمه
    ممنونم از شما بابت نوشتن خاطرات شهدا
    روزیتون شهادت سیده بانوی عزیز
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام بهترین دوست مننن
    فداااااات عزیز
    عاقبتت شهادت فدات بشم
  • زائر بارانی
  • سلام خواهری.
    چه توجهاتی داشتند و ما چقدر غافلیم....
    خیلی التماس دعا
    پاسخ:
    سلام بهترین دوستم
    زیااااااارت قبول
    محتاج دعا هستم فدات بشم

    سلام عزیزم
    خیلی ممنونم بابت پاسخت
    خاکهای نرم کوشک و سلام بر ابراهیم رو تقریبا خوندم. بقیه رو هم باید تهیه کنم. ان شاالله بتونم پیداشون کنم
    خیلی التماس دعا دارم
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان
    خواهش میکنم این چه حرفیه
    ان شالله
    اگه سخت من برات بگیرم با پست بفرستم !
    سلام...

    مایل به تبادل لینک هستید ؟؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله لینک شدید
    سلام بانو جان...
    خوبی؟

    وایی بانو جان حلالم کن اشتباهی اومدم کامنت کسی دیگه ای رو پاک کنم مال شما پاک شد :(

    ابجی جان ممنونمممم از دعای قشنگت ان شاالله..
    و منووووون که پستامو خوندی گلمم//
    قسمت بعدی طرح رو نوشتم:) :) ..
    بازم ببخشید بخاطر کامنت 
    پاسخ:
    سلام عارفه جان !
    الحمدالله شما خوبی ؟
    اشکالی نداره , بهتر شد همون که خودت خوندی برام کافیه .... برای تو بود نظر حتما حکمتی بوده سخت نگیر
    به روی چشم حتما میام
    خدایا راه و روش مارو هم به شهدا نزدیک کن
    پاسخ:
    الهی آمین
    سلام علیکم مومن
    خبری ازتون نیست نگران شدیم
    نوع جایزه را مشخص نکردید ها همراه اول یا ایرانسل ؟
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ببخشید کوتاهی از من بوده عذر میخوام
    چرا به جناب رزمنده گفتم خیالتون راحت

    خوشا به حالش..
  • هرروزیک خاطره
  • سلام خدا برشهید ردانی پور عاشق گمنامی شدن وموندن
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله دقیقا

    سلام

    حال و هوای اینجا خیلی خوبه.

    منم تازه کلبه ام رو ساختم بهش سر بزنید.نظر بدید.

    تازه با اینجا آشنا شدم، ان شاالله حتما بازم میام.

    tabasomeeshgh.blog.ir

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی خوش اومدید
    حال و هواش به خاطر عطر شهداست من هیچکاره ام
    قدمتون روی چشم

    سلام
    خوشحال میشم سر بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی