رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم
صبح با مامان و بابا داشتیم صبحونه میخوردیم دور هم که زنگ در به صدا اومد
همین که در رو باز کردم و خواهرم رو با شوهر گرامی دیدم تعجب کردم این وقت صبح !
هردو شاد بودند فهمیدم خبری هستش ...
تا اینکه خوهرم شروع به صحبت کرد و من و مامان و بابا داشتیم با دقت گوش میکردیم
وقتی به جمله آخر خواهرم رسیدم که گفت
" وسایل ها تون رو جمع کنید ان شالله صبح زود راهی قم و جمکران و از اون جا هم ان شالله مشهد "
زود پریدم و گفت وای خوش به حالتون !! مارو هم دعا کنید هااااا
خواهرم گفت بانوی گمنام حواست کجاست ؟ میگم باهم .... شما هم با ما میایین
و من همینطور هاج و واج فقط داشتم نگاه میکردم
مغزم از کار افتاده بود , من ! مشهد! قم ! جمکران !
با گریه خوشحالی مامان به خودم اومدم ,مامان همش گریه میکرد و میگفت آقا ما رو طلبید آقا مارو طلبید
بغض امونم رو بریده بود راستش خجالت کشیدم پیش شوهر خواهرم گریه کنم ...
تا اینکه آبجی اینا رفتند و من داشتم پیش دستی و میوه ها رو از رو میز جمع میکردم
کار میکردم ولی تو این عالم نبودم ! بال و پری پیدا کرده بودم پر میزدم تو صحن ها
تا اینکه صدای مامان باعث شد به خودم بیام
بانوی گمنام ؟
بله مامان جان ....
مامان جان امام رضا دوباره طلبیدن , یادت میاد چه امتحان سختی دادی ! قبول شدی عزیز
حالا آقا میخوان ما هم تو مراسم جگر گوشه اشون باشیم , عزاداری جوادشون



حرف مامان باعث شد به فکر فرو برم , سفر عید با همه سختی هاش اون تب یه هفته ای که بعد از اومدن مشهد داشتم دست و پا میزدم همش اومد جلو چشم ; +  +

نمیدونم سبب کدام کار خیر بودم که این زیارت قسمت شد ...
میدانم وجود نازنین همین مادر و وجود مهربان پدرم که فرزند زهراست ,من روسیاه رو چه به زیارت و پا گذاشن در مکان مقدس ...
میدانم اگر همسفر این راهم دعای خیر مادر و پدر که هر روز بهم میگن ما از شما راضی هستیم خدا ازت راضی باشه ان شالله همیشه خیر ببینی و من همین خیر و زیارت ها را دارم به عین میبینم
جمعه هفته پیش آنقدر دلتنگ بودم که کنار شهدای گمنام رو به شهدا گفتم این بی انصافی نیست تنهام گذاشتید ! دلم آنقدر گرفته بود که فقط با گریه و هق هق کردن توانستم کمی آرام باشم
شاید شهدا دعا کردند و این طور برایم نوشته شد : بانوی گمنام , مشهد و قم لازم است

+ اگر رفیق همیشگی این مکان هستید من را به احتمال زیاد خوب شناخته اید میدانید رفاقتم عمیق است هرکجا برم تنها نمیروم , دل ها و نام ها را میبرم ! +
حالا آمده ام همان حرف ها را بگویم با یاری خدا ان شالله فردا صبح زود راهی ام , لیست تمامی اسامی دوستانم و بزرگواران را نوشته ام دلم میخواد اگه عمری بود حرم حضرت معصومه و جمران و جلو پنجره فولاد و دارالحجة بودم اسم تک تک شما بزرگواران رو بگم , نائب الزیاره باشم و دو رکعت نماز به نیابت از شما تو حرم بخونم و همچنین زیارت نامه  ...عمل از این طرف که من هستم ارزشی نداره ولی از اون طرف که حضرت رضا علیه السلام باشه خیلی ارزشمندهان شاء الله  در پرونده تون یه زیارت امام هشتم و حضرت معصومه ببیشتر می بینید, کرامت اونها اونقدر هست که به نیابت از کل عالم هم زیارت کنیم به همون تعداد جدا جدا برامون بنویسند عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم
گفتم که شما هم من حقیر رو دعا کنید شما رو قسم به حضرت زهرا حلالم کنید
لیست اسامی دوستان و بزرگواران :

*نشانه عزیز
*بهشت زود هنگام ( امیدوارم تا بر میگردم صحیح و سلامت باشی دوست خوبم و شاد )
*شرح وصال عزیز
* نجمه عزیز
* طهورا همنفس طلبه عزیز
*ساقی عزیز
* زائر بارانی عزیز
*یار طلبگی و هزار و یک عزیز
*همسر سید علی(زن آقا) عزیز
*دلا بانوی عزیز
* تب باران عزیز
* آبریزان عزیز
* خدایی که در این نزدیکست عزیز
*پله پله تا خدای عزیز
*بی رنگی (سید عزیز )
*مـعبری بهـ آسمان عزیز
*قرار گاه عاشقان عزیز
* عارفه عزیز
*تبسمِ عشق عزیز
*کنیز حضرت زهرا
*دل مــــــن
*نا دیا (برام خصوصی زده بودید ولی اینجا تو لیست نوشتم خیالتون راحت )
*زندگی به سبک شهدا
* تمام اهالی فانوس جزیزه (آقای عباس زاده , جناب رزمنده , جناب صالح , افسر جنگ نرم , هانیه العلی , از تبار نیسان , چشم به راه , گمنام , راحله سادات , ...)
*فانوس ( ان شالله هرکجا هستند سلامت باشند )
* فرهنگ پرواز
*میهمان
*جوجه دانشجو
*سجاد عنایتی
*کوله بار
*زندگی یعنی حباب
*
* کسانی که بعد این پست رو دیدن و التماس دعا گفتند ( این جمله رو آخر نوشتم تو کاغذ :) )

هرکی رو یادم رفته بگید تا بنویسم




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۳۶)

سلام
خوش به سعادتتون...
برای جوونامون خیلی دعا کنید....
راستی لطفا اسم من رو توی پیوند وبلاگتون از حیرانی من به "صالح" تغییر بدید
توی لیستتون هم که لطف کردید اسم منو نوشتید لطفا اسم منو توی لیست بچه های فانوس جزیره بنویسید و اون پیشوند استاد رو هم ننویسید...
دوست ندارم و در این حدها نیستم...
زیارتتون قبول
پاسخ:
سلام علیکم
به روی چشم
چشم تغییر میدم
بازم چشم
شکسته نفسی نفرمایید

سلام و رحمه الله

چقدر خوب . ان شاالله که زیارت با معرفت و پرباری براتون باشد و از همانجا اذن دخول دفعه بعد را هم بگیرید.

خوشحالیم که به یاد ما بودید و هستید. دعاگوی شما هستیم

امیدواریم که دست پر بیایید و ما را هم با مطالب خوبتان از این سفر بهره مند سازید.


صلی الله علیک یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا

پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم از شما زنده باشید
ان شالله
سلااااااااام
خوشا به سعادتتون

واقعا از ته دل خوشحال شدم:')
منم ان شاءالله امروز راهی قم جمکران هستم؛بعداز یکسال...
خیلی کــــریمند این خاندان
خیییییییییلی التماس دعا
پاسخ:
سلامممممم رفیق با مرام
ان شالله به سلامتی
پس شما هم طلبیده شدی , ما هم خیلی التماس دعاااااااااا
خیلی هااااا

چقدر تو خوبی یاس بانو جونم...

منم چندوقت بود خیلی دلم گرفته بود؛ از زمان و زمین...

تا اینکه هفته ی پیش در برابرِ محرابِ حجتِ عصر و حرم خانوم معصومه قرار گرفتم و فقط اونجا قرار داشتم..

اگه به یادم افتادی برایِ دلِ گرفتم دعا کن عزیزم

سلامِ منو هم به آقایِ خورشید برسون

بگو از طرفِ یه دلتنگ!

پاسخ:
عالم رو نگاه کنی من از همه روسیاه ترم اگه دعوت شدم برای اینکه آقا میگه بیا خوبان رو ببین تا شاید خوب شدی !
دارم میرم خوب بشم ... بدم فقط آقا میتونه خوبم کنه
خوش به سعادتتتتت
به روی جفت چشام
سلااااااااااااااااام 

ای بغض فرو خورده مرا مرد نگهدار تا دست خداحافظی اش را بفشارم...

بانوجان خوشا بحالت و هزاران هزاررر خوش بحالت... 

نشدم لایق دیدار بهم ریخته ام... 

اشکام میخوان سرازیر بشن...

تورو ب مادر زهرا قسمت میدم ابجی رفتی اسم منو بیار بگو 
یه امرخیری درپیشه دعاکن ختم بخیر بشه.. 
همین 
.سلام ماراهم برسون...
برا خستگیای روح   و جسممون هم دغاکن

..
خدانگهدار رفیق😞😞😞
پاسخ:
سلااااااااام عارفه جان
ای من فدا دلت بشم
دختر قسم نمیخواد که خوب نگاه کنی اسم شما هم هست نوشتم خیالت راحت
ان شالله با عنایت امام رضا خوب و ختم بخیر بشه اونی بشه که اماممون میخواد
چشم حتما
به روی جفت چشام
التماس دعا

ان شاالله به سلامتی برگردی

خدا پشت و پناهت

مواظبِ خودتم باش عزیزِدلم

پاسخ:
فداااااااااات عزیز
ان شالله تا نیومدم پست بزاری که شما هم داری میری
به زودی زود قسمتت فدات بشم
سلام عزیزم
خوش به سعادتت
از طرف من به امام رضابگو،اولیشو که خیلی خوب عنایت کردی،بقیه اش هم سپردم به خودت
پاسخ:
سلام دوست عزیز
به روی چشم
ان شالله بیای و خبرای خوشحال کننده تو وبم ببینی
پاسخ:
ان شالله ان شالله
  • زندگی به سبک شهدا
  • **** **** **** **** **** 
    حتما قرار شاه و گدا هست یادتان
    همان شب که زدم دل به نامتان
    مشهد ، حرم ، ورودی باب الجواد
    آقا عجیب دلم گرفته برایتان …
    **** **** **** **** **** 
    طبیب حبیب را میطلبد......
    حبیب امام رئوف, برای سلامتی امام زمان عج و حضرت آقا و پیروزی رزمندگان اسلام و موفقیت در عملیات ....در منطقه ....سوریه توسط برادران ... انجام خواهد شد دعا کنید..بنده ی سرتاپا تقصیر را نیز دعا کنید که شدیدا گرفتارم .دعا کنید برای عاقبت به خیریم و دعا کنید برای باز شدن معبر شهادت برای بنده وقبولیم در امتحانات الهی پیش روی. در ضمن خواهشی که دارم اصلا اسمی از بنده پیش امام و در ذهن خود نبرید و فقط یک بار دعایم کنید و آنهم خارج از رواق ها و ترجیحا کنار درب ورودی صحن انقلاب مشرف به گنبد و پنجره فولاد و نه بیشتر. و به امام بگوید این دعا از طرف کسی است که فقط اسمش سرباز امام زمان عج است که احساس میکند غریب مانده است وهم ترد و هم ترکش کرده اید که دلیلش را یا امام رضا ع خود میدانی وگفته اصلا اسمی حتی در ذهنم از ایشان نبرم,میدانم دعا و رفتار عجیبی دارم ولی این را انجام دهید اگر برایتان مقدور است یا زهرا س
    پاسخ:
    سلام چشم ولی خوب یه امانتی آنجا پیش آقا دارید ... مطمئن باشید آقا شما رو فراموش نمیکنند
    لطفا اینطور نگید در مورد آقا چون خودتان اول نوشتید امام رئوف ...  آقا مهربانن کریم اند
  • کنیز حضرت زهرا-هم پر
  • سلاااااام
    خوش بسعادتتون بانوووو
    من رو هم میبرید؟
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام خوش اومدید
    حتما اسم شما هم به لیست اضافه شد :)

    سلام خـوهر گلم ...
    چه خوب ... خوشا به سعادتت ... :)

    سفر قم ما فعلا کنسل شد ......

    نمی دونم چه حکمتیه ..
    ولی من صبر میکنم ...
    حتما اون بالایی داره امتحانم میکنه ...

    تو حرم بانو خیلی دعام کن ...
    بگو "بانوی عاشق هم ... حرم شما لازم است ... "

    ممنونتم ...بازم التماس دعا (بخصوص اولین دعات برا فرج و سلامتی آقا باشه)

    ان شاء الله خوش بگذره :))
    یا حضرت زهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم
    فدای دلت بشم و صبوریت
    به روی چشم حتما
    فداااات
  • بــانو گـــمنام
  • اگه تا دو هفته دیگه از من حقیر خبری نشد بدونید پر پروازی باز کرده ام و راهی ان دنیا شدم
    شما رو قسم به حضرت زهرا حلالم کنید
    التماس دعا یا علی
    دوست عزیز؛
    خوشا به سعادتت

    لطفا اسم منو هم به اون لیست اضافه کنید!
    بگو؛"همون آهو"
    خودشون میشناسن.

    دوهفته گذشته قم و مسجدجمکران بودم؛
    عجیب دلتنگم...

    سلام بنده رو به امام رضا و حضرت معصومه برسونید...

    التماس دعا
    خدا به همراهتان
    شهادت نصیبتان؛ان شاءالله

    پاسخ:
    سلام دوست من چشم اسم شما هم به لیست اضافه شد اسم شما رو هم حتما میخونم حرم و براتون دعا میکنم
    ممنونم از محبت هاتون
  • همسر سید علی ...
  • سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بانوی گمنام جان 
    خوبی ؟ معلومه که خوبی چه سوالی بود کردم واقعا ;) 
    بانو جان خیلی خیلی خیلی خیلی التماس دعا دارم ها .... خیلی من رو دعا کنید ... خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ...
    بوس
    پاسخ:
    سلام بالام جااااااان خیلی خوش اومدی
    فدااااات
    به روی جفت چشام
    فدایی داری ♥

    سلام

     

    امروز رسیدم خونه

     

    رفته بودیم خیر سرمون شمال!!

     

    دیروز رفتی

     

    به امام رضا بگو نجمه می خواد ماشینشو بفروشه بنگاه هم گذاشته حالا کشتری نداره چیکار باید بکنه؟

    برم قیمت پایین بگم؟

     

    همین م. جون می دونم این نظر رو وقتی برگردی می بینی

    ولی دلم نمی خواد ماشینم گناه داره این همه پای من اذیت شه

    پاسخ:
    سلام عههه ما هم اومدنی منظورم برگشتنی از شمال اومدیم
    دیونههههه ماشین چرا میخوای بفروشی آخه :(
    نکنه برای خونه ؟
  • محمد علمدار
  • هیییییی امام رضا (ع) که با من قهره هیچ حضرت معصومه (س) هم دیگه نگام نمیکنه از اون موقع که از حوزه اومدم بیرون .... :((
    التماس دعا
    پاسخ:
    اینطور نگید
    به یادتون بودم
    آقا اگه من روسیاه رو دعوت کردن برای این بود که به خودم بیام

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    به به...به سلامتی ان شاء الله...

    تو مشهد از روی "از تبار نسیان" سه خط بنویس!!! تازه اسم "پاسدار سنگر" را جا انداختی{لبخند}



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلاممممم
    :))
    یعنی شما معلم میشدید هاااااااااااا !!! بیچاره دانش آموز هاااااا الفرار
    چشم ببخشید تو کاغذ نوشتم اینجا افتاده متاسفانه
    عزیییز مهربونم
    ان شاالله سفر بی خطری داشته باشین و زیارتی پربار و پر از حس خوب معنوی و با معرفت.
    ممنونم که توی لیستت هستم
    خیلی دعام کن دوست گلم
    پاسخ:
    فدات بشم من
    فدای دلت بشم من
    وظیفه ام بود در دنیای رفاقت
    سلام و رضوان خدا
    سفرت به خیر و خوشی، ان شاءالله با دست ِ پر اجابت برگردی و با یک دل ِ پرنده تر..

    یـازهــرا «سلام الله علیها»
    پاسخ:
    سلام سید عزیزم
    ان شالله
    فراوان به یادت بودم

    باسلام واحترام

    وب سایت بسیار جالب و پر محتوایی داری استفاده بردم

    اگه امکان داشت به وبلاگ( khademoreza.blog.ir) ما سر بزنید

    اگر تمایل دارید لینک نمایید!!!

    باکمال تقدیر وتشکر

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از حضورتون
    سلام عزیزم
    واقعا به این میگن طلبیدن!!
    خوش بسعادتتان ... فقط خدا میداند چقدر دلم هوای حرم کرده و پایم بسته است...
    خیلی خیلی التماس دعا دارم

    پاسخ:
    سلام فاطمه جان
    وقتی زنگ زدم بهت درست رو به روی پنجره فولاد بودم
    خیلی به یادت بودم خیلییییییی

    سلام یاس بانو جونم

    بااینکه می دونم نیستی ولی به هوات به وبلاگت سر می زنم....

    زودی بیا، دلم برات تنگ شده...؛))

    شوخی کردم، ان شااله حسابی به معرفتت افزوده بشه

    و ان شاالله آیة الکرسی که واست خوندم بدرقه ی راهت باشه عزیزم

    پاسخ:
    سلااااااااااام خیلی به یادت بودم خیلی
    فدای دل مهربونت
    اومدم مهربونم
    فدات بشم خیلی خوبی خیلیییی
  • سجاد عنایتی
  • هر دفعه اومدم اینجا از دفعه قبل شرمنده تر شدم
    التماس دعا...
    پاسخ:
    دشمنتون شرمنده این چه حرفیه
    محتاج دعا
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • ما چجوری لطف شما رو جبران کنیم؟
    :))
    پاسخ:
    هیچی عزیز لطف نبود ! در دنیای رفاقت وظیفه بود 
  • همسر سید علی ...
  • هنوز مهمان امام رئوفید ؟؟
    خوش به سعادتت بانو ...
    پاسخ:
    سلام دوست خوبممم
    فدات عزیز آره پنج شنبه رسیدم , اینقدر سخته بودم امروز تونستم بیام وبلاگ :)
    سلام 
    بانوی گمنام التمااااس دعای زیاد 
    خوش به سعادتتون 
    چه خوب که اومدم به وبتون اولش هوای حرم داشت و من چه خوب دلم هوایی شد 
    به وب منم سر بزنید خوشحال میشم 
    یاعلی 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    محتاج دعاییم باور کنید اونجا گفتم کسانی ه آقا دنیای مجازی التماس دعا گفتن هم که دریابید
    خیلی خوش اومدید چشم حتما
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اومدم بگم کجایی نیستی؟؟ دیدم بعله چ جایی رفتن... به به دستت دردنکنه اسممو آوردی روزی هرماه و سالت باشه
    پاسخ:
    :)
    چی میشه قسمت بشه بریم ان شالله هم رو اونجا ببینیم !
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • خیلی دلم برات تنگ شده خیلی زیااااااااااد
    انشالله زودی برگردی
    پاسخ:
    آخ من فدای تو بشمممممممم
    سلام بهشت جونمممم اگه بدونی چقدردلتنگت بودم چقدر به یادت بدونمممممم
    فدات بشممممممم

  • زائر بارانی
  • سلام بانو جانم.
    خوشا به سعادتت.
    ممنون که به یادم بودی و اسمم در لیست هست..
    خیلیییییی برایم دعا کن...این روزها مشکلی برایم پیش آمده و سخت گرفتارم...
    از امام رئوف بخواه که مرا دریابد...

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    خیلی یادت کردم دوست خوبممم
    ان شالله بحق جواد امام رضا مشکلات شما دوست خوبم حل بشه

    سلام

    واقعا وبتون حال خوشی ب آدم میده

    مخصوصا با این نوا...

    بغض و یاداوری انچه فراموش کردم...ارمغان وبلاگ شما بود برام...

    ممنون

    پاسخ:
    سلام علیکم
    این حال خوش به خاطر دل پاک خودتون و عنایت شهداست
    ان شالله همیشه حال دلتون خوش و امام زمانی

    راستی من روسیاه توفیق همسایگی آقا رو هم دارم

    نائب الزیارتون هستم

    پاسخ:
    خوش به سعادتتون , خوش به سعادتتون , خوش به سعادتتون
    از جمله چیزهایی که همیشه حسودی میکنم و غبطه میخورم به کسانی که همسایه آقا هستند
    شما خیلی بزرگوارید
    بازم تصادف کردم آخه 
    پاسخ:
    وای کجا ؟ کی؟

    دقیقا تو شمال

     

    در حالی که ایستاده بودیم

     

    و بعد اشتباه پشت اشتباه کردیم

     

    و دیگه ماشینم از نوی به کل افتاد

     

    راستی من وبلاگمو دارم می حذفم

    یعنی فردا صبح حذفه یه پست نوشتم

     

    پاسخ:
    جدیییییییییی؟
    چراااااااااااا نروووووو نجمه :(((
    پستت رمز داشت نتونستم بخونم
    سلام علیکم مومن
    و باز هم ما رو شرمنده کردید
    ممنونم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    این چه حرفیه دشمنتون شرمنده

    پس آخریشو ندیدی

     

    تشکر کرده بودم و درد دل

    پاسخ:
    :(
    از بی لیاقتی من بوده :((

    ای بی لیاقت!



    خخخ



    دیوونه ای 



    خل ! آخه کدوم لیاقتی، مگه پست های من لیاقت می خواد؟

    پاسخ:
    بله بله لیاقت میخواد
    شما ادم کمی نیستی نجمه جااااان
    شما عزیز دلمی میفهمی ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی