رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

فرسنتده : یه روسیاه
گیرنده : فاطمه ی زهرا (س)
موضوع : داغ کربلا

                                           بسمه تعالی

سلام مادر , بی بی جانم
این نامه ی منه رو سیاهه به شما
بی بی جان فقط یه حرف
امسال کربلامو با دستای خودتان بنویسید مــــــادر .دلم برا حرمش تنگ شده, کـــــربلا
این را به هوای کربلا پست کنم؟
یااین که به مشهدالرضا پست کنم..؟
یک نامه نوشتم ام برایت بـی بـی , این را به نشانی کجا پست کنم؟



+وقت رفتن کاش درچشمم نمی غلتیداشک...
آخرین تصویر درچشم هایم , تار بود


دلتنگی آدم را کم کم ... ذره ذره می کشد...



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۷)

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعا هستم دوست خوبم
    یاحسین (علیه السلام)
      گدایی دربار تو عزت منه
    طپش های قلبم با اسم تو میزنه
    پاسخ:
    یا حسین 
    حسین"ع"
    آرامــــــــــــــــــ جانم...
  • بچه شیعه غدیر
  • اللهم الرزقنا کربلا
    اربعین کرب و بلا
    کوله به دوش رفقا
    میرویم حرم آقا
    انشا الله...
    پاسخ:
    چقدر با این نظر زار زدوم چقدر ...

  • فاطمه بانو
  • سلام عزیزم
    ان شاالله امسال زیارت با معرفت ارباب نصیب همه عاشقان بشه ...

    منم دلم لک زده برای کربلا ... یعنی میشه من روسیاه هم طلبیده بشم؟

    السلام علیک یا اباعبدالله ...
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان دوست خوبم
    ان شالله
    ان شالله به زودی زود قسمت بشه سه نفری برید منم دعا کنید

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • سلام دوست خوبم
    خدا قوت..
    ببخشید این مدت نبودنم همه مطلبها رو میخوندم لی خال خوبی برای نظر دادن نداستم..
    همه مطلبات عالی بودن اما این یکی آتیشم زد...
    خدا زیارت کـــربلا را صسمت همه مان بکند ان شاءالله...دلتنگی  آدم رو می نابود میکنه....
    اللهم ارزقنا:'(
    خیییییییییلی التمااااااس دعا

    پاسخ:
    سلام عزیز دلم
    این چه حرفیه مهم نظر دادن نیست اصلا مهم این که مطلب خونده بشه و رو خواننده تاثیر داشته باشه که اونم فقط با عنایت خود حضرت زهرا و شهداست
    میفهمم این حس و حالت رو :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی