رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

خودش دوازده روز پای دستگاه ایستاد تا مشکلش حل شد
می‌گفت بعضی شب‌ها پای دستگاه سانتریفیوژ ایستاده یا نشسته خوابمان می‌برد

*

به خاطر تعلیق غنی‌سازی، چند ماه سایت نطنز تعطیل بود ولی مصطفی آنجا را رها نکرد
یک روز آمد خانه، گفت «به خدا یه کاری کردن که ما ببوسیم کارو بذاریم کنار.»
گفتم«چطور؟»
گفت«اومدن در سایت رو مهر و موم کردن این خدانشناس‌ها.
کاری کردن که ما از بغل سایت هم نمی‌تونیم رد شیم. عکس‌برداری می‌کنن.»
دولت جدید که آمد و تعلیق را برداشت، غوغایی بود توی وجودش و چسبید به کار .....

*

توی دنیا پیچید که سایت نطنز تعطیل شده.
بچه‌های سایت خودشان یک تیم درست کردند و مصطفی هم شد مسئول تیم.
رفتند سراغ چند تا از بچه‌های نخبه‌ کامپیوتر. کار را به‌شان سپردند.
خود مصطی هم پای کار بود. فهمیدند یک جاسوس حافظه‌های جانبی را آلوده کرده.
خبرگزاری رویترز اعلام کرد «مهندسان ایرانی موفق شده‌اند ویروس استاکس‌نت را
از تجهیزات و ماشین‌آلات هسته‌ای خود پاک‌سازی کنند.»

*

بهش گفته بودند اخراجش می‌کنند. عصبانی بود، از پشت صندلی بلند شد،
آستین‌هایش را بالا زد، داد زد «من رو می‌ترسونید؟ به این دست‌ها نگاه کنید.
من لای پر قو بزرگ نشده‌ام. من پای رکاب مینی‌بوس بابام بزرگ شده‌ام.»

*

بعد از غنی‌سازی 3 و نیم درصد و 5 درصد و نهایتا 20 درصد که توسط بقیه شهدا انجام شد،
یکی از دوستان و فامیل‌ از مصطفی پرسید که شما سه و نیم درصد و پنج درصد را
احتیاج دارید اما 20 درصد برای چیست؟
مصطفی در جواب گفت : ما باید در برابر استکبار جهانی با دست پر صحبت کنیم
یعنی اگر آنها فکر کنند که ما نمی‌توانیم تولید کنیم، به حرف ما گوش نمی‌دهند

*
وِرد زبانش بود باید کاری کنیم از دغدغه های اقا کم بشه

کتاب یادگاران

.
.
.
.
و حالا باید نگاه کنیم خاموشی راکتور را .........

روشن؛ فدایی ولایت و عاشق نور بود، نه ظلمت جهل.. +


  • سیــــده گمنــــام

شهید احمدی روشن

نظرات  (۱۲)

از کار افتادن قلب راکتور هسته ای ایران و به شما تسلیت عرض میکنم.
خا از باعث و بانیش نگذره.
چی میکشن همسر و بچه ها و مادرهای شهدا؟!!!
پاسخ:
همچنین :(
گوش به فرمان نشسته ایم سید و آقای ما ...

  • علیرضا بیگدلی
  • تیتر عالی بود
    شهدا،شاهد بر باطن وحقیقت عالمند.... 

    روحشون شاد
    عاقبت تون ختم بخیر ان شاءالله
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون
  • یوسف تهرانی
  • سلام
    یاد و راه شهدا هیچ گاه از میان نخواهد رفت
    اگه میبینیم که دشمنان سعی در عقب انداختن ما هستن نشانه همین راه است حال بعضی ها با شهید شدن ادامه دهنده راه هستن بعضی ها هم با علم و تجارت و تولید و....
    به نظر من ما ازین خاموشی ها نباید بترسیم چون به لطف این مردان بزرگ بهش رسیدیم بلکه دشمنان باید بترسند که راه دیگیری را در دل جوان ها و اینده سازان روشن میکنند
    خیلی تلاش کردم شبیه سخرانی نشه (اثرات امتحانه.فردا امتحان دارم (تصویر گریه کردن))
    در پناه حق
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    شهدا بعد از لحظه ی شهادتشان تبدیل می شوند به رزمندگانی که دیگر تیر و ترکش و آسیب دشمن رویشان کارگر نیست. بعد می زنند به دل دشمن و تا ابد از آن ها تلفات می گیرند...
    نه اتفاقا خوب بود حرفاتون ان شالله تو درس ها موفق باشید
    حال این روزهاتون رو درک میکنم
  • در مسلخ عشق
  • سلام علیکم؛ ودرد آور تر اینکه در ایم شهادتش قلب رآکتور را با سیمان غیر برگشت پر کردند.
    کجایی مصطفی که باز بایستی...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    کاش حداقل نگه میداشتند برای روزهای بعد ! درست این روزها که شهید .....
    توان نوشتن نیست
    دلم میخواد برم سر دولت داد بکشم که به کجا چنین شتابان؟!
  • یا زینب(س)
  • واقعااا مایه تاسفه اینطوری میخوان جوابگو خون شهدا بشن....من که خیلی عصبانی ام این بود این همه شعار.. 
    پاسخ:
    واقعا !!!!!!!
    منم بدجور اعصابم خورد شده دلخوشیم فقط وجود حضرت آقاست
  • نجمه خانم
  • سلام 

    که این طور نمی دونستم 
    پاسخ:
    سلام چی رو فدات بشم ؟
    نجمه خیلی وقت نیستی ؟ خوبی ؟
    کار خدا رو زمین نمی مونه
    اگه ما مردش نباشیم
    از ما بهتر میاره
    خدا با هیچکس تعارف نداره
    پاسخ:
    بله واقعا همینطوره
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام
    روحشون شاد

    نمیدونم باعث و بانی این کار چطوری میخواد جوابگوی شهدا و خانوادهاشون باشه!
    یه لحظه خودمونو بزاریم جای خانوادهاشون اونوقت میفهمیم چی میکشن!
    مااز خون شهیدامون نمیگذریم.

    خدا آخر وعاقبت همه رو ختم به خیر کنه



    «««««اللهم عجل لولیک الفرج»»»»»
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نمیگذریم !!!!!!
    ان شالله
    عاقبتتون شهادت
    دل آدم می سوزه...
    پاسخ:
    خیلی .....
    سلام 
    راستش از دیروز شدم مثل مرغ سر کنده و دارم بال بال میزنم.
    خیلی کلافه ام.
    این چه مصیبتی بود گریبان ما رو گرفت.
    دلم میخواد فریاد بزنم و تمام حرفهای دلمو بریزم بیرون.
    اما نمیشه.
    جانم فدای رهبر که این همه با متانت صبوری میکنن.
    تنها دلخوشی این روزهای من شنیدن حرفهای آقاست.
    پاسخ:
    سلام عزیز جان
    دقیقا منم مثل شما هستم
    گاهی کم میارم و ولی وقتی آقارو میبینم آروم میشم
  • حجت پناه زاده
  • شهداء شمع محفل بشریتند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی