رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

نماز اول وقت خواندن در مترو :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۲)

عالی بود،
اگر کسی مقید باشد مطلق نماز را در اول وقتش بخواند تکویناً روز به روز بالاتر رفته و به نماز عالی می رسد. "حضرت آیت الله بهجت"
پاسخ:
و ممنونم از شما که سخن آیت الله بهجت رو گذاشتید
آخیییییییییییییییی
چطوری پیداش کردی
اینا الان خیلییییییییییییییییی کم شدن
تقریبا نادرن
پاسخ:
سلام ببخشید متوجه نشدم ! منظورتون کیه
راستی قبول باشه فدات بشم

  • رایحه بانو
  • سلام چه جالب ایشون کین!!!!؟
    پاسخ:
    نوشتم دیگه همسر و مادر شهید مغنیه هستند
  • نیمه پنهان ماه
  • سلام بانوی عزیز ! خوب هستید ان شالله ؟
    چقدر پست عالی بود خوشا به سعادت شهدا مخصوصا شهید زین الدین ... من ارادت ویژه ای نسبت به شهدا دارم علی الخصوص شهید زین الدین
    وقتی دیدم به روز کردید اومدم دیدم فقط چندتا عکس گذاشتید متاسفانه تو به روزها کل پست رو نشون نمیده! و وقتی کلیپ شهید مغنیه رو دیدم خیلی گریه کردم ! خدایا یعنی اوضاع ما چطور میشه ؟!
    ممنونم این پستتون حال و هوای دیگه ای داشت . ممنونم اینطور مطالب زیبا برامون میزارید با اجازتون کلیپ رو برای دوستانم میفرستم
    پاسخ:
    سلام نیمه ماه عزیز فداتون بشم خوش اومدید الحمدالله شکر
    من هم ارادت خاصی به ایشون دارم !
    جدی ؟ پس کل پست رو نشون نمیده ؟! ای بابا میگم اخه دوستان سوال میپرسن ایشون کی هستند پس بگو عکس نماز رو میگفتن :)
    منم وقتی کلیپ رو دیدم مو به تنم سیخ شد گفتم واویلا یعنی من چطور باید جواب بدم اون دنیا
    عنایت شهداست من هیچکاره ام
    اجازه نمیخواد راحت باشید
    خیلی التماس دعا
  • رایحه بانو
  • اها من وبلاگو باز کردم صفحه اخر اومد...!!!
    پاسخ:
    اره یکی از دوستان گفت منم نمی دونستم :)
  • بسیجی گمنام
  • سلام

    بازم وبتون ادمو میکشونه به ورطه نابودی 

    خو خدای من چ کنم من ک نفسم زورش از من بیشتره
    ی دعایی واسه ماهم بکنید محتاجیم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    به خدا هدفم این نیست !دستم خودمم نیست گاهی بعضی حرف ها و مطالب برای من خیلی تلنگر ! خیلی میگم بزارم اینجا شاید منی که یکم از غفلت بیدار شدم بقیه هم بیدار بشن
    محتاجم ولی چشم
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • شعله ی شمعی در فضایی ظلمانی ...
    :(
    همین
    پاسخ:
    :(((

  • کمیل بابایی
  • قبول درگاه حق 
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    کی مادر کیه؟!!..مفهوم نبود...
    کلیپ چی؟!!!

    عرض کنم که حاج آقا پناهیان حفظه الله می فرماید اذان یه پیغام خصوصیه از طرف خدا...

    حالا این پیغام را برخی واقعا درک می کنند و خب نتیجه ش در تصویر مشخصه دیگه...
    ان شاء الله ما هم درک کنیم صلوات

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ای بابا نکنه شما هم فقط ادامه مطلب رو خوندید ؟
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام
    خداقوت
    ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله
    شرمندگی از شهدا ماجرای همیشگی من...
    پاسخ:
    ماجرای همه ماست بهار جان
  • رنگ خدایے . . .
  • تقبل الله...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی