رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

میگفت:
ایشالا یه روز حلب میشه شلمچه,
اردوی راهیان میریم سوریه و محل شهادت همسرامون رو میبینیم...

میگفت:
برامون دعاکنید که توو این راه صبور باشیم...
ماهایی که عزیزترین کسمون همه چیزمون رو توو راه امام حسین دادیم...

میگفت:
اگر یه چیز تو زندگیم باشه که به سبب اون توفیق پیداکردم که
عنوان همسرشهید بگیرم، نماز اول وقته...

سرکار خانم زینب فروتن همسر شهید مدافع حرم روح الله قربانی


یکى از اسراء نمازش که تمام شد، سرباز عراقى صدایش کرد و گفت :

- شماها از نماز خواندن خسته نمى شوید؟
همیشه مى بینم چند نفر در حال نماز هستید، حتى شبها و نیمه شبها، شما خواب ندارید؟
آن برادر با آرامش رو به سرباز عراقى کرد و جواب داد:
 ما به خاطر همین نماز اینجا اسیر شده ایم . نماز همه چیز ماست . نماز نور چشم ماست


امام صادق (ع): «هر که نمازهاى واجب را در اول وقت بخواند و درست ادا کند، فرشته آن را پاک و درخشان به آسمان رساند و آن نماز فریاد زند خدا تو را حفظ کند چنانچه حفظم کردی و تو را به خدا سپارم چنانچه مرا به فرشته‏اى کریم سپردى و هر که بدون عذر بعد از وقتش، آن را بدون دقت و ارتباط معنوی لازم بخواند، فرشته آن را سیاه و تاریک بالا برد و آن نماز فریاد کشد خدا ضایعت کند چنانچه ضایعم کردى و رعایتت نکند چنانچه رعایتم نکردى..
وسائل الشیعة، ج 4، ص 123 و 124

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۰)

اللهم الرزقنی الشهاده
پاسخ:
عاقبتتون شهادت
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • یا شهدا
    انتم سابقون
    و نحن لاحقون ان شالله
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت بحق حضرت زهرا
    بزرگان فرمودند اگه خواستید به جایی برسید نماز اول وقت رو دریابید
    پاسخ:
    بله دقیقا
    برکات نماز اول وقت بی شماره...
    پاسخ:
    خیلی
    خدا قوت

    http://tashohada.ir/link/view/05644
    پاسخ:
    ممنونم از شما
    اجرتون با سید الشهدا
  • لبیک یا زینب س
  • سلام علیکم
    در بین اشک های قنوتتان مارا از دعای خیر فراموش نکنید و برای پیروزی رزمندگان اسلام بسیار دعا کنید.و دعا کنید مسیر عبور نیز برای من فراهم شود.خیلی درگیر سیم خاردارهای نفس شده ام و بال پروازم را این سیم خاردارهای نفس زخمی و بعضی مواقع از جا کنده اند و مانند کبوتری بی بال و پریدن دیگر کبوتران و پرستو های مهاجر را میبینم و خودم در انتظار پریدن هستم و بسیار دلتنگ پرواز هستم اگر شما دعا بفرمایید و حلال کنید کارم درست می شود.دعا گوی شما در هر لحظه و مکان هستم.و تا ابد مدیون رزق و روزی و دعا های معنویتان هستم .ببخشید دیر پیام می گذارم ولی مثل همیشه دلیلم خیریت این موضوع است.
    التماس دعای عاقبت به خیری و فرج حضرت حجت عج
    یا فــــــــــــاطـــــــمـــــــــــه الـــــــزهـــــــــرا س
    پاسخ:
    سلام هربار عنوان اسم رو میبینم رو لبیک یا زینب , اروم میشم
    من همیشه دعاگو هستم همیشه
    پرواز همیشه پریدن ان سو نیست مولایم رهبرم اینجا به وجود شما هم نیاز داره دیدید چطور نیروی دریایی دل آقارو شاد کردن ؟! بمونید دل آقارو شاد کنید با مبارزه با بصیرت
    ممنونم

  • بسیجی گمنام
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام

    گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد اور است؛وگرنه همه اجرها در گمنامی است..

    خیلی عالی ، نبودید چند وقت ولی اومدید به قول بچه ها ترکوندید 
    ان شاءالله عاقبتون بخیر و ختم به شهادت 
    ** ******* **** **** ** *****

    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید من هیچ کارم عنایت شهداست
    همچنین بزرگوار

    سلام بانوی مهرباانم
    خدا صبر بهشون بده که در غم زینب کبری شریک اند...
    ان شاءالله و حتما با شهدای کربلا محشور می شوند...
    ما کجای کاریم؟!
    پاسخ:
    سلام دوست جانم
    واقعا سوال خوبی بود :( من کجای کارم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • من چقدر از پستهای اینجا رو نخوندم؟؟؟؟؟؟؟
    از دستم رفتــــــــــــــــــــــ
    پاسخ:
    رفتتتتتتتت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی