رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم


دیروز ازهرچه بود گذشتیم , امروزازهر چه بودیم گذشتیم
آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز

دیروزدنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود
جبهه بوی ایمان می داد و اینجا ایمانمان بومی دهد

آنجا بر درب اتاقمان می نوشتیم : یا حسین فرماندهی از آن توست
الان می نویسیم بدون هماهنگی وارد نشوید

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم
بصیرمان کن تا ازمسیر برنگردیم
, آزادمان کن تا اسیرنگردیم

قسمتی از وصیت نامه شهیدنور علی شوشتری

                 

دیروز شهدا و امام زمان و خدا , خدا , خدا ناظر بودند بر رای ما ....
کاش همه مسولین این وصیت شهید شوشتری رو آویزه گوش میکردن !
عکس شناسنانه مدافع حرم ....

کاندیدهایی که موفق و پیروز شدند، جشن و پایکوبی معنایی ندارد، جماعت تحمل این را ندارند. آن زمان گذشت که عده‌ای سر ملت کلاه بگذارند. اولاً ایام فاطمیه است و هرکس این‌چنین کند معلوم می‌شود در تدین این شخص مشکل وجود دارد. همه او را بشناسند و در ثانی بالعکس است. باید کسی که رأی آورد غصه‌ناک شود که خدایا من این مسئولیت را چگونه به انجام برسانم نه اینکه خوشحالی کنم

مرحوم شیخ محمد مهدی حائری مازندرانی در « کَوکبُ الدّرّی فی احوال النّبیّ و البتولِ و الوصیّ» می نویسد:اسماء بنت عُمَیس نقل می کند که فاطمه علیهاالسلام را در روزهای آخر دیدم که غسل کرده و با خدا این گونه مناجات می کرد:«إلهی وَ سَیّدی! أسْئَلُکَ بِالّذینَ اصْطَفَیْتَهُمْ، وَ بِبُکاءِ وَلَدِی فی مُفارِقَتی أنْ تَغْفِرَ لِعُصاةِ شیعَتی وَ شیعَةِ ذُرّیتَی».
(کوکب الدّری، ج 1،ص254)
ای معبود و ای آقای من! به حقّ کسانی که ایشان را برگزیدی،
و به حقّ گریه فرزندانم در هنگام جدایی از من، گناه کارانِ از شیعیانم و شیعیان از ذرّیّه مرا بیامرز


ببخشید مدتی نبودم هم از لحاظ روحی داغون هم اینکه واقعا فرصت نمیشد ! از این دکتر به آن ازمایشگاه , از همین جا حلالیت میطلبم ... این شب ها تو مراسم ها هربار که میخواستم بگویم پدرم ! فقط صدا میزدم مادر ادرکنی !
... هم ما و دکترها چشم دوختیم به جواب آخرین و مهم ترین آزمایش که جوابش 17 اسفند میاد ! انتظار خیلی سخته ... فقط یک معجزه
میدون محبت هاتون هستم این مدت با نظراتتون واقعا دلم رو گرم کردید !
ان شالله بتونم جبران کنم

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۱)

سلام
انشاءالله به حق حضرت مادر،پدرتون زودتر شفا پیدا کنند.
نبودنتون در این مدت کاملا محسوس بود.
منتظر مطالب نابتون هستیم.
پاسخ:
سلام دوست خوبم
ممنونم از شما
ان شالله

این هم از عمر شبی بود که حالی کردیم

 

زیبا بود واقعا هم وصیت شهید هم وصیت شما!

دعاگو هستم به شخصه

خدایا به حق حضزت مادر اشف کل مریض و صل علی الصدیقه الشهیده و ابوها و بعلها و بنیها

پاسخ:
از لطف شما خیلی ممنونم
با دعای شما مومنین هستش که هنوز خودم سرپا هستم
سلام و درود خدا بر شهیدان
  • یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
  • سلام علیکم
    ان شاءالله خدا به پدر عزیزتون سلامتی کامل عنایت کنه..
    به حق بیمار این روزهای خانه امیرالمومنین..
    پاسخ:
    سلام یار طلبگی عزیز دوست خوبم
    فدای محبت شما ممنونم
  • در مسلخ عشق
  • سلام؛ پستی بود مناسب با حال و هوای این روزا؛ دیشب رفیقی نوشته بود؛ امروز وعده های کاندیداها را رفته گران جمع کردند.
    واقعا توی ایم فاطمه اول کاندیداها تنها کاری که نکردند؛ این بود بگن بیخیال فاطمیه همه کف و صوت بزنند.
    خدا همه مریضا رو سلامتی کامل عطا کنه؛ بخصوص مریض شما و مریض ما.

    پاسخ:
     سلام علیکم
    وعده‌هایی است که این آقایان داده‌اند، این وعده‌ها در ذهن ملت ثبت‌شده است، رسانه‌ها نوشته‌اند، خواهشم از مردم این است که این وعده‌ها را بعداً از این افراد اگر انتخاب شوند، بخواهند و علت آن این است که خلاف دین در مملکت ما نهادینه نشود. خدا می‌فرماید: چرا می‌گویید چیزی را که نمی‌توانید به آن عمل کنید؟ در نزد خدا بزرگ‌ترین خشم و غضب این است که چیزی را بگویید که نمی‌توانی آن را انجام دهی و این از آن جهت خوب است که برای دوره‌های بعد همه یاد بگیریم و بدانیم که سخن گفتن باید از روی حساب‌وکتاب باشد. معذرت می‌خواهم عده‌ای جماعت را بی فهم حساب نکنند، بگوید سخن گفتم و رأی گرفتم و رفتم؛ خیر این‌گونه نیست. همه‌ی این‌ها ثبت‌شده. اگر در اختیار تو نبود چرا گفتی؟ و اگر در اختیارت بود چرا عمل نکردی؟ و این هم یک مسئله است که ما باید آن را کاملاً مدنظر قرار دهیم
    مطمئنم قیامت باید جوابگو باشن
    ممنونم ان شالله مریضتون هرچه زودتر لباس عافیت بپوشن

  • همسر سیدعلی
  • کلا از دیروز تا حالا در بهت ام...  با خودم فکر می کنم واقعا ما داریم به کجا میریم...  می دونم دشمن منتظره ما بیرون بریزیم و اعتراض کنیم ولی ما همون مردمی هستیم که وقتی خاتمی با رایی بالاتر از دور قبل در سال 80 با این حال که عموم از عملکردش رازضی نبودند رای اورد ما همچنان خار در چشم و استخوان در گلو به ارا احترام گذاشتیم... 
    ان شالله به حق مادرتون حضرت زهرا هرچه زودتر پدرتون بهتر می شن... می فهمم انتظار خیلی سخته ولی ان شالله به حق حضرت مادر اخر این انتظار تلخ پر از شادی و نشاط و خوشحالی باشه...  خدا همیشه معجزه می کنه..  ان شالله 
    پاسخ:
    موافقم
    فدای مهربونیت عزیز
  • رایحه بانو
  • سلام خواهر
    پدرتون بهتر شدم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام فدای شما
    الحمدالله در حال مصرف دارو تا نتیجه نهایی معلوم بشه
  • رایحه بانو
  • اللهم اشف کل مریض
    پاسخ:
    الهی آمین
    مامان منم پاش خییییییلی داغون درد داره


    اصلا شده درد بی درمان


    دعا کن سیده جان


    دعا کن م.



    ان شاءالله پدر تو هم خوب بشه عزیزم
    پاسخ:
    بمیرم ..... چشم لایق نیستم ولی به روی چشم
    الهی بحق رقیه سلام الله علیه هرچه زودتر لباس عافیت بپوشن
    فدای شما
    عزیز دلم ان شاءالله پدربزرگوارت سلامتیش را به طور کامل به دست میاره.
    من با تمام بدی و روسیاهیم دعاگو هستم خواهرجون.

    غصه نخور...
    پاسخ:
    ممنونم بهار عزیز ممنونم از تمامی محبت هات
    فدای مهربونیت
  • تبسّمِ عشق
  • سلام یاس بانو جانم

    پیشتر جویای حالت شدم...

    اما بدون هر روز روز به یادت و دعا برای حالت میکردم...

    از صمیم قلبم اجی جونم

    پاسخ:
    عشقی عشق
    فدای مهربونیست شرمنده شدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی