رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

خوب نگاه میکنم !
به شناسنامه ام 12/12 ... برایم از وقتی که خودم را میشناسم مثل سال خمسی می ماند
هرسال همین موقع همین شب ها حساب و کتابم شروع می شود حساب و کتاب های سالیانه
بماند که هر شب انقدر از خودم حساب و کتاب می کشم که خواب از سرم میپرد و
مامان برایم شربت بادرنجبویه درست میکند !
بنده خدا خبرندارد غیب هایم , تهمت ها , حضور قلب نداشتن در نماز
کاهلی در خوندن قرآن با معنی , تنبلی در نماز شب , و هزاران هزار اعمال نادرست ....
نمتواند با بادرنجبو درست شود ! عمرم و وقتم به هدر رفت و نشد بنده خوبی شوم
و حالا 12 اسفند حساب کتاب سالیانه شروع می شود !
بانوی گمنام چقدر عبد بودی و چقدر بنده ی شیطان ! چقدر منتظر خوبی برای امام زمان ؟!
چقدر غیبت نکردی و چقدر تهمت نزدی ! اصلا بالوالدین احسان بودی !
چقدر نیت ها درست بود ! اصلا همین امشب اگه آخرین شب عمر باشد و اولین شب ملاقات با خدا
چقدر کوله بارت پر از بندگی بوده
چقدر برای شهادت در راه نفس تلاش کردی ...



12/12 رو خیلی دوست دارم ! هربار که به این روز فکر میکنم ته دلم دعا میکنم به حرمت امام 12
شهادت در رکاب مولا قستم بشه

+ به حرمت این روزها که همه عزادار مادر هستیم تبریک نگویید امام زمان (عج) عزادار هستن  ,
عاجزانه آرزو دارم برایم دعای شهادت کنیدان شالله بتونم هم در جهاد اکبر هم به مقام شهادت برسم

همیشه دعاگوی همه اهالی رفاقت به سبک شهید هستم فراموشم نکنید


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

سلام و درود

ما یک سایتی طراحی کردیم که با استفاده از اون میتونین بازدید سایتتون رو بصورت واقعی و مجانی افزایش بدین

چطوری؟

این سیستم ما یک سیستم مسابقه هستش که شما میتونین سوال از مطالب سایتتون طرح کنید و کسانی که به سوالات جواب میدن برای جواب دادن سوال باید

به لینک سایت شما بیان تا مطالب رو بخونن و جواب بدن سوالو

لینک سایت ما:www.megapina.com

لینک پنل افزایش بازدید:http://megapina.com/addq/wellcome.html

پاسخ:
قسمت و روزی هرکسی باشه میاد اینجا مطمئن باشید
  • حکیم برجیان
  • قسمت تنبلی در نماز شب ریا نداشت؟!
    پاسخ:
    نه اگه ادعا داریم مسلمونیم و شیعه نباید کوتاهی کنیم
    این رو حدیث رو بخونید
    امام صادق علیه السلام : کسی که نماز شب را به جا نیاورد از شیعیان ما نیست
    بحار الانوار ج82 ص 162
    و میتونید به کتاب سیمای مجتهدین مراجعه کنید نویسنده کتاب سید حسن موسوی هستن !
    اونجا هم نوشته شده طبق روایت محکمی که از صادق آل محمد (علیه السلام) به ما رسیده آن کس که نماز شب را ترک نماید از ردیف شیعیان خارج می گرددو اگر همچون لاشه مرداری شب را به صبح برساند نزد خداوند مبغوض ترین مخلوقات به شمار می آیدترک نماز شب موجب حسرت و پشیمانی و کسالت و تنبلیمی گردد.آنکه نماز شب نخواند از روزی مقدر محروم می شودو علاوه بر این که محل بول شیطان قرار می گیرددر روز قیامت نیز تهیدست و ورشکسته می شود و هیچ مفرو ملجای پیدا نمی کند
    شب زنده داری، شعار پرهیزکاران و روش مشتاقان است و سرگرمی مومن در نماز شب است.سنت انبیاء سلف و تابعین خلف ایشان است.سیره اوصیاء و صلحا و موجب جلای دیده مومنان است.مایه افتخار مومن و زینت وی در دنیا و عقبی است.آن که فیضش محروم گردد مغبون و پریشان است و آن که بدان مشغول از جمله بهشتیان و مقربین است.موجب خشنودی پروردگار و مودت ملائکه است و به هیچ چیز مثل آن نمی توان شیطان مردود را غضبناک کرد
    سلام 
    اونی که گفتی نگو رو ته دلم گفتم عزیزم


    تا دیدم نوشتی دوازده دوازده گفتم ببین تاریخ تولدش هم برنامه ریزی شده اس
    قشششنگ یاد امام زمان افتادم و آرزوهات

    ان شاءالله 5 روز آینده خبر شاد میشنوی به حرمت حضرت فاطمه
    پاسخ:
    سلام عزیز جان
    نجمه خیلی خوبی خیلی !
    ان شالله نجمه نظرت آرومم کرد

  • قاسم صفایی نژاد
  • ان شالله عاقبت بخیر بشید
    شاید این پست مرتبط باشه:
    http://safaeinejad.ir/1394/11/26
    پاسخ:
    ممنونم
    بله خوندم واقعا حق گفتید
    ان شاءالله عاقبت بخیر بشی خواهرجون.
    پاسخ:
    فدای شما ممنونم
  • سربازکوچولو ...
  • انشالله عاقبتتون ختم به شهادت
    پاسخ:
    ان شالله ممنونم از دعای زیبا
    کاش یه مثقال خوب بودم

    یا یه مثقال کمتر بد بودم
    تو از من چی میدونی..
    پاسخ:
    هستی ! دنیا دنیا
    نبودی اینقدر دوست نداشتم تو بهترین دوستمی
    کنارم نیستی ولی با محبت هات و نوشته هات ارومم میکنی
    عاقبت تون ختم به شهادت
    در پناه حضرت مادر
    مارو از دعا فراموش نکنید
    پاسخ:
    زنده باشید
    همیشه دعاگوی تمامی اهالی رفاقت به سبک شهید هستم همیشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی