رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

با عشق زنده ایم چرا که بدون آن چیزی که مفت هم نمی ارزد ،جوانی است...
عاشق که باشی تاب نمی آوری, بی تابی و بیقرار ...
خودت آرام و قرار دلی برای بعضی ها
اما انگار آرام نداری!
عاشق که باشی تحمل نمیکنی غربت را...!
آن هم غربت حریم اربابت را!
نمیتوانی تحمل کنی که به حرم ناموس اربابت، ناموس مولایت  ذره ای بر حرمتی شود...!
عاشق که باشی ،میشوی پاره ی تن !
پاره ی تن امام حسین!
وعزیز حضرت مادر!
عاشق که باشی میشوی مدافع حرم...!
مدافع حرمی که اربابت تا آخرین نفسهایش ، چشم از آن بر نداشت!
میشوی مدافع حریم ارباب
که مبادا حرمت حریم ارباب شکسته شود
عاشق که باشی ...عباس علمش را به تو میسپارد
چرا که تو ثابت کرده ای که پر از عشقی...پر از ادبی...
تو در خانه ات در امن و امن باشی و حرم دختر مولا در خطر...؟!
هرگز....!
خلاصه بگویم؛
نمیتوانی این ها را تاب بیاوری! 
عاشق که باشی....
وسرانجامت میشود آغوش امام زمانت...
عاشق که باشی میشوی سر به دامان مولایت
و سر هوایی ات را میگذاری روی پای صاحب الزمان و سودای سرت را نشانش میدهی...!
عاشق که باشی
بیقراری میکنی برای آنکه علی اکبر آغوش بگشاید برایت...که بیا!
عاشق که باشی جان که سهل است....از همه چیز می‌گذری

 جانباز مدافع حرم حبیب عبداللهی در دیدار با رهبر انقلاب باعکس رفیقش؛ شهید محمداینانلو
رفیقم کجایی +


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۳)

:(

اجرشون با مادر سادات..

موفق باشی خواهرم
پاسخ:
زنده باشی دوست خوبم
  • علی رضا عظیمی راد
  • سلام
    سال نو و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک
    http://mohajabe.blog.ir/post/%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF
    پاسخ:
    سلام بر شما هم مبارک
    :)
    باید گذشتن از دنیا به آسانی
    خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    الحمدالله
    با اجازه کپی
    پاسخ:
    اجازه نمیخواد دوست خوبم اینجا آزاده
    چقدر ظاهرشون نورانی هست...با اینکه مجروح شدن بازم نورانی هستن!
    کاش قدرشونو بدونن بعضی ها!

    اینکه اغا این نوای وب چیه گذاشتی یهو با ژست درس خوندن میایم تولپ تاپ این نوا پخش میشه تو کوکبی یا ..منم سریع قطعش میکنم
    ولی خب همه میفهمن درس نمیخوندم:|
    و
    پاسخ:
    برداشتم :)) نمیدونم چرا بیان قاطی کرده بدون اینکه اجازه بده خودش نوارو پخش میکنه :/
    :)) خدا نکشتت فقط یه لحظه خودم رو جای تو گذاشتم

    به قول صائب تبریزی:
    می پرستان در بهشت نقد ساغر میکشند
    دور گردان انـتــظــار آب کـوثـر مـی کـشنـد
    .
    .
    .
    و امثال ما به امید اینکه دهانمان شیرین شود، فقط یه گوشه نشستیم و میگیم:حلوا حلوا...
    پاسخ:
    واقعا
    خجالت می کشم
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    عیدتون مبارک
    زیارت قبول
    رسیدنتون به خیر


    مطلب شما، این یه تیکه مداحی را یادم انداخت که میگه:
    "درسته که من آدم بدی شدم ولی
    هنوز یه غیرتی دارم رو دختر علی..."

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید ان شالله به زودی زود قسمت شما هم مشهد هم کربلا

    سلام عزیز دلم چقدر قشنگ نوشتی ظهر اومدم ولی قسمت نظر دادن نداشت فقط رای بود رای داده بودم
    ولی خودمونیماااا قلم شما هم خیلی خیلی قشنگه
    و چه سوال سختی این که چقدر عاشق هستیم ؟؟
    الله اعلم آیا اصلا عاشق هستیم
    نمیدونم راستش رو بخوای من تازه تازه دارم عاشق میشم تازه تازه واقعا عشق اهل بیت بد جوری تو قلبم روشن شده قبلا هم دوسشون داشتم ولی الآن یه جور دیگه هست
    انش الله که خانم فاطمه زهرا س شفیعمون باشن و بتونیم مثل شهدا برا رسیدن به اون هدف والا عاشقی رو یاد بگیریم
    پستتون خخیلی قشنگ بود خیلییییییییییییی
    پاسخ:
    نه بابا من و این همه هنر محال
    یه متن آماده بود من فقط کم و زیادش کردم :)
    منم مثل شما :(
    ان شالله
    خیلی برام عزیزی خیلی نشانه جون
    سیزده بدر / مادر در کنار فرزندش
    http://koocheyeshahid.ir/1395/01/13/post-85
    پاسخ:
    روحشان شاد خوش به سعادت این مادران عزیز
  • چشم به راهم ...
  • عاشق که باشی می شوی مدافع حرم ... 20
  • همسر سید علی
  • عاشق اگر رنگی از معشوق نگیرد در عشق خودش صادق نیست ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی