رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

هرکس در شب جمعه شهدا را یاد کند
شهدا نیز او را در نزد حضرت اباعبدالله الحســــــــــین علیه السلام یاد میکنند...

شهید مهدی زین الدین



قرار بود این پست دیشب گذاشته بشه ولی خوب نشد ! ان شالله یادگاری برای شب جمعه دیگه
عمری باشه ; شهدارو شب های جمعه فراموش نکنیم
با اجازه شما بزرگواران چند روزی خدمتتون نیستم یه مسافرت کوتاه و برگشتنی ان شالله اعتــــکاف
برای همین اگه عمری باقی باشه هفته دیگه بعد اعتکاف خدمتتون خواهم بود
منتظران یار ، فصل عاشقیست...فصل پربهای تنهایی...فصل خوش اعتکاف!


رفیق نیمه راه نیستم , میشناسید مرا ; نامتان را نوشتم
دعاگوی همه اهالی رفاقت به سبک شهید هستم


بر قلب خود گویم تمـام درد ها را , بـغـض تمامی غروب جـمـعه ها را
صـبرِ،تحـمل هم گـمانم،خـسته گشته , اَینَ الحَسَن؟ اَینَ الحُسین؟ پروردگارا

خدایا شهدا در انتظارند


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۶)

مگه اعتکاف دوشنبه نیست؟ از الان میری؟


می دونی که بازم التماس دعا

پاسخ:
نه عزیز اعتکاف چهارشنبه شروع میشه
ما داریم میریم تبریز خونه یکی از اقوام چند روزی هستیم وقتی ان شالله برگشتیم میرم اعتکاف برای همین این هفته رو کلا نیستم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ان شاءالله یادگاری
    پاسخ:
    ان شالله
  • سربازکوچولو ...
  • سلام ان شاالله به سلامت بری و برگردی 
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    ان شالله
    برای من روسیاه دعا کنید

    آ... ببخشید فکر کردم از یازدهم شروع میشه


    آخی مسافرت خوش به حالت اونم نه مسافرت بلکه مهمونی.


    بیا بهم بگو خودت اهل کدوم شهری.

    پاسخ:
    نه دیگه درست 2 اردیبشهت شروع اعتکاف ان شالله چهارشنبه بعد نماز مغرب با کمک خدا و امام زمان باید تو مسجد حضور پیدا کنیم
    بله ان شالله میریم خونه عمه عزیز , تبریز هستند
    چشم
    ممنون 
    منتظریم
    پاسخ:
    از حضور شما هم ممنونم
    یادم باشه ی چیزی رو بگم ولی الان وقتش نیست
    پاسخ:
    ان شالله
    هروقت صلاح دونستید
    خواستم بگم چه بی توفیق که دیر اومدم بگم منم این روزا خیلی دعا کنید

    دیدم نوشتید اسممون رو نوشتید تا دعا کنید 
    عالی 
    واقعا شهدا در انتظارند ......وقتی می گفتند خدایا نمی دانم بروم امروز تا امروز شهید نشود یا بمانم تا فردا شهید نشود ..... 
    پاسخ:
    سلام نه اصلا مطمئن باشید دعاگو هستم به رسم همیشه
    گفتم که رفیق نیمه راه نیستم رسم رفاقت رو از شهدا یاد گرفتم که تکی کار نکنم

    سلام ابجییی جووونم
    تو رو خدا منم دعا کن 
    یعنی دیشب و امروز خیییلی حالم بهتر بود...اصن با شور خاصی میرم سراغ درسام
    راستی ...امشب حتما اخر درسام میگم به خدا اون جمله شهید احمدی روشن رو
    ممنونم بابت همه چیز
    پاسخ:
    سلام عزیز دل خوبی ؟ راستی نگفتی بهتری ؟
    قسم نخور دختر خوب فراموش نمیشی ولی راه حل فقط یه فرمول خیلی ساده است
    (تلاش و کوشش لازم + توکل و اعتماد واقعی به خدا +دعای پدر و مادر + دعای دوستان = موفقیت )
    من از شما ممنونم که کنار رفاقت به سبک شهید هستی

    خوش به حالت عزیزم

    ان شاالله اعتکاف پرباری رو تجربه کنی

    پاسخ:
    واقعا خوش به حال من که دوستای خوبی مثل شما دارم که بهترین دعاهارو برام میکنن
    فصل خوش اعتکاف
    گوارای وجودتان
    پاسخ:
    زنده باشید
    سلام
    من که توفیق نداشتم اما شما موقع اعتکاف ما رو هم یاد کنید لطفا... 
    پاسخ:
    سلام به روی چشم حتما
    سلام
    تصویر گوشه وبلاگتان را دوست دارم... یاداورم می کند که اماده باشم.. من مسافرم.. خیلی عجیب است این یاداوری ها..

    الهی که بهترین ها روزی تون بشه در اعتکاف.. برای خدا..
    خُلَّص شوید برای خدا

    شاد باشید و سرزنده الهی
    پاسخ:
    سلام زهرا جان
    دقیقا منم مثل شما هستم این عکس برام خیلی چیزها میگه خیلی
    یادآوری میکنه خیلی چیزهای دیگه رو
    دنیا دنیا ممنونم بابات دعاهای خوب
    خیلی وقت پیش این را شنیده بودم و یادم رفته بود. ممنون بابت به یاد آوردن شهدا
    اجرتون باامام شهدا و شهدا
    پاسخ:
    التماس دعا

    پخ!! ما دو اردیبهشت عروسی دعوتیم  :|


    روز مییلاد خضرت علی علیه السلام پیشاپیش مبارک

    پاسخ:
    ان شالله همیشه به شادی
    فداتتتتتتت بر شما هم مبارک دوست خوبم
    دخترم تو اعمال مشترک ماه رجب یه دعای کوتاهی است که برای زیارت خوندن ها از طرف امام زمان وارد شده حتمی بخونش چون نایب الزیارة بودمت تازه ماه رجب ماه زیارتی آقا امام رضا هم هست
    پاسخ:
    دنیا دنیا ممنونم نجمه جان
    موندم چطور محبت هاتو جبران کنم؟!
  • ... یک بسیجی ...
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعا دوست عزیز
  • همسر سید علی
  • سلااام 
    خیلی التماس دعا دارم ... خیــــلی ...
    منم ان شالله قراره برم خادم بشم ... به معتکفین خدمت کنم ... دعا کن که بتونم ...
    یا علی مدد 
    پاسخ:
    سلام عزیز دل بالام جان
    من روسیاه از شما التماس دعا دارم
    وای پس اجر شما چند برابره

    یاد آقا مهدی زین الدین بخیر
    توی هیات ها سعی میکنم معمولا یادشون کنم




    سربزنید
    پاسخ:
    خیلی خوبه
    چشم
  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • سلام
    مثل همیشه عالی


    ++♥♥♥
    هعی...
    اعتکاف...
    زمانی تو اعتکاف بود که دستمونو شهدا شب وفات حضرت زینب (س) گرفتن... 
    چه شبی بود اون شب...
    واقعا خوش به حالتون...
    بهترین حس دنیاست اون چند روز...
    حس با خدا بودن... تو آغوش خدا بودن... دلگرمی که خدا میده... دستی که خدا رو سرمون میکشه... نوازشای خدا... اشکای عاشقونه...
    اونجاست که میشه این رو درک کرد "الیس الله بکاف عبده"
    دور شدن از خیلی چیزا و فقط و فقط و فقط خدا...
    چه روزای عاشقونه ای اون چند روز...
    به شدت محتاج دعاییم....
    به شدددت...
    پاسخ:
    سلام
    معتکف که باشی  ، ندای  هب لی کمال الانقطاع الیکـَـت در عرش عظیم  طنین انداز خواهد شد... و میزبان سفره ی ساده ی افطارت خودِ خودِ خداست !
    ولی
    باید رسم عاشقی آموخت در این سه روز غرق در معشوق شد  و درس بندگی آموخت
    یه اعتراف !!!!!!! شاگرد تنبل و روسیاه کلاسم 
    سلام دوست نازنینم.
    امسال توفیق شرکت در مراسم اعتکاف را ندارم...
    خیلییییی التماس دعا دارم از شما.
    پاسخ:
    به به ببین کی اومده کربلایی خانم جانم :)
    به رفتن که نیست به دل ....
    من روسیاه رو هم دعوت کردن که آدم بشم
    فراموش نمیشی بالام جان
    سلام خواهرگلم
    مثل همیشه عالی، پر از معنویت، پر از اخلاص...

    دلم تنگ شده بود برای اینجا...
    پاسخ:
    سلام بهار عزیز اگه بدونید نظرتون رو دیدم یه جور خوشحالی بیش از حد اومد سراغم تازه فهمیدم چقدر دلتنگتون بودم !
    اخلاص ؟ بله تو حرف های شهدا هست ولی من نه
    من خیلی شرمنده امام زمان هستم خیلی
    فدای دل پر مهرت بانو فدای ایمانت
    سلام علیکم مومن
    لطفا اگه خاطرتون بود ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    محال اهالی رفاقت به سبک شهید رو فراموش کنم
    مطمئن باشید

    سلام خواهری
    خوش به سعادتت.
    ان شاءالله قبول باشه.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    دعا کنید این چند روز که معتکف خواهیم بود ان شالله حضرت زهرا و مهدی زهرا پسند بیرون بیایم

    فهمیه خانم ...پرستاری طلبگی خانه داری...سخت نیست؟؟؟
    همسرتون مذهبی هستن؟؟راضی هستن؟؟؟


    پاسخ:
    ببخشید اگه سوالی دارید لطفا به وبلاگ خودشون مراجعه کنید
    بااانو جااان خواهش میکنم برای منم دعا کن 

    وااای نمیدونم چرااا من همش دیر میرسم 
    عجبااا
    پاسخ:
    عزیز دل دعا کردم خیالت راحت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی