رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

دلم گرفته از جنس دل یک جامانده , جامانده ام از هر چه که خوبی است
شهدا ، حرف دل دارم با شما ,چه خوبست دوستی با شما
شهدا این ایام جوانی را میگذرانم , یا شاید میگذرد و من در سپری شدن فرصت ها بی تقصیرم .
خسران زدگی است جاماندن از قافله ای که سیر الی الله دارد
دور شدن از شما ضرر است
به عقیده ی من ور شکسته است کسی که شما را ندارد .
من دوستتان دارم و خود به این اگاهید ,نه که من از جنس شما باشم نه !!!
شما دوست داشتنی هستید
فقط یک کلام
دست دوستی که به سمت شما دراز شود را رد نمیکنید , نه ؟؟
در مرام مردانه ی شما در جمع خدایی شما , در میان دعاها و نجواهای شما ،
جایی برای این خواهرتان هست مگر نه ؟؟



چقدر بی خیال بودم...
آن هنگام که , از چشمانت افتادم !

وَ أَسْقَطْتَنِی مِنْ عَیْنِکَ [عِنْدِکَ‏] فَمَا بَالَیْتُ...


+ راستی پست قبلی پاک شد چون متهم شدم
صرفا فقط جهت یاد آوری
مــراقب خـــــود باشید
در ایـن فضـــــای بـی دروپیکـــر مجـــــازی!
در جـبهـه اگـر روی میـن میـرفتی جـانباز می شدی و سـربلند!
امـــا
اگـر تـن به مین های این وادی دهی ,معلوم نیست به نا آکجا آبادها خواهی رسید
اینجا فقط باید دل به شهــــــــــدا داد
سربازان خمینی تخریبچی های قابلی
هستند


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۵)

سلام خداقوت
ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
و از مسیر شهدا ذره ای منحرف نشیم

بقول یکی از رفقا :
اگه تو این مسیر کتک نخوری و حرف نشنوی باید شک کنی ب خودت
پاسخ:
سلام علیکم ان شالله
  • قاسم صفایی نژاد
  • پیش از آنی که به هر بی سر و پا دل بندم    /         کمکم کن که به مردان خدا دل بندم
    پاسخ:
    طیب الله ...
    اوا 
    چی شد پس اون پسته ... من همین الان براش نظر گذاشتم که 
    :0
    پاسخ:
    شرمنده عزیز خیلی شرمنده
    ای بابا برگردون اون پستت رو ...
    خوب بود خواهر جان ...
    خوب بود ...

    پاسخ:
    خوب بود ! ولی متهم شدم اینکه من علیه طلاب حرف زدم و منافق هستم :)
    وا .....
    چه ربطی داشت اصلا ...
    بی خیال بابا ... پستت رو برگردون ... 
    طرف از ظن خودش یارت شده ... و ما را به ظنهای مردم چه کار ؟
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی