رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

سید مصطفی انسانی است با ابعاد مختلف ,در زندگی او همه جور دوست و انسانی می بینیم
نماز شب خوان,آدم عادی,قمار باز,شراب خوار,کفتر باز
اما او میشود چراغ راه بسیاری از جوانهای همدان
دانش اموزی پرتلاش
مسلط به چهارزبان زنده دنیا
فوتبالیست بهترین تیم همدان
تک پسر خانواده ی نسبتا مرفه
در ایام شانزده سالگی به محله ای میروند که مسجد ندارد وهمه جوانها علاف وبیکار میگردند و
سید مصطفی دست به کار شده ومسجد اعظم درشمال همدان را میسازد و
همه جوانها ونوجوانان را جمع میکند وبه خودسازی سوق میدهد
کاباره ها و مشروب فروشی های همدان از ترس این نوجوان تعطیل میشوند
در ایام دبیرستان در لیست سیاه ساواک قرار میگیرد وساواک همدان ابروی خود را به خاطر فعالیت
های این نوجوان درخطر دیده و همه جارا به دنبال سید مصطفی میگردد اما او از کشور خارج میشود
او به کشور های کویت، الجزایر، لیبی و مصر وفلسطین وسوریه و لبنان ,سریلانکا و
پاکستان و هند رفته بود وانجمن های اسلامی راه انداخته بود
او در کنار جنبش فتح فلسطین اموزش چریکی می بیند واسلام ناب خود را نیز به انها می اموزد
و کشور های عربی را از چریک های انقلابی پر میکند
سید مصطفی حتی از کوبا که مهد کمونیست بود هم سربازان اسلام تربیت کرد
و از شخص شهید احمد شاه مسعود اسطوره ورهبر مبارزان افغان تقدیر نامه دریافت کرد
در ظاهر ۲۵ سال عمر از خدا گرفت اما انقدر عمری با برکت داشت
که خیلی ها او را مربی اصلی بهار عربی که این سالها می بینیم میدانند
سید مصطفی در سحرگاه روز دوازدهم بهمن ماه سال ۵۸ در حالیکه اسناد مهمی را باید
به شورای انقلاب برساند به تهران حرکت کرد اما افرادی ماشین وی را مورد حمله قرار داده
وبا صحنه سازی جوری وانمود کردند که تصادف شده اما اهمیت بسیار مدارک به سرقت رفته نشان میداد که حتما تروری در کار بوده
و هم اکنون جسم مطهر این سفیر  بیداری  انقلاب در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده شده
وروحش میهمان اولیا خداست

 حتما این کتاب رو مطالعه کنید


شهید
سیّد مرتضی آوینی :
سربازان امام زمان (علیه السلام) از هیچ چیز ؛ جز گناهان خویش نمی هراسند
.
.
.
و سوالی که دارم مدام از خودم میپرسم ...
بـــــانوی گمنام ؟
چقدر با پرویی تمام جلو چشم امام زمان گناه کردی ؟!

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۳۲)

  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا


  • سلام


    ممنون



    لینک زیرهم ببینید:



    http://bankmazhabi.blog.ir/1395/02/17/%D9%BE%D9%84%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF
    پاسخ:
    سلام عالی بود دستتون درد نکنه
  • خانم الفــــ
  • یک چیز مشترک توی زندگی همه ی شهدای جوان میبینم، اینکه، اصلاح و به اصطلاح،کار فرهنگی را از همین دور و بری های خودشون شروع کردند..از همین قدم های به ظاهر،کوچک که گاهی به چشمان نمیاد...
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره این دقیقا تنها چیزی که متاسفانه ما انجام نمیدیم و همیشه میندازیم گردن نظام

    ایشون رو نمیشناختم

    ایشالا تحقیق میکنم

    پاسخ:
    حتما کتابی که نوشته شده در مورد ایشون رو مطالعه بفرمایید
  • سیّد محمّد جعاوله
  • متشکرم.
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • سلام علیکم خوشحال میشم درختم قرآن شرکت کنید
    پاسخ:
    سلام متاسفانه نمیتونم شرکت کنم چون طرح ختم جای دیگه شرکت کردم
    چه طور میشه جبران کرد این عمر هدر رفته رو؟ 
    شما ک اینقد با شهدا مانوسید بگید چه طور میشه شهدایی شد؟ 
    پاسخ:
    فقط درست زندگی کنیم دیگه گذشته رفت برنمیگرده المثنی هم نداره
    از این به بعدش رو درست زندگی کنیم مثل شهدا
    مثل شهدا بودن
    رفاقت با شهدا رو شروع کردن تهش تهش رسیدن رفاقت با امام زمان
    عالی بود.....اقعا عمرمون تلف داره میشه....
    خوش به حالت
    پاسخ:
    بدا به حالم
  • سربازکوچولو ...
  • واقعا زیبا ...انسان و خیلی تحت تاثیر قرار میده
    دقت کردم دیدم اونایی که خدا دست روسون میزاره و شهید میشن تو زندگیشون خیلی موفق هستن ..یا رتبه برتر کنکورن..یا علم بالایی دارن یا معرفت بالا...البته امروزه بیشتر شهید شدن تو جهاد علمی مطرح هست مثل شهدای هسته ای..(برای ما خانوم ها ...وگرنه جبهه های دیگری مثل سوریه هم هست)
    این روزا میگم خدایا منو پزشک کن..فقرا چجور امروزه پول دکتر و دارو بدن؟..منو پزشک کن کمکشون کنم.
    پزشک که باشم به درد امام زمان هم میخورم...
    پزشک که باشم ...
    اخه چرا اینهمه ادم بی لیاقت پزشک میشن؟ادمایی که رنگ و بوی دین ندارن  باطن هیچ حتی به ظاهر
    پزشک میشناسم اگه ببینه کادر نماز میخونه با طرف لج میکنه(مسئوله)
    دندون پزشک میشناسم که خودم بهتر ازش میتونم دندون بکشم طرف اصلا بیمار رو بیحسی کامل نکرده بوده دندونش رو گشیده...
    و .
    و
    بانوی گمنام این روزا که نزدیک کنکوره میفهمم چقدر بعضی ها از خدا دور شدن...همایش میزارن 400یا 500تومن.....کتاب که دوتا بخری 100به بالاست...دی وی دی ها که هیچ...
    دعا بکن برام...
    این ماییم که اینده سازیم...دعا کن اینده خوبی بسازیم...
    دعا کن
    توی یه سالن میری مثلا کلاس کنکور...نگاه که میکنی میبینی درجمع سه چهارتا توی یه سالن بززززرررگ و پر چادری هست...
    حالا نمیگم دیگه ما چادری ها فرشنته ایم و بقیه بد...شاید اونا پیش خدا ارج و قرب بیشتری داشته باشن  ..کلی میگم
    منظورم اینه که ما که شیعه مولاییم باید سردمدار مملکت باشیم نباید بزاریم مملکت بیفته دستشون..
    که وای به حال ایندگان...
    دعام کن سیده بانو...
    پاسخ:
    خوشحالم که نیتت اینقدر قشنگه
    من از ته دل دعا میکنم که هم موفق بشی هم روزی این نیت هات یادت نره و محکم تر از قبل قدم برداری
  • شکرانه سادات
  • چه عمر با برکتی
    این همه کار تو 25 سال...


    یاعلی
    پاسخ:
    علی یارت
    متشکرم 
    پاسخ:
    از حضور شما هم ممنونم
    واقعا بعضی آدم ها چه قدر رشد می کنند
    چه قدر برکت دارد تک تک قدم هایشان برای خدا...


    پاسخ:
    واقعا
  • Artaxerxes I king of Persia
  • موندم شماها خجالت میکشید پس من چکار کنم؟

    همه دلشون لک زده واسه دیدن امام زمانشون ولی من میترسم باهاش روبرو بشم ، همش فکر میکنم بهش چی بگم؟
    وقتی بیاد میگن با شهدا میاد
    اون وقت ...

    شهید ادوارد آنیلی (بله درسته شهید ادوارد آنیلی) میشناسیش؟
    پاسخ:
    :(

    سلام رفیقِ خواهر

    خوبی نازنینم؟

    خیلی زیبا بود، بی نهایت...

    و چه اشکایِ شیرینی....

    یاس بانو جونم، تو دعاهات من رو هم یاد کن....

    شدیدن محتاجم

    خدا پشت و پناهت باشه

    منتظرم بهشت ببینمت خواهرم

     

    پاسخ:
    سلام اجی جونم خوبی با مرااااااااام
    مگه تا الانش فراموش شدی؟ محال محال خواهرم
    خوش به حالت میری بهشت هااااااا
    آقا سید رو خیلی دوستش داریم...
    مکان مزارشون هم قشنگه....
    تک و تنها... کنار یه تابلو سبز که توضیحاتی در مورد شهید داده شده...
    خیلی ها هم دوستشون دارن... 
    اکثر اوقات سر مزارشون چندتا آدم نشسته... بیشترشونم حاجت میخوان و گرفتن...

    + از پستتون که بگذریم انتشارات ابراهیم هادی انصافا عالیه کارشون خداروشکر تموم کتاباشونو تو قفسه کتابامون در کنار انتشارات دیگه که در مورد ایثار و شهادته داریم..

    و در آخر واقعا ممنونیم بابت این پست زیباتون...
    لبخند شهدا نصیبتون
    ان شاءالله...
    پاسخ:
    میشه رفتید برای ما هم دعا کنید ؟

    ممنونم از دعای خیرتون به دل نشست
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عه عمر من چقدر با برکت بوده ههههههه

    واقعا اینها فقط یه باور عمیق میخواد که "او میبیند"
    پاسخ:
    فدات
    بنده هم برای اون خانم کنکوری شما دعا میکنم ... چون جامعه ما به چنین فرزندان متعهد و مومن و متخصص نیاز واجب داره ... که متاسفانه خصوصا در علوم انسانی که بسیار مقوله حساسی هست چنین چهره هایی کم دیده میشه ... بسیاری تفکرات غربی و ناپخته دارند
    پاسخ:
    از شما دنیا دنیا ممنونم
    موجودات عجیبی تو این دنیا پیدا میشن ها...
    پاسخ:
    این ما هستیم که عجیب هستیم
    یادمون رفته اشرف مخلوقاتیم
    یادمون رفته اشرف مخلوقاتیم.........

    امشب خیلی خسته بودم از درس خوندن دلم میخواست یکی منو ببره لب ساحل بشینم و فکر کنم......

    ولی کسی نبود :|
    شوهر که نداریم....پدر و برادر گرامی هم داشتن صحبت های یه پاسدار از شبکه خبر میدیدن جم نمیخوردن غرررررق حرفاش شده بودن هر چند لحظه میگفتن احسسسسسسسنت   :| (تحت تاثیر حرفای ااون اقا)

    خلاصه اومدم اینجا ببینم پست جدید ندادی(پست هات بهم روحیه میده)

    که دیدم اون جمله که برای نجمه خانم نوشتی....
    و اون مهدیه خانم که گفتن دعاام میکنن..
    یعنی جوووون گرفتمااا...دمت گرم....




    پاسخ:
    سلام عزیز دل خوبی ؟ عیدت مبارک خانمی ان شالله عیدی این روزها قبولی بهترین رشته و لبخند امام زمانت باشه
    خسته نباشی خااااانم
    لب ساحل ؟فدات شما لب تر کن تا کویر هم میبرمت :)
    ان شالله یه همسفر تا بهشت قسمتت عزیز
    :))
    شرمنده پست دیر شد دیروز خیلی خسته بودم به مادر کمک میکردم نشد زودتر بیام
    فدای شما همیشه به یادتم و دعاگو شدید و مخصوص و خوشحالم که اهالی اینجا هم برات دعا میکنن
    دم شما گرم حسابی مخلصیم فراوان
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام
    اعیاد شعبانیه رو تبریک میگم
    ان شالله عیدیای خوبی بگیرین...
    پاسخ:
    سلام انشالله همچنین دوست خوبم
  • ... یک بسیجی ...
  • سلام

    یه جمله از یک بزرگی شنیدم که خیلی واسم جالب بود...
    تا توی زندگیت شهید نباشی هرگز شهید نخواهی شد...
    شهدا خودشونو خالص کرده بود لایق شهادت کرده بودند که خدا پذیرفتشون...

    خدایا من کجایم؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    :(
    خب ما بوشهری ها ساحل داریم دیگه.....
    وای ممنون که به فکرمی خیلی ممنون....مامانم میگه من تو رو سپردم به امام حسین دیگه هرچی صلاحه پیش بیاد
    وای یعنی میشه سال دیگه لبخند بنشونم به لب کسایی که یک سال منتظرن لبخند منو بعد اعلام نتایج ببینن؟؟؟
    در صدر همه امام حسین...مداد کنکورم تبرک همه جای کربلاست....
    این روزا میگم من میخونم اقا جان شما برکت بدید...
    شنیدید میگن دو دوتای خدا هیچ وقت چهار نیست؟
    پاسخ:
    خوش به حالتون
    دعای مادر مستجاب مطمئن باش همتی که داری با دعای خیر مادرت مطمئن باش زحمت هایی که میکشی بی جواب نمی مونه
    ان شالله عزیز با زحمت هایی که میکشی به خدا اعتماد کن
    ان شالله برکتش رو به زودی زود میبینی
  • اصلاح طرح لبخند
  • 
    من نمی توانم با این مقاله تبنگو یا موافقت کنم برای این که دانش کافی
    در زمینه این مقاله و بلاگ ندارم
  • تور اوکراین
  • 
    معنای مطلب ی این پیغام از نظر کثرت از افراد مناسب
    و کامل نیست ولی ازخودگذشته از محتواها کارخانه
    ها و بلاگ ها پیرامون این مطلب در وب وجود دارند که می توان از آنها استفاده بهتری داشت
  • قیمت آپارتمان در استانبول
  • 
    معنای مطلب ی این پیغام از نظر عدیده از افراد نازل و کامل نیست ولی جانباز از مطالب سایت ها و بلاگ ها پیرامون
    این مطلب در وب وجود دارند که می توان از آنها استفاده بهتری داشت
    
    من به خاطر بی رودربایستی کردن این مطلب ورقه های زیادی را جستجو کردم و به نظرم این مطلب می
    تواند برای فراوان از بازدید کنندگان مناسب بادا
    
    عالی است مطلب تصنیف شده توسط شما بی مر نیک
    تدوین یافته شده است و من مطمئن هستم که این
    پست برای چقدر از وبلاگ نویسان پسندیده است
    پاسخ:
    ممنون
  • https://bbs.o2jam.cc/home.php?mod=space&uid=1290297&do=profile&from=space
  • 
    عالی است مطلب ایجاد الفت کردن شده توسط شما هنگفت لثه گردآوری شده
    است و من مطمئن هستم که این پست از باب هنگفت از
    وبلاگ نویسان پسندیده است
  • ویزا بلغارستان
  • 
    من برای معین کردن این مطلب ورقه های
    زیادی را جستجو کردم و به نظرم این مطلب می تواند برای عدیده از بازدید کنندگان مناسب باشد
  • پایه آیفون تصویری
  • 
    عالی است مطلب تالیف شده توسط شما کثیر نیک نگارش شده است و من مطمئن هستم که این پست از باب بی اندازه از وبلاگ نویسان دلپذیر
    است
  • ویزا سنگاپور
  • 
    عبد تا به احوال مطلب به این زیبایی در اینترنت نخوانده بودم بسیار جذاب و آزگار بود و مقاله جالب ایشان درخصوص چقدر از دیدار مجدد کنندگان
    اینترنت ارزان است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی