رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

میگفت خسته نشدی از این همه رفاقت با شهدا ؟!
گفتم چرا خسته بشم ... تازه دارم راه درست رو میرم

میگفت سخت نیست داری مثل شهدا رفتار میکنی ؟!
گفتم تازه دارم معنی عشق رو میفهمم....

میگفت خوب باشه اصلا هرچی تو بگی ولی آخر این رفاقت چیه ؟!
گفتم ; رفاقت با امام زمان (عج)

برگشت گفت میشه منم با شهدا دوست بشم ... منم این رفاقت رو میخوام



دوستی با شهدا بازی دو سر برد هست...  با شهدا رفیق شو، تا عزیز همه باشی!
میگن آدم با هرکی دوست باشه، ازش تأثیر میگیره!!
حالا اگه با شهدا دوست بشه، رفتارش میشه شبیه دوستی که همیشه همراهتون هست،
به یادتون هست هواتون رو داره،دوستی که شما رو به خاطر منافع خودش نمیخواد...!

بلکه خالصانه و مخلصانه دوستتون داره و عمیقا سعادت و موفقیت شما رو میخواد
دوستی که در مقابل همه عصبانیت ها و گلایه هاتون آروم و ساکت با همون نگاه مهربون همیشگی اش خوب به حرفاتون گوش میده و لبخندش میشه آب روی آتیش وجودتون
عجیب حالتون خوب میشه و صدای چشمانش رو میشنوید که آروم بهتون میگه:
غصه چرا؟گریه چرا؟!چرا فکر میکنی تنهایی؟چرا فکر میکنی حواسم نیست...؟
.یه وقت فکر نکنی رهات کردم!من همیشه حواسم بهت هست،همیشه دل نگرانت هستم
همیشه برات دعا میکنم...!یه وقت نا امید نشی!
خوب نگاه کن!نگاه مهربون خدا رو ببین
گوش کن!صداشو میشنوی؟داره میگه:نکنه از رحمت من نا امید بشی،
داره میگه تو بخواه من اجابت میکنم...! رفاقت با شهدا بازی دو سر برد هست...!
شهدا تو رفاقت کم نمیگذارن...خیلی رفیق بازند!!!خیلی با معرفت هستند...
مطمئن باشید که اونقدر صبوری میکنن تا راه بیفتید...
یه وقتایی باهاتون سرو سنگین میشن تا شما بیشتر به سمتشون برید تا شما بیشتر به خودتون بیایید
تا بیشتر حواستون رو جمع کنید اما واقعا هواتون رو دارند حتی اگه حواستون نباشه که حواسشون هست...!!!

+بودند کسانی هم که رفاقت با شهدارو تجربه کردن , نه برای معرفت بیشتر بلکه برای گرفتن حاجت
ولی وقتی به حاجتشون نرسیدن زدن زیر همه چیز و حالا غرق اندر غرق دنیا شدن
دعا کنیم گرفتار و مشغول دنیا نباشیم


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۴)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیییییییییییییی

    متشکرم 
    سلام گلم
    رفاقت با شهدا آرامش میاره
    حس میکنی به آسمون نزدیک تر شدی
    نگاهت میشه مث نگاه اونها
    مث اونا فکرمیکنی
    مث اونا عمل میکنی
    پاسخ:
    سلام عزیز دل دقیقا همینطوره
    خوشا به سعادت شما که با شهدا دوستید و مثل آنان رفتار می کنید!!
    پاسخ:
    من خیلی روسیاهم شهدا در حقم بزرگواری کردن
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ایام مبارک

    کمال همنشینیه دیگه که روی آدم اثر میذاره...

    کم رنگ هم بنویسی خواهر، از دید رزمنده مخفی نمی مونه....بنابراین از روی "مشغول" یه خط بنویس(لبخند)

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بر شما هم مبارک بزرگوار
    :)) ای بابا چشم اصلاح میکنم
    عاقبتتون شهادت
    راستی ممنونم از شما بابت اینکه دقیق میخونید و گوشزد میکنید خدا خیرتون بده
    اولین باری که مسعود را دیدم/خاطره ای از سردار حاج امین شریعتی
    http://koocheyeshahid.ir/1395/02/24/post-101

    چی بگم..
    پاسخ:
    هرچه دل تنگت میخواهد
  • علیرضا بیگدلی
  • فکر کنم با ما قهر کرده اند

    پاسخ:
    اخر معرفت هستند محالِ
    ما زنده ایم از این ک بمیریم ب راه دوست
    پاسخ:
    واقعا
    الهی آمین.
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعا هستیم
    چه خوب گفتی خواهر جان...
    بهترین نوع رفاقت...
    پاسخ:
    سلام عزیز دل خوش اومدی
  • عارفه (بانوی دی ماه)
  • خیلی خوب بود این پست دوبار خوندم....:)

    پاسخ:
    خوش اومدی عارفه جان خواهر خوبم
    خدا کنه تو راه عشق ثابت قدم بمونیم...
    پاسخ:
    ان شالله
    برای ما هم دعا کنید
    سلام خانوم گل
    واقعا هم همینطوره که گفتی
    این رفاقت همه جوره برده
    خدا این رفاقتو ازمون نگیره
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    الهی آمین
    سلام
    وبلاگتون واقعا عالیه
    دو تا پیشنهاد:
    1- با توجه به شرایط و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از وظایف ما درحال حاضر خرید کالای ساخت داخل و سعی در فرهنگسازی این موضوع هست. به نظرم اگه تونستید توی وبلاگتون در این باره هم مطلب بذارید.
    2- چرا فقط توی هر صفحه از وبلاگتون فقط یک مطلب قرار میدید؟ به نظرم اگه چند تا مطلب هر صفحه بذارید بهتر میشه.
    عاقبتتون شهادت
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چشم حتما سعی میکنم ان شالله عمل کنم و بتونم بنویسم
    برای دومی هم چشم
    علی یارتون
    غربت واسه شهدا یه عادته و شاید هم یه قانون...
    شهدا پیش شهدا غریب نیستن...
    حالا یا اون شهید تو قفس تنها مونده و یا به آسمونا پر کشیده...
    فعلا مثل اینکه شهدا باید پیش ماها غریب باشن...
    پیش مایی که قبرستون نشین عادات سخیفیم...
    تا از این قبرستون دل نکنیم ، نمیشه...

    + بازم مثل همیشه عالی... اینو مطمئنم این قلم و این نوشته ها از خود شهداست و به کمک خودشونه... اینقدر عشق و علاقه بین شهدا و شما زیاد هستش که کمکتون می کنند...
    ان شاءالله لبخند شهدا نصیبتون...
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون و دعای زیبا
    سلام علیکم؛ بازی با شهدا فقط سعادته...
    کاش ما هم رفیقی داشتیم از این زندگان روزی خور خدایی
    پاسخ:
    سلام علیکم

    سلام و صد سلام به دوست خوب و مهربانم ..
    خوب و خوشی سیده جان؟
    چه خبر احوالات؟
    کم کاریهای بنده رو به بزرگی خودت میبخشی ان شاالله؟

    خیلی پست زیبایی بود عزیزم. خیلی دل تنگم! حالم از معنویت خیلی دور شده .. سنگ صبور میخوام .. رفیق واقعی و مومن میخوام! رفاقت با شهدا رو بلد نیستم ، یعنی میدونم اونها برای آدم سنگ تموم میذارن ولی من بلد نیستم برم به سمتشون! چه کنم خواهر؟
    پاسخ:
    سلام وهزاران سلام بابرکتش بر خواهر خوبم عزیز تر از جانم
    فدای شما الحمدالله
    این چه حرفیه من کوچیک شما و خاک پای شما هستم
    دلتنگت بودم فراوان عزیز کوچلو خوبن ؟
    فقط راه حلش توسل توسل توسل
    ااونوقت راه نجات و روشنایی رو میبینی
    سلام
    درباره ی "شهید مهدی آنیلی" هم اگه تونستید مطلب بذارید.
    داستان خیلی جالبی داره
    اینم لینک فیلمش

    bayanbox.ir/download/1994283667452465768/www.masaf.ir-AzRomTaKhoda-SD.mp4

    این هم سایتشون و چندتا لینک مرتبط

    http://agnelli.ir

    http://www.alvadossadegh.com/fa/%D8%B4%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%AA/%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%86/93045-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B5%DB%8C%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88-%D8%A2%D9%86%DB%8C%D9%84%DB%8C.html

    التماس دعا

    یا علی
    پاسخ:
    سلام چشم حتما دعا کنید بتونم بنویسم
    گاهی میخوام در مورد شهیدی بنویسم درست نمیشه جور درنمیاد یه هو سر از جای دیگه درمیارم اونوقت که میفهمم صلاح بوده چه روزی چه چیزی بنویسم
    #دوست_شهید_من
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    ممنون بانو جان

    ***** ** ** **** **** **** ********** **** ******

    **** **** ** ******* **

    پاسخ:
    سلام فاطمه جانم بابای خوبمون امام زمان
  • Artaxerxes I king of Persia
  • اول اینکه بگم این قسمت رو تصحیح کنید غلط املایی داره (خوب نگاه نکن!نگاه مهربون خدا رو ببین
    گوش کن!صداشو میشنوی؟)

    دوم اینکه خدا هیچوقت خودشو مدیون احدی نمیکنه ، اونقدر مهربونه که بجای احساس دلخوری و ... با دید حکمت به ما نگاه میکنه و اینو باید در نظر داشت که عاشقان الله هم همین خصیصه رو دارن (شهدا رو هم شامل میشه دیگه)

    یه دوتا کلیپ گذاشتم توی پست آخرم که فکر کنم میتونه مارو به شهدا انقلابمون نزدیک تر کنه و مهمتر از همه اینا به خود امام زمان.

    دوستانی که راه رو پیدا کردید ، بجنبید که خیلی خیلی داره دیر میشه. خدا شاهده ظهور اونقدر نزدیکه که فکر کنم بشه با کمی مبالغه بگیم مثل رگ گردن که نزدیکمونه اونم نزدیکه.
    التماس دعا
    یا حق
    پاسخ:
    سلام علیکم
    دنیا دنیا سپاس از شما بابت دقت ممنونم از شما
  • خادم الشـــهدا
  • سلام

    بسیار عالی بود واقعا ممنونم

    من رفاقت با شهدا رو از خیلی وقت پیش بی اختیار شروع کردم ... خیلی جالب بود که با دعوا شروع کردم .... الان هم من صداشون رو می‌شنوم هم ایشون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی