رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

آقا موقع سخنرانی مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین علیه‌السلام ،
به نیروهای پاسدار حاضر در میدان صبحگاه دانشگاه امام حسین دستور دادن بیان جلوی جایگاه بشینن!
جلسه از حالت رسمی و نظامی خودش خارج شده و حالت خودمونی تر گرفت

صحبتهای  آقا چقدر کار رو سخت کرد.. کلاً این سخنرانیهای چند ماه اخیر آقا از یه جنس دیگه س.

چقدر پیگیرید حرفهای آقا رو؟
عقب نمونیم از آقا

ببینید یه سیدحسن به تنهایی چطور خیال آقا رو بابت یه منطقه بزرگ و حساس جهان اسلام راحت کرده..

هر کدوم از من و تو هم میتونیم (و باید) مثل سیدحسن باشیم.
باید خیال آقا رو از اون سنگر یا خاکریز یا جبهه ای که توش قرار داریم راحت کنیم



یکی از بزرگواران که ﺗﻮﻓﯿﻖ داشته تو ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺍشته باشه، تعریف می کرد :
ﺁﻗﺎ ﭼﻨﺪﺑﺎﺭ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﯿﺎﯾﯿﺪ ﺟﻠﻮ ﻫﻤﻪ ﺷﻮﮐﻪ ﺷﺪﯾﻢ ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻫﺎﻥ ﻧﻈﻢ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺭﻭ ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﺑﺪﻭ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﻤﺖ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﮐﻪ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﺎ ﺑﻪ ﺭﻫﺒﺮ ﺑﻨﺸﯿﻨﻨﺪ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻃﺒﻊ ﺩﻭﯾﺪﯾﻢ ﺳﻤﺖ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ...
ﺁﻗﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﺑﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻧﺪ .
ﺍﻭﻧﺠﺎ ﮐﻪ فرمودند :
ﻓﺮﺯﻧﺪﺍن عزیز من ...
و دست رو قلبشون گذاشتن ﺷﻮﺭ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺩﻟﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺖ !!


راستی حتما نگاه کنید "خرمشهرها در پیش است..."دریافت کنید

+
عمه جانم شرمنده دیر رسیدم و دیر تبریک میگویم آمدم تا بگویم
آمدی؛ ناگهان‏تر از همه باران‏های بهاری. آمدی و بی‏مضایقه باریدی. مهربان‏تر از همه باران‏ها، مهربانی‏ات فراگیر شد. ولادت حضرت رقیه مبارک + , +


+سخن آخر , شرمنده ام از شما تمامی اهالی رفاقت به شبک شهید هم نظرات تایید نشدن هم به وبلاگ شما بزرگواران نرسیدم بیام بخونم ان شالله فردا با کمک خدا هم نظات رو جواب میدم و هم وبلاگ هارو میخونم

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۰)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • زنده باشن
    تا هستن 
    آمید زنده است
    متشکرم از شما
    پاسخ:
    ان شالله
    عاقبتتون شهادت
    سلام
    پاسخ:
    سلام علیکم بالام جان
  • خانم الفــــ
  • ذهنم رو مشغول کرده این نوشته ی شما....
    پاسخ:
    و هنوز آشفته هستم که کجای کارم
    شیمی؟

    چرا؟


    تو ر  خدا خبردار شدی ازش بهم بگو

    اوف 
    دلم داغ شد
    پاسخ:
    اره برای یه توده
    به خدا از اون موقع خبر ندارم دیونه شدم همش به یادشم همه جا دعاش میکنم
    نمیدونم بعد عملش چطور شد الان چطوره ! در چه وضعیه
    بی خبری خیلی بده
    دلم میخواد خوب شده باشه و شاد برگرده
  • سربازکوچولو ...
  • سلام بسیار عالی بود
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
  • آرزوی جهان ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • چــلــه عــاشــقــی

    سلام و احترام

    طرح چله زیارت عاشورا
    به نیت سلامتی مولا و تعجیل در فرج ، ترک گناهان و زمینه سازی ظهور
    هدیه محضر مقدس حضرت نرجس خاتون


    شرایط طرح:

    شرط اول : اهتمام بر ترک محرمات و انجام واجبات ؛
    شرط دوم : در ابتدا و انتهای دعا 100 مرتبه تکبیر ( الله اکبر ) گفته شود ؛
    شرط سوم : نماز زیارت در صورت امکان خوانده شود.


    شروع طرح : از بیستم شعبان تا عید سعیدفطر


    لطفا آمادگی خود را جهت همراهی با کاروان عاشقان اعلام فرمایید.
    التماس دعای ظهور 

  • جوون حضرت زهرا (س)
  • سلام

    مثل همیشه عالی ...


    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از حضورتون
  • همسر سید علی
  • سلام خواهر اینستاگرام داری ؟
    پاسخ:
    نه عزیز دل ندارم چطور فدات بشم؟
    سلام گلم
    آره صحبتای آقا رو گوش دادم
    اتفاقا حواس من به این جمله ی:خرمشهرها در پیش است،متوجه شد
    پاسخ:
    سلام عزیز دل

  • ....مسعود ....
  • امیدوارم 
  • قاسم صفایی نژاد
  • ای کاش در عمل هم کمی ولایتمدار بودیم
    پاسخ:
    کاش
  • سربازکوچولو ...
  • خیلی مراسم خوبی بود.آدم یه شور عجیبی میگرفت
    پاسخ:
    دقیقا
  • زائر بارانی
  • خدا خیرت دهد بانوی گمنام..

    پاسخ:
    عزیزی
    لبیک یا سیدنا..
    امروز برای اولین بار رفتم بلاگفاشو کامل خوندم
    نمدونم کلا پستای یه مدتی پریده یا فقط کامنتا پریدن نمدونم
    در هر صورت خیلی کم میشناختمش یعنی داستان زندگیشو کم میدونم
    فقط بارزترین چیزی که ازش یادمه ایمانشه که هر وقت فکر میکنم به لقمه حلال چقدر حساس بود می مونم...

    دقیقا بعد بارداریش بود نمدونم من که فکر کردم بچه خوره بوده ..
    خدا کنه خوب شه و بیاد نمی دونم بعد این همه مدت حدود 5 ماه چیشده افتاده تو دلم
    پاسخ:
    دلتنگشم خیلی و خیلی نگران
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    توده *** ***؟ همون بچه خوره؟
    خدا شفا بده
    پاسخ:
    نه توی روده
  • ... یک بسیجی ...
  • لبیک یا امیر
    شادی روح شهید عباسعلی مدافع شهرمون جویبار صلوات
    پاسخ:
    روحشان شاد
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
    کم من فئته قلیله
    غلبت فئته کثیره

    بله منم حس کردم

    حرفای آقا یه جور دیگه شده

    امیدوارم نشونه ی بدی نباشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی