رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

ماه رمضان سال 66 بود در منطقه عملیاتی غرب کشور بودیم
نیروهایی که در پادگان نبی اکرم(ص) حضور داشتند در حال آماده باش برای اعزام بودند
هوا بارانی بود و تمام اطراف چادر در اثر بارش باران گل آلود بود بطوری که راه رفتن بسیار مشکل بود
و با هر گامی گل های زیادتری به کفشها می چسبید و ما هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می شدیم
متوجه می شدیم کلیه ظروف غذای سحر شسته شده
اطراف چادرها تمیز شده و حتی توالت صحرایی کاملا پاکیزه است
این موضوع همه را به تعجب وا میداشت که چه کسی این کارها را انجام می دهد!
نهایتا یک شب نخوابیدم تا متوجه شوم چه کسی این خدمت را به رزمندگان انجام می دهد !
بعد از صرف سحر و اقامه نماز صبح که همه بخواب رفتند دیدم که روحانی گردان از خواب بیدار شد
و به انجام کارهای فوق پرداخت و اینگونه بود که خادم بچه های گردان شناسایی شد
وقتی متوجه شد که موضوع لو رفته گفت: من خاک پای رزمندگان اسلام هستم

راوی عبدالرضا همتی, حال و هوای جبهه در رمضان



+ در سنگر خانه خودمون برای پدر و مادر و همسر ; چقدر خادم هستیم ؟!

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۴)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • متشکرم
  • علی رضا عظیمی راد
  • در طرح ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با ما همراه باشید
    http://mohajabe.blog.ir/post/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AE%D8%AA%D9%85-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86
  • ....مسعود ....
  • خدارحمتشون کنه
    سلام

    من وبلاگ شمارو دنبال کردم
    ممنون میشم دنبال بفرمائید... :)

    یا علی
    زیبا
    من خدا این خواب  و تنبلی رو ازم بگیره همشو میتونم انجام بدم هم درس هم خدمت
    پاسخ:
    همه در کنار هم دوست خوبم
    خواب مناسب استراحت کافی , خوب خوندن و در کنارش خدمت به پدر و مادر
  • پرستوی مهاجر
  • سلام علیکم
    دعامون کنید در این ایام

    پاسخ:
    سلام علیکم
    محتاج دعا هستیم ولی حتما چشم
  • پرستوی مهاجر
  • لینک شدید

    پاسخ:
    از لطف شما سپاسگذارم
    +
    السابقون السابقون اولئک المقربون...
    سلام

    برای آرامش این دل غمدار لطفا دعا کن عزیزم
    پاسخ:
    سلام نجمه جان هنگام افطار به یادت بودم و خواهم بود ان شالله
  • ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
  • چقدر وبت رو دوست دارم خواهری(:
    چه خوب وبت پیدا کردم!
    میتونم مطلب های قشنگت رو کپی کنم واقعاً عآلیه(:
    به ازای هر کدوم صلوات میفرستم(:
    پآیدار بآشی بچه شیعه(:
    یآعلی مدد...
    پاسخ:
    چقدر شما خوبی :)
    بله نوشتم کنار صفحه سمت چپ رو نگاه کنی حیاط خلوت رو میگم نوشتم لزومی به ذکر منبع نیست با خیال راحت استفاده کن اینجا برای شهداست و خدا من کاره ای نیستم
    فدای دل پاک شما
    عاقبتت شهادت دوست عزیز
  • ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
  • فکرمیکنم به حدی وبت رو دوست دارم و عآلیه که اگه وبم سربزنی
    یه قسمت نوشتم"چقدر حس خوب اینجا پیدا میشه"کلیک کن!
    پاسخ:
    فدای محبت شما از محبتت ممنونم دوست عزیز
  • مسافر غریب
  • و شاید در اکثر موارد بر خدمت به پدر و مادر کوتاهی کرده باشیم!!!
    چه سئوال تامل برانگیزی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی