رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

چه آرزوهای قشنگی می کردن و چقد زیبا اجابت می شد...

حاج احمد آرزو کرده بود:
"بدست شقی ترین انسانهای روی زمین یعنی اسرائیلی ها کشته بشم"
و حالا دست اونهاست...

حاج همت از خدا خواسته بود:
"مثل مولایم بدون سر وارد بهشت بشم"
ترکش خمپاره سرش رو برد...

شهید برونسی همیشه می گفت:
"دوست دارم مثل حضرت زهرا گمنام باشم"
سالها پیکرش مفقود بود...

آقا مهدی باکری می گفت از خدا خواستم:
"بدنم حتی یک وجب از خاک زمین رو اشغال نکنه"
آب دجله او رو برای همیشه با خودش برد...

حاج آقا ابوترابی در مسیر پیاده روی مشهد می گفت آرزو دارم:
"در جاده عشق (مشهد) از دنیا برم"
تو همون مسیر خدا بردش و روز شهادت امام رضا در جوار امام رضا دفن شد...

اللهم اجعل مماتی شهادة فی سبیلک...


+ ما برای این شب ها چی آماده کردیم ...!
قراره تو این شب ها چی بخواییم ؟ خوب فکر کردیم ؟ هزاران و میلیون ها شب قدر قراره بیاد و بره
ولی سهم من و تو معلوم نیست چند شب قدر
مبادا از دست بدیم


محمدجان! عزیزم!
من تو را از خدا برای خودم نخواستم. از خدا خواستم فرزندی به من دهد که سرباز امام زمان(عج) بشود. همیشه آرزو داشتم پسرم عصای دست امام زمان(عج) باشد؛ نه عصای دست من!!! محمدجان! مهم‌ترین وصیّتی که به تو دارم، تبعیّت کامل از ولیّ فقیه است
بعد از آن ارتباط با قرآن و عترت. زندگی نکن برای خودت، زندگی کن برای مهدی(عج)؛
درس بخوان برای مهدی(عج)؛ ورزش کن برای مهدی(عج)

قسمتی از وصیت شهید مدافع حرم
حمیدرضا اسداللهی

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۲)

خیلی عالی بود خیلی
احسنت

سلان بر شهیدان .
  • بانوی شیعه
  • سلام
    زیبا بود
    اللهم اجعل مماتی شهادة فی سبیلک...

    این شبها خیلی التماس دعا
    پاسخ:
    سلام عزیز دل طاعات و عبادات قبول
    الهی آمین
    همچنین دوست و خواهر خوبم
  • زائر بارانی
  • سلام خواهرجان.
    طاعات قبول.
    طیب الله..
    محتاج دعای خیرت در این شب های پر برکت هستم.
    تمام لحظات زندگیتون وقف امام زمان (عج) باشه ان شاءالله...
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم خوبی ؟ قبول حق دوست خوبم
    همچنین عزیز به رسم رفاقت ان شالله دعاگوی تمامی اهالی رفاقت به سبک شهید هستم
    ان شالله
    ممنونم که دعای زیبا درحقم میکنی
  • ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
  • شهآدت...چه کلمه  ای و چقدر حرف دارم برای گفتنش!
    خواهری مطالبت عآلیه،اجرکم عندالله
    وقسمت آخر وصیت نامه شهید خیلی زیبا بود،زندگی وقف حضرت مهدی"عج"
    چه قشنگ...

    #التمآس دعآ این شبهآ_اگه یادت بود اسمم رو شب قدر بیار
    #حآجت روا بشی
    #یآعلی مدد 
    پاسخ:
    فدای شما خواهر خوبم طاعات و عبادات قبول
    حتما ان شالله
    علی یارت خواهرم
    سلام عزیز چقدر عالی نوشتی مثل همیشه
    هم شهدایی و هم شب قدری
    ممنونم
    طاعات و عبادات قبول
    امشب التماس دعای فرج داریم
    پاسخ:
    سلام نشانه جان خوبی ؟ قبول حق عزیز دل از شما هم قبول باشه
    آبجی میشه منم این شب ها دعا کنی ؟!
  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
  • من و غریبه
  • سلام بانو بسیار زیبا بود

    در این شبهای نورانی
    میان سجده سبزت
    اگر رد شد خیال من
    دعایم کن

    بیاییم امشب  برای کسی دعا کنیم که هر شب برای ما  دعا می کند..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله
    به رسم رفاقت ان شالله دعاگوی تمامی اهالی رفاقت به سبک شهید هستم
  • mahjobeh modanloo
  • ان شالله
    تو این شب ها دعا برای ظهور مولامون فراموش نشه
    پاسخ:
    ان شالله
    واقعا فک کردم چی بخوام ؟؟
    دریغ از لحظه ای تامل :(
    پاسخ:
    :(
    التماس دعا
    سلام 
    من من برا امام زمان درس میخونم ....
    و البته نیت های درونی و دنیایی دیگری هم هست!
    خواهر جان برای من دعا کن این شب های قدر نمیتونم برم من...بیست روز دیگه کنکوره
    و من عبادت هام رو از اون موقع شروع میکنم
    خیلی دعام کن..دعا کن امسال دانشگاه خوبی بیارم و برم...
    پاسخ:
    سلام عزیز دل خوبی ؟
    خیلی به یادت بودم خیلی

    سلام

    وصیت نامه امام علی (ع) را می توانید از لینک زیر مطالعه فرمایید

    وصیت نامه امام علی (ع)

    اشتراک گذاری این مطلب موجب خوشحالی ماست

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی