رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم



آرام آرام به لحظه های پایانی مهمانی نزدیک می شوی
خوب نگاه کن
سر قولت با خدا مانده ای !

تموم شد..
تموم شد شب های قشنگ
منتظر بودم هرشب مناجات های حاج منصور رو بزارن رو سایت،برم دانلود کنم و...
تموم شد شب هایی که با نگاه تو به این بنده روسیاه اشکام پابه پای مناجات های حاج منصور میریخت...
تموم شد شب و روزهای عشق بازی با تو...
تموم شد شب هایی که میخوندیم دعای افتتاح،مجیر،جوشن کبیر...
تموم شد لحظه های ناب سحر...
تموم شد روزهای پر از عطر حضور تو...
تموم شد...
بماند چقدر غر زدم واسه طولانی بودن روز و تشنگی و گرسنگی...
میترسم زنده نباشم سال بعد..
میترسم حال خوب نداشته باشم سال بعد...
میترسم...
ان شاءالله همه ما بخشیده شده باشیم...
ان شاءالله امسال، آخرین ماه رمضون بدون آقا باشه...
ان شاءالله تا محرم ارباب زنده باشیم...
حیفه این چشم ها برا ارباب گریون نشه...
ان شاءالله برات اربعین همه نوکرا امضا شده باشه

قلبم بهانه های لحظه وداع را آغاز کرده است.. 
و دستانملرزش ثانیه های وداع را، پیش کشیده اند...
چه کنم؟
بی سحرهای روشن...؟
بی زمزمه های ابوحمزه...؟ 
بی اشکهای افتتاح.... ؟
من بی تو فقیرترین انسان عالمم...خداااا.......
فقیر ترین انسان عالم..


امام صادق علیه السلام :
چون شب اوّل ماه رمضان شود، خداوند، از آفریدگان، هر کس را بخواهد، می آمرزد. پس چون شب بعد فرا رسد، دو برابر آنان را می آمرزد. شب بعد، دو برابر همه آنانى را که آمرزیده و  آزاد کرده است، می آمرزد، تا [آن که در] آخرین شب ماه رمضان، دو برابر آنچه در تمام شب ها آزاد کرده است، از آتش آزاد مى ‏کند.   

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۴)

  • mahjobeh modanloo
  • حیف
    عیدت مبارک
    پاسخ:
    عیدت مبارک دوست خوبم
    تموم شد و چه حیف شد
    ناز شوال همین امشب و فرداست ولی

    تا ابد رؤیت روی تو بعید است ... بعید 


    پاسخ:
    تموم شد
    از این به بعد نرخ مکالمات با خدابه صورت عادی و واقعی محاسبه می شود.
    نه خواب مان عبادت است و نه نفسهایمان تسبیح
    پس آنچه را بدست آوردیم حفظ کنیم...
  • نجمه خانم
  • تو شب آخر هم جزئشون نیستم
    :/
    پاسخ:
    نا امید مباش
  • سربازکوچولو ...
  • ان شاالله آخرین رمضان بدون آقا باشه.
    :(
    التماس دعا خواهری.
    عیدتم مبارک:))
    پاسخ:
    ان شالله
    التماس دعای فراوان خواهری
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ان شالله جزء آزاد شدگان باشیم
    پاسخ:
    ان شالله
  • سربازکوچولو ...
  • عیدتون مبارک
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک دوست خوبم
    آتیش زدین به این دل من :( 

    دلم برای خودم می سوزه ... 
    کاش یه نگاهی .... 
    خدایا 
    پاسخ:
    ببخشید
    همه ما همین نگاه رو میخواییم محتاج همین نگاه خدا هستیم
    التماس دعا
    عیدتان مبارک
    پاسخ:
    عیدتون مبارک
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • دل تنگ رمضان شدم ازاالان
    کاش  بیشتر  قدرش را میدانستم.....

    پاسخ:
    کاش

  • نشانه گمنام
  • سلام ماه بانوی من سیده بانوی عزیز عید بر شما و خانواده محترم مبارک
    ببخش این مدت نبودم
    چقدر زیبا و غریبانه نوشتین ان شالله که هممون مورد عفو خداوند قرار گرفته باشیم
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم خوبی ؟ عیدت مبارک خواهر خوبم
    دلتتگتون بودیم
    ان شالله التماس دعا
    مولای یا مولای
    انت الغنی و انا الفقیر ...


    سلام
    قبول باشه طاعاتتون
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام علیکم
    طااعات و عبادات قبول درگاه حق
    عید شما هم مبارک
  • سرباز شیعه
  • بابا باریک الله
  • یه مریض بدبخت
  • اما دعا کنید من نه تا محرم ارباب زنده باشم و نه اصلا و ابدا تا رمضون سال بعد.

    والا فقط وبال گردن خدائیم.

    هر روز هم عز زدنمون بیشتره و نق زدنمون بیشتر.

    اصلا دلی که حالش خوش نیست زنده بودنش چه توجیهی داره.

    پاسخ:
    دعا میکنم حال دلتون خوب بشه
    بمیریم همه چیز تموم میشه ؟ تازه حسرت ها شروع میشه غبطه به اینکه محرم و رمضان و رجب و شعبان اومد و رفت من دست اومدم اینجا
    و ندای یا لیتنا کنا معکم سر میدیم
    پس تا فرصت هست حال دلتون رو با توسل به ائمه خوب کنید استغفار کنید و با خدا اشتی
    هر روزی که عمر میکنید خداروشکر کنید چون داره فرصت میده
    بودن کسانی که حتی فرصت نداشتن
    تا میتونید خوب باشید بهشت بدون حسین فاطمه جهنمی بیشت نیست
  • بنده ی خدا
  • سلام
    یاد این تیکه از مناجات امام سجاد توی صحیفه افتادم
    " یا غنی الأغنیاء نحن عبادک بین یدیک ، و أنا أفقر الفقراء إلیک...."
    التماس دعا
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عاقبتتون شهادت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی