رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

دست‌نوشته ها و برنامه های روزانه شهید دانشگر است
که عدم دروغ، غیبت، سوء ظن، نگاه به نامحرم، حفظ بیت المال، خواندن نماز شب
ورزش،خواندن کتاب و برنامه کاری و منظم از جمله برنامه های روزانه بارز شهید دانشگر است
شهید دانشگر در قسمتی از دست‌نوشته خود می گوید:
«می خواهم عوض بشوم  همه ی زندگی ام را عوض بکنم می خواهم آن کسی باشم که دوست دارم نه آن چیزی که یک ذهن مریض از من ساخته است هرگز از تاخیر و دیر شدن به آرزوهایم
نا امید نمی شوم زیرا بخشش الهی به اندازه ی نیت است»

مدافع حرم شهید عباس دانشگر













+ میدانی بهانه نمیتواینم بیاوریم نه دهه 50 بود نه دهه 60 ....
شهید عباس دانشگر متولد 72 یکی از جوان ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)
که بیستم خرداد ماه امسال در سوریه به شهادت رسید +

من و تو برنامه امون برای بعد ماه رمضان چیه ...
از شب قدر تا به حالا ,حالت با اعمالت خوب هست ؟
سر قولت با خدا مانده ای !
برنامه هامون رو نوشتیم ...؟ شروع کردیم به عمل کردن ؟


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۱)

خیلیییی قشنگ بود
دستت درد نکنه
یعنی از هزاران تا استاد اخلاق و روانشناس کاری تر و موثرتر. چون خودش اول عامل به حرفای خودش بوده.
روحشون شاد
سنی از من کوچکتر بودن ولی ....
ان شاالله الگومون باشن
پ.ن: آیا رضایت دارن ما دفتر شخصی شونو خوندیم؟:)
پاسخ:
سلام دلا جان
ان شالله
رضایت تا اونجا که خبر دارم ه همسرشون و دوستان شهید تمام خاطرات و مطالبشون رو کانال قرار میدن
و هم تمام خبرگذاری ها زدن این دفترشون رو
خدا خودش میدونه کیارو ببره پیش خودش...

می خواهم عوض بشوم...
پاسخ:
عاقبتتون شهادت
چطور به اینجا میرسن
پاسخ:
عبد بودن
وای من و
وای من و
وای دل...
پاسخ:
وای از ایمان ضعیفم
  • پسر انسان
  • چقدر وقت کم است
    پاسخ:
    خیلی کم
    سلام عزیزم
    خوبی؟
    باتاخیر عیدت مبارک
    چقدر این شهید دانشگر روحش بزرگ بوده
    آدم ازخودش خجالت میکشه
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم خوبی !!!!! وای از خوشحالی نمیدونم چی بگم خیلی خوش اومدید
    عید شما هم مبارک
    :(
    توی پست اینستایی خوندم
    "فتیله ی بعضی چیزها را هرچه بیشتر پایین می کشند
    بیشتر آتش ت می زنند
    مثل سن شهادت"

    عاقبت بخیری نصیبتون ،اجرتون شهادت
    طاعاتتون قبول باشه،عیدتون پر نور و برکت
    پاسخ:
    سلام علیکم ممنونم از دعای خیر عاقبتتون شهادت
    سلام
    اجرتان با شهدا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عاقبتتون شهادت
  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • :-/
    ان‌شاءالله لایق بشویم!
    پاسخ:
    ان شالله
  • سید گمنام
  • قول می‌دهم زنده نگه دارم
    خاطرات مشترک‌مان را
    ابوحمزه را
    افتتاح را
    مجیر را
    و شب را ...
  • تبسّمِ عشق
  • سلام یاس بانو جون

    دلم خیلی برات تنگ شده بود...:((

    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    فدای شما
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    عید بندگی بر شما مبارک

    روح بزرگی دارند شهدای مدافع حرم که کمتر به این شهدا پرداخته میشه دل دریایی که داشتند و از این زرق و برق دنیا دست کشیدند

    التماس دعا
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بر شما هم مبارک

    خیلی مظلومن خیلی
    عاقبتتون شهادت
  • آرزوی جهان ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • گـامـی بـه سـوی نـور ...

    سلام و احترام به ختم قرآن دعوتید . منتظر حضور شما بزرگوار مهدوی هستیم . و من الله التوفیق


    ختم قرآن کریم به نیت :
    سلامتی و خشنودی مولا صاحب الزمان روحی فداه و تعجیل در فرج و رفع موانع ظهور             
    توفیق شهادت در رکاب مولا
    پیروزی رزمندگان مدافعین حرم

    مهلت قرائت : تا 25 تیر ماه          


    اللهم عجل لولیک الفرج بحرمت زینب کبری سلام الله


    پاسخ:
    سلام علیکم
    قبول باشه
  • آرزوی جهان ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • سلام و احترام وبلاگ پربارتان لینک شده و من الله التوفیق
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عاقبتتون شهادت
  • شبکه اشتراک لینک توبنویس
  • سلام
    خداقوت 
    مطلب شما در شبکه اشتراک لینک توبنویس درج گردید :

    http://www.tobenvis.com/Default.aspx?topicId=47865

    باتشکر از مطالب خوبتان
    پاسخ:
    سلام علیکم
    از شما ممنونم بابت انتشار مطلب
  • خانم الفــــ
  • به یاد همه ی برنامه ی نوشته شده و تیکِ انجام نخورده ی خودم افتادم... ..وای بر من..و حسرت های بزرگ..
    پاسخ:
    هعییییییی
  • خانم الفــــ
  • چه مرتب و منظم و خوش خط... 

    خوش به سعادتش..

    این پست خیلی خیلی عالی بود برای من..
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون خیلی خوش اومدید
  • نجمه خانم
  • هی میخوام عکسا رو وقتی تو بخشم و نتم قویه دانلود کنم هی یادم میره
    گرچه مطمئنم از روی کنجکاوی میخوام این کار رو بکنم وگرنه که مثلا تصمیم دارم آدم بشم عایا!!!؟  ای بابا
    سلام سیده جون 
    طرفای ما نمیای دخترم
    پاسخ:
    سلام عزیز دل من
    اگه بگم خیلی شرمندم اگه بگم زیاد وقت نمیکنم اگه بگم دارم فقط خونه رو تمیز میکنم این ماه رمضون هیچ کاری نکردم
    مادر هم نمیتونه دارم فقط برای من اون کمک میکنم
    عذرم رو قبول میکنی ؟ شرمندگیم رو قبول میکنی ؟
  • سربازکوچولو ...
  • هعییییییییییییی........
    واقعا جای تاسف داره برای خودم.....
    عاقبتت بخیروختم به شهادت باشه خواهری:))
    پاسخ:
    همچنین خواهری
    گریه..
  • نجمه خانم
  • عزیییییییز دل
    ان شاءالله خدا به مادرت سلامتی کامل و عزت بده 
    خونتون مگه بناییه؟  ;) 
    دوستت دارم
    پست بقیع هم عالی بود



    هنوزم دانلود نکردم!  :/

    پاسخ:
    فدای تو نجمه جان
    ان شالله با دعای دوستان خوبی چون شما
    اتفاقا درست حدس زدی
    ندیدمت ولی واقعا از ته دل دوستت دارم و همیشه برای شما و مادر عزیز دعا میکنم

    لینک دانلودش اینه فدات بشم

    http://dl.bachehayeghalam.ir/media/sound/parvanehaye-aflaki-128kbps(www.BGH.ir).mp3

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی