رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

وضو میگیرم ....
مثل همیشه به کنج اتاق پناه میبرم , قلم و کاغذ را آماده کرده ام
شروع میکنم به نوشتن , به رسم رفاقت همیشه
بسم رب المهدی
آقا جانم , بابای خوبم , مهدی زهرا سلام
به حرمت مادرتون حضرت زهرا  و عمه جانتون حضرت زینب
تمامی اهالی رفاقت به سبک شهید ملتمس دعا هستند آقا جان دعا بفرمایید

.
.
.
و باران است که میبارد


+به رسم همیشه اسم تک تک شمارو نوشتم که هم حرم حضرت معصومه نائب الزیاره باشم و
هم عریضه را در جمکران به چاه بیاندازم دریافت


دلم هوای حرم کرده بود حتی موقع ولادت حضرت بغض کرده بودم دلتنگ بودم
تا اینکه وعده مسافرت از طرف فامیل ...
میون حرف هاشون گفتم میشه بریم اول قم بعد هرجایی که خواستید !
با تندی نگام کردن و گفتن این سفر سیاحتی نه زیارتی
سرم رو انداختم پایین , دلم بدجور گرفت .... دست خودم نبود دلتنگ بودم
مادر آروم دم گوشم گفت ناراحت نباش به حرف این ها که نیست اگه دعوت بشیم همه چیز درست میشه
و حالا بعد چند روز تلفن زنگ میخوره !
" دیدیدم هرچقدر برنامه هارو جور میکنیم جور نمیشه اول میریم قم ! "
و من از خوشحال گریه ام گرفته بود , از خوشحالی داد میکشیدم میگفتم
" دیدی مامان عمه جان دعوتمون کردن "


راستی حلالم کنید

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۴۲)

  • ♥سرباز شیعه♥
  • llk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ممنون

    آفرین
    خیلی خوبه
    پاسخ:
    ممنونم
  • خانم الفــــ
  • بغض کردم با این پست..
    ممنون که به یاد ما هم هستید...
    ان شاءالله دست پر برگردید...و مشمول دعای بانوی بزرگوار قم باشید...ما هم از همین جا،پیرو لیست شما،دلتنگیمون رو فریاد می زنیم و از همین راه دور سلامی میکنیم خدمت ایشون
    السلام علیک یا بنت موسی بن جعفر و رحمة الله و برکاته...
    پاسخ:
    این کم ترین کاری برای خوانندگان رفاقت به سبک شهید 
    دوست دارم همیشه تنها نرم زیارت 
    به رسم حضرت مادر همیشه اول برای دوستان و آشنایان دعا میکنم 
    قبول باشه بانو ان شالله به زودی زود قسمت شما 
    زیارت قبول
    برای ما هم دعا کنید 

    التماس دعای فرج
    یاعلی 
    راسی سلام
    پاسخ:
    سلام بزرگوار اسمتون تو لیست اهالی فانوس جزیره هست ان شالله دعا میکنم 
  • ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
  • سلامـ
    ممنون که بیادمون بودی
    مثلِ همیشه پسُت هات خاصه وآرامش داره
    #حآجت روا بشی
    #یآعلی مدد
    پاسخ:
    سلام خواهر خوبم 
    وطیفه امه 
    علی یارت 
  • خادم الحسین
  • ای جانم!!
    خییلی ممنون
    دعا کن ماهم بریم!!
    پاسخ:
    سلام خواهر خوبم 
    به روی چشم
  • جنبش اینترنتی ناطق
  • سلام علیکم. برا ما هم دعا کنین. ان شاءالله زیارتشون نصیبمون بشه.
    پاسخ:
    سلام علیکم ان شالله چشم 
    ان شالله به زودی زود قسمتتون 
    سلام علیکم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    نائب الزیاره و دعاگو هستم ان شالله 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • من ب تو افتخار میکنم

    خوش خطم ک هستی
    ;)
    پاسخ:
    :)
    تیکه بود دیگه !!!!
    بازم حلالم کنید بابت خط خرابم :)
    سلام
    خوش بسعادتت سیده جان
    خیلی دلتنگم .. خیلی ..
    پاسخ:
    سلام خواهر خوبم 
    ان شالله به زودی زود قسمت خودت و خانواده 
    همین دلتنگی ها یه روز جواب میده 
    این عکس چیه؟ عریضه رو باید تو اینانوشت 

    نمدونستم
    دوبار نامه دستی طولانی نوشتم و انداختم 
    حالام که دیگه نمتونم برم... نه روحی نه جسمی توانش نیست 
    پاسخ:
    عریضه ای که هم تو " صحیفه مهدیه " هست و هم تو جمکران خادمین خودشون میدن 
    سلام خواهر جان خوشا به سعادتتون
    ممنون میشم اسم حقیر رو هم اضافه کنید
    مطمئنم دعای شما یه چیز دیگه است
    پاسخ:
    سلام عزیز 
    وقتی نظر شما رو دیدم خیلی خجالت کشیدم گفتم ای وای یعنی اینقدر بی معرف شدم ولی بزرگوار خواهر خوبم لیست رو نگاه کردم دیدم اسمتون که هست !!! پایین "زن آقا " 
    به به مهمان
    خوش آمدید
    قدم سر چشم

    پاسخ:
    ممنونم خوش به سعادتتون که همسایه حضرت هستید 
    خداروشکر که تو لیستیم...

    ممنونیم...
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت 
  • قاسم صفایی نژاد
  • التماس دعا. انشالله از عمه جانتون، برات مشهد هم بگیرید
    پاسخ:
    دعاگو و نائب الزیاره هستم ان شالله 
    چه دعای خوبی ان شالله مهشد و قم و کربلا روزیتان
    شرمنده نمی دونستم لیست رو گذاشتید اینجا 

    پاسخ:
    دشمنتون شرمنده 
    وااای ممنووووونم ازت ^_^
    نمیدونم چه جوری تشکر کنم عزیزم
    بغضم گرفت
    الان صفحه مانیتورو تار میبینم :(

    وقتی انتظار چیزیو نداری و ..

    هعییییی
     یا صاحب الزمان :(
    واااای خدااا
    اسسسسسسم مننننن 
    توی لیست بااااااانووووووی گمناااااااام
    چه سعاااااتی دارم من اخه
    خواهرررر جان سرماخورده بودم بد جور حالا یه کم خوب شدم دندونم درد گرفته 
    یعنی امون نمیده یه نفس بکشم!!!
    قربونت خدااا
    سلام
    امیدوارم که جز لیست بوده باشم :) 
    دعا برای ما فراموش نشه
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
  • همسر سید علی
  • سلام سید جونم 
    دلم گرفت ...
    قم همین نزدیکی ماست ... یک ساعت و نیم ...
    خوش به سعادتت عزیزم که از فاصله های دور زائر می شوی و نا به این نزدیکی ...
    التماس دعا سادات جونم
    اگه تهران هم اومدی خبرم کن 
    التماس دعا دارم
    موفق و موید باشید
    در پناه حق
    یا علی
    سلام ...
    زیارت قبول، انشالله سفر کربلا.

    ولی انگار راسته که میگن هر آنکه از دیده رود، از دل برود.

    پاسخ:
    نه این طور نیست من خیلی شرمندم ولی اونجا با موبایل یه بار دیگه نظرات رو نگاه کردم و همه رو دعا کردم
  • نسترن گلزار
  • سلام من خیلی دلتنگ خانم حضرت معصومه ام...
    خیلی وقته قم نرفتم...
    واسه منم دعا کنین لطفا...
  • زائر بارانی
  • سلام بانو.
    خوش به سعادتتون
    ممنون که یادمون هستین.
    زیارتتون قبول..
    باز هم التماس دعا
    ممنون
    و التماس دعا
  • سربازکوچولو ...
  • زیارت قبول سیدجانم:))
    التماس دعا
    سلام به خواهر خوبم !!!!!
    شرمنده ام کردین بانو! مرسی که یادم بودین
    چقددد خوشحالم کردید مرررررسی

    رحمت خدا بر شما باد 
    برای دل پر گناه من دعا کنید :(***
    من تازه تصویر رو دیدم 
    چقدر حس خوبی بهم دست داد که اسمم رو توی لیست دیدم ، خدا می دونه به هیچ عنوان تصور نمی کردم ، اسمم بی انکه بدونم در لیستی با این ارزش والا ثبت بشه 

    به حق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه (س) حاجت روا بشید به زودی ان شاالله 
    اینا چیه مینویسی؟؟

    من که سر درنمیارم

    یعنی چی ؟؟
    پاسخ:
    چیز مهمی نیست :)
    سلام عزیز دل خواهر
    (باور کنید کلی ذوق فرمودیم وقتی اسممان را نفر چهارم دیدیم ....:) )
    واقعا ممنون که به یادم بودی ...
    منم همچین حال و هوام خوب نیس ... توی یه برزخی هستم ... دعا کن برامون...
    به سلامت و خوش بگذره ...
    در پناه حق!
    سلام مطالبتون زیباست....التماس دعای شهادت...
    سلام علیکم مومن
    عیدتون و هفته ولایت مبارک
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • نشانه گمنام
  • سلام سیده جوووونم خوبی عزیز چی شده ؟؟/
    داری نگرانم میکنی این پستت برا قبل بوده که من نبودم ولی ممنونم که جمکران به یادم بودی فدات شم سیده عزیزم
    دلم برات تنگ شده کجایییییی؟؟
    پدر بزرگوارتون بهترن؟؟و همین طور مادرتون؟؟؟
    نگرانم از خودت یه خبری بده؟؟
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام عزیز شرمندم که ناراحتتون کردم :(
    سیده جان ان شاءالله به سلامتی که برگشتی یا سریع پست بذار یا برام پیام بده 
    پاسخ:
    عزیز دلی
  • ... یک بسیجی ...
  • دل خوش به سلامی هستیم که جوابش واجب است!


    السلام علیک یا اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

    ای بهترین همیشه و ای همیشه بهترین!
    انجماد ذهن خسته من ، شعاعی از تو را می خواهد تا زمستان زندگی را از طراوت بهار تو لبریز کند !


    ای تمام زیبایی !

    نمیدانم چه سری است که هر چه دست ها به آسمان نزدیک تر می شود، اشک ها بیشتر به زمین میل می کند
    و آنگاه است که ناله ای بر میخیزد..
    ناله ای که نه از جنس دنیا،بلکه دنیا ساز است...


    «الّلهم عجّل لولیک الفرج»

  • ... یک بسیجی ...
  • تشکر عزیزم...
    تشکر خواهرم...
    کجایی؟
    کجایی؟
    پاسخ:
    ببخشید نجمه جان خیلی مریض بودم خیلی
    ببخشید
    سلام سیده جان
    عیدتان مبارک
    التماس دعا ...
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عزیز دل عید شما هم مبارک
  • محمدمهدی یوسفی
  • التماس دعا
  • رضا فتوکیان
  • سلام؛وبلاگ جالبی دارید؛
    اگر مایلید وبلاگ ما را در پیوندها یا دوستانتان یا جایی که دیده شود قرار دهید؛ما هم متقابلا این کار را خواهیم کرد.
    وبلاگ ازدواج آسان   www.asanezdevag.blog.ir
    منتظر پاسخ تان هستیم.
    ممنون
  • نجمه خانم
  • خخخخ 
    تازه فکر کنم یک نظرم هم ثبت نشده 
    اون نظر مطمئنم قبل صحبتم با نشانه بوده
    نوشته بودم به تاریخ 20 روز میشه که نیستی
    پاسخ:
    به خدا شرمنده همتون هستم 
    توروخدا حلالم کنید 
    باور کنید نمیدونم از شرمندگی چی بگم اصلا 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی