رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

آن زمان ما تلفن نداشتیم
یکی از دوستان احمدرضا از شمال به منزل همسایه مان تماس گرفت
احمدرضا رفت و بعد از چند دقیقه برگشت، پرسیدم احمدرضا که بود؟
گفت: یکی از دوستانم بود ، پرسیدم: چکار داشت؟
گفت: هیچی، خبر قبول شدنم رادانشگاه داد
گفتم: چی؟ گفت: می گوید دانشگاه رتبه اول راکسب کرده ای!!!
باخوشحالی من و پدرش گفتیم : رتبه اول ؟؟ پس چرا خوشحال نیستی ؟
احمدرضا گفت: اتفاق خاصی نیفتاده است که بخواهم خوشحال شوم
در همان حال آستین ها را بالا زد وضو گرفت و رفت مسجد
همیشه می گفت: هر کس در هر مقامی که باشد باید از دین و مملکتش دفاع کند
مگر جان من بادیگران فرق می کند؟
من مال خدا هستم و تو هم باید رضا بای به رضای خدا، اگر هر مادری بخواهد بگوید
بچه من به جبهه نرود پس چه کسی باید از مملکت و اسلام دفاع کند؟
احمدرضا حتی برای اینکه شهید بشود و به بهشت برود هم به جبهه نمی رفت
تنها نیتش خدمت به اسلام بود

"کتاب حرمان هور"دستنوشته های شهید
شهید احمدرضا احدی، دارای رتبه اول کنکور سال ۶۴ در رشته تجربی




+ما حس میکنیم حالا که چادری شدیم ، یا حالا که هیاتییم ، دیگه هیچ حقی به گردنمون نیست!
یه جمله از وصیت نامه شهدا در آوردیم ،که حجاب تو کوبنده تر از خون منِ شهیده!
ولی فقط‌ ظاهر قضیه رو گرفتیم!
گفتیم عه؟
باشه پس من این چادره رو سر میکنم که جلو شهید سرمو بتونم بالا بیارم
بعد از اونور یا صدا خنده مون تو کوچه بلنده ، یا عکسامون تو صفحه مون پخش و پلا!
یا از صبح تا شب پای این اینترنت و تلگرام و اینستا ، یا هر وقت هم که پای دفاع از ولایت برسه ،
خسته ایم...
چون داشتیم تو اینستا جهاد فرهنگی می کردیم!!
شهید زین الدین رتبه چهار کنکور بود !
بعد ماها درسمونو میذاریم اون گوشه موشه ها
به این بهونه که آقا دستور جهاد فرهنگی دادن ، بریزیم تو اینستا!!

بعد هم گوش عالمُ کر میکنیم که اللهم ارزقنا الشهادة !
آخه ماها کجامون شبیه شهداست؟؟


+سلام بعد مدت ها با شرمندگی فراوان بابت دیر اومدن
یه مدت مشغول پرستاری از پدر باعث شد فشار خیلی زیادی رو تحمل کنم هم از روحی هم جسمی
واقعا سخت بود طوری که زد یه مدت خودم مریض شدم
خدا خیر بده برادرم رو واقعا این مدت کمک حالم بود تا تونستم سرپا بشم
الان که الحمدالله بهترم تونستم بیام اینجا
از همه دوستانی که این مدت جویای حالم بودن صمیمانه تشکر میکنم
الهی که بحق حضرت زهرا عاقبت بخیر بشید

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۴)

  • ♥سرباز شیعه♥
  • رحمت خدا بر شما و شهدای عزیزمون

    ممنون


    پاسخ:
    از حضورتون ممنونم
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام خواهر مهربونم
    ان شالله که همیشه وهمه جا موفق ومؤیدباشید وسایه ی پدر مادرتون همیشه بالاسرتون باشه.


    مطلب عالی بود وتلنگر به جایی بود...
    ای کاش به اندازه فعالیتمون در فضای مجازی کمی هم عامل باشیم....(مخاطب خودم هستم)
    پاسخ:
    سلام خواهر خوبم
    ممنونم از دعای خیرتون ان شالله بحق مولا همیشه شما و پدر و مادر عزیزتون سالم و سلامت باشن
    و هیچ وقت ناراحتی و غم تو زندگیتون نباشه

    همه مطالب اینجا تلنگری هست اول برای خودم بعد دوستان
    دعا کنید منم از عاملین خالص باشم
  • سربازکوچولو ...
  • واقعا درسته...
    شهدا رفتند تا ما بمانیم ولی ما...
    پاسخ:
    ولی ما
    کاش کوتاهی نکنیم
    مثل همیشه بسیار عالی و زیبا
    خوشابه سعادتتون
    پاسخ:
    سعادت نه
    این بار خراب کاری کردم بهتر بگم گند زدم با اوضاعی که درست کردم منظورم مریضی خانواده رو نگران کردم حتی بابا با اون حالش
    من تو درس صبوری نمره افتضاح گرفتم بهتره بگم رد شدم
    باید بیشتر سمت خدا برم و توسل کنم
  • ....مسعود ....
  • متشکرم از لطفتون
  • نجمه خانم
  • نگرانت بودم
    گرچه هی می گفتم شاید باز قضیه پدرشونه و مریض احوالن
    ولی نکه آخرین پستت برای سفر بود...

    خوب حالا پدرتون بهترند؟
    پاسخ:
    شکر الحمدالله با دارو تقربیا بیماریشون کنترل شده ولی واقعا دلم میسوزه که هر روز کلی قرص مصرف میکنن 

  • قاسم صفایی نژاد
  • چقدر این پست دلنشین بود
    جالب بود .. لایک :) ..
    دلنوشته ی شهید احدی چند دقیقه قبل از شهادتش خیلی قشنگه.
    خدا همه ی مربضا رو شفا بده ان شاا...
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    بله همینطوره پس شما هم خوندید ! 
    هنوز هنوز تو بهتم از این عظمت 
    ان شالله 
    علی یارتون 
    اول اینکه مطلب خیلی جالب و تأمل برانگیزی بود 
    دوم از خدا برای پدر بزرگوارتون و خودتون سلامتی میخوام🌷🌷🌷
    پاسخ:
    ممنونم از شما ساره عزیز ممنونم 
    مثل همیشه پست عالی بود...
    تلنگری بودی... شهید احدی، شهید بسیار عزیزی هستند... ممنون از معرفیشون...

    + اما بابت اتفاقاتی که واسه پدر گرامیتان افتاده بود بسیار ناراحت بودیم
    آن هم در شهر غریب ...
    ان شاءالله خدای متعال به حق حضرت زهرا سلام الله علیها شفای عاجل به پدر عزیز و گوهر گرانبهایتان عنایت بفرماید...

    راستی پدرتان جانباز هستند؟
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    کاش این تلنگرها برای من درس عبرت باشه
    *شاید بگم کم مونده بود دیونه بشم دروغ نباشه 
    آواره بودن سخت .... شدید بارون میبارید 
    جا برای اجاره خیلی گرون بود 
    باور کنید اگه به آرامش رسیدم فقط توسل به عمه جان حضرت زینب بود 
    ممنونم از دعای خیر ممنونم 
    نه بزرگوار پدر به خاطر تصادف سال های سال در عذاب هستند و از بیماری رنج میبرن که گاهی شدت پیدا میکنه گاهی هم کاملا از بین میره 
    و حالا چون شدتش زیاد بود متاسفانه قلبشون دچار مشکل شده 
    چقدر زیبا
    مخصوصا جملتان زیر عکس
    واقعا ما خیلی ب خودمون مطمئنیم:(
    پاسخ:
    :(سلام دوست خوبم زیارت قبول 
  • خادم گرافیک
  • مال وقفی نباید در غیر از مکان وقف استفاده بشود.



    شهدا هم وقف اسلام بودند...
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره
  • زائر بارانی
  • سلام خواهر جان.
    خدا رو شکر که برگشتی و ما رو از نگرانی درآوردی...
    ان شاءالله که عامل به همه فرمایشات رهبرمون باشیم، نه اونهایی که خودمون خوشمون میاد. 
    دعا کنید تو اولویت بندی کارهامون اشتباه نکنیم.

    پاسخ:
    سلام دوست خوبم رفیق عزیز
    شرمنده محبت هاتون هستم
    سلام عزیزم
    بهتری الحمدلله؟
    خدا سلامتی بده به همتون
    پاسخ:
    سلام عزیز وای چقدر خوشحال شدم نظرتون رو دیدم
    الحمدالله شکر
  • شهید ابراهیم هادی
  • سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید!


    ak313.blog.ir
    آه
  • محمدمهدی یوسفی
  • بدها خوب میشوند

    خوبها باید بهتر شوند
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    موافق حرفهاتون هستم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عاقبتتون شهادت
  • من و غریبه
  • خوشحالم که دوباره به جمع مون برگشتید
    +متن عالی
    پاسخ:
    ممنونم
  • عبدالله قاسمی
  • سلام
    بسیار زیبا و تاثیر گذار بود...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سلام 

    من که هیچ وقت نمیتونم مثل شهدا باشم .‌ متاسفانه ولی ان شاالله تلاشمون بر این هست که کمی مانند اون ها باشیم .‌ از بنده های خوب و خالص خدا یادبگیریم و ی تلگری باشه برای ما 

    اما در مورد حجاب هم چ عرض کنم و باقی مطالب 

    در مورد مریض داری هم .‌ ان شاالله همه بیماران سلامت و تندرست باشن.. خدا نیاره روزی رو که عزیزت مریض باشه ..
    خدا اول به پدر بزرگوارتون و بعد به شما و خانواده محترم سلامتی عطا کنن ... و همیشه زیر سایه پدر و مادر سربلند و موید باشین 


    التماس دعای فرج
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    ممنونم از دعاتون ان شالله حاجت روا بشید بحق حضرت نرجس خاتون
  • خادم الحسین
  • اول کنکوری تلنگر خوبی بود

    چه کنم با تو و این ریخت و پاشی که شده
    چه کنم با تو و با بردن این پیکرها

    آیه ات بخش شده آینه ات پخش شده
    که علی اکبر من گشته علی اکبرها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی