رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

بچه های محل مشغول بازی بودند که ابراهیم وارد کوچه شد
بازی آنقدر گرم بود که هیچکس متوجه حضور ابراهیم نشد
یکی از بچه ها توپ را محکم به طرف دروازه شوت کرد؛
اما بجای اینکه به تور دروازه بخورد، ممحکم به صورت ابراهیم خورد
بچه ها بی معطلی پا به فرار گذاشتند
با آن قد و هیکلی که ابراهیم داشت ، باید هم فرار می کردند
صورت ابراهیم سرخ سرخ شده بود
لحظه ای روی زمین نشست تا دردش آرام بگیرد
همینطور که نشسته بود پلاستیک گردو را از ساک دستی اش در آورد کنار دروازه گذاشت
و داد زد:
بچه ها کجا رفتید؟؟بیایید برایتان گردو آورده ام...

شهید ابراهیم هادی ,کتاب سلام بر ابراهیم



علامه حسن زاده آملی حفظه الله نقل می کنند:
در تعطیلات تابستان به آمل رفتم، خوابیده بودم بچه ها سر و صدا کردند و از خواب بیدار شدم و
غضبناک شدم و بعد از آن ناراحت شدم که چرا من غضبناک شدم.
آن قدر گریه کردم تا این که نتوانستم غذا بخورم، به تهران آمدم و راهی تبریز شدم
تا سراغ طبیبم علامه طباطبایی(ره) رفتم.
به ایشان گفتم من حال نماز ندارم، بدون این که به ایشان جریان را بگویم
گفت: بی خود غضبناک می شوی و انتظار هم داری که در نماز حال داشته باشی

+ اوضاع ما چطوره ؟! اخلاق هامون
در روز چقدر بی خود عصبانی میشیم رو خلق الله
وامصیبتا چقدر تند با پدر و مادر رفتار میکنیم ؟!
 مبادا خودمون رو اصلاح نکنیم و وارد محرم بشیم !
تا امشب فرصت داری , خوب فکر کن .... خودمون رو اصلاح کنیم
چون صدای
نداى "هل من ناصر" او به گوش مى رسد...
چون
آیت‌الله میرباقری:
«به استقبال ماه محرّم می‌رویم؛ ما اگر خوب بتوانیم از این ایام استفاده کنیم،
حقیقتاً به منزله شب قدر است و راه ما را بسیار کوتاه می‌کند


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۸)

  • نجمه خانم
  • هی 
    تو کجایی ما کجا
    پاسخ:
    همین جا :)

    بزرگی گفته:


    اخلاق بد مثل یک لاستیک پنچر است؛ تا عوضش نکنید، راه به جایی

    نخواهید برد

    پاسخ:
    احسنت
  • عمار رهبرم
  • کتاب سلام بر ابراهیم یکی از فوق العاده ترین کتابایی که درباره شهدا هست خوندم
    پاسخ:
    دقیقا
    خیلی دردناک بود...
  • د‌ل‌باخته ..
  • خدا به حق صاحب این ماه ما را در مبارزه با نفس و جهاد اکبر یاری کند...
    پاسخ:
    الهی آمین
  • بانوی شیعه
  • سلام
    این شبها مرا خیلی دعا بفرمایید سیده جان ... خیلی محتاجم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عزیز دل محال فراموش بشی دوست و خواهر خوبم
    علی یارت
  • مجتبی ب.س.س
  • منو که از خونه ش انداخته بیرون ... هعیییی 
    پاسخ:
    نه اینطور نیست
    بزارید یه چیزی بگم
    چقد روضه ی جناب حر خوبه
    چقد باهاش خوب ارتباط میگیرم
    اونجا که سر به زیر میندازه میاد میفته روی خاک جلوی خیمه
    و امام بیرون میان و بهش میگن
    ارفع راسک یا شیخ
    بیا که توبه تو پذیرفته است
    حال و روز منه
    حال و روز ما آدمایی که هر روز میایم به خیمه امام ،
    لبخند امام رو که میبینیم میریم باز سراغ زندگی و گناهای خودمون!
    خدا کنه امام_عصر توبه های هر روزمونو بپذیرن
    التماس دعا

    مثل همیشه عالی...

    خدا خیرتون بده

    http://www.tashohada.ir/links_iframe/id,5650
    پاسخ:
    ممنونم از شما
    خیلی التماس دعا
    خیلی عالی بود
    مستدام باشید و حسینی
    پاسخ:
    التماس دعا
  • خادم الحسین
  • عجب ماجرایی
    با اجازه کپی برای کانال
    پاسخ:
    اجازه نمیخواد دوست عزیز راحت باشید
    من از نظر اعصاب و کنترل خشم از همه بدترم.
    خدا بهم رحم کنه
    تو این شبها التماس دعای فراوون
    یاعلی
    پاسخ:
    خیلی ذکر صلوات ختم کنید برای عصبانیت مجرب
    منم دارم این کارو میکنم
    محتاج دعا دوست خوبم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(

    کی ابراهیم هادی میشه آخه؟


    پاسخ:
    باید تلاش کنیم نه ؟!
    صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین
    إن شاء الله همواره حسینی باشیم و حسینی بمیریم 
    پاسخ:
    ان شالله
    خیلی عالی بانو....
    موفق باشید.
    پاسخ:
    همچنین دوست خوبم
    ان شاالله عامل باشیم
    پاسخ:
    ان شالله
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • ایام سوگواری رو تسلیت میگم،عزاداریهاتون قبول

    التماس دعا
    پاسخ:
    برای شما هم قبول باشه دوست خوبم
    دعاگوی تمامی اهالی رفاقت به سبک شهید هستم
  • ملکه بانو
  • دارم کتابشو می خونم. چه مردی بوده خداییش!!
    پاسخ:
    حاج آقای پناهیان می فرمایند به مردم و جوان‌هایی که این کتاب را نخوانده‌اند هم توصیه می‌کنم که حتماً به مطالعۀ این کتاب بپردازند و مطمئن باشند که نگاه و رفتارشان قبل از خواندن این کتاب، با بعد از مطالعۀ آن متفاوت خواهد شد. و حتی می‌توانند تاریخ زندگی خود را دو قسمت کنند: یکی قبل از خواندن این کتاب و یکی بعد از خواندن این کتاب. بنده مبالغه نمی‌کنم و مطمئن هستم هر کسی این کتاب را بخواند و با این شخصیت آشنا شود، عرض بنده را تأیید خواهد کرد. حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) می‌فرمود: مطالعۀ زندگی خوبان به منزلۀ کلاس اخلاق است. و شما با مطالعۀ این کتاب، اثر معنوی آن را در وجود خودتان لمس خواهید کرد
  • خانوم لبخند :)
  • چقد دوست دارم بخونم این کتاب رو اما فرصت ندارم :(
    پاسخ:
    حتما حتما حتما بخونید تاکید میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی