رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هوالرحمن الرحیم

قرار بود یا مشهد باشد یا قم
تو دلم میگفتم راضی ام به رضای خدا
چه حضرت معصومه دعوت کنن چه آقای رئوفم ...
هرکجا رزقم باشد بساط دل و جسم را آنجا پهن کنم
.
.
خواهرم زنگ زد گفت مشهد نشد نتونستیم جا پیدا کنیم ولی قم چرا
چشم هایم را میبندم
میگویم ممنونم الحمدالله
شاید برای شما که نزدیک قم باشید این دلتنگی عجیب باشد ولی برای ما که 13 ساعت راه
فاصله هست یعنی اوج خوشبختی


از سال 93 که با این وبلاگ همراه بوده باشید رفاقتم را شناخته اید ولی این را خوب میدانم
کلی گردنم حق دارید
وقت میگذارید مطالب رو میخونید
یا ارسال میکنید
یا نظر میگذارید
 چطور از لحظه های عمرتون رو که من با نوشتن میگیرم جبران کنم !
راستش را بخواهید از دستم بر نمی آید با کمال و تمام جبران کنم جز آنکه حقیر بتوانم
در تمام حال و لحظه های خوب دعاگوی شما باشم , در تمام مکان های آسمانی نائب الزیاره
شما باشم اینطور شاید بتوانم ذره ای از لطف و محبت و وقتی که از شما گرفتم را جبران کنم
ان شالله به روال دفعات پیش عمری باقی باشه میخوام با کمک خدای مهربانم نائب الزیاره تک تکتون باشم و اسم تک تک شما بزرگواران رو در حرم حضرت معصومه و جمکران یاد کنم و حرم عمه جان به نیابت از شما زیارت نامه بخونم کرامت اونها اونقدر هست که به نیابت از کل عالم هم زیارت کنیم به همون تعداد جدا جدا برامون بنویسند عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم

هدی عزیز *نشانه عزیز * خدایی که در این نزدیکست عزیز *بهشت زود هنگام *شرح وصال عزیز(دلتنگتم )
* نجمه عزیز * گل بهار , بهار عزیز* طهورا همنفس طلبه عزیز *ساقی عزیز (شراب طهور ) * زائر بارانی عزیز *یار طلبگی  عزیز *همسر سید علی(زن آقا) عزیز
*دلا بانوی عزیز* تب باران عزیز *نرگس عزیز (وبلاگ ایوان )
* عارفه عزیز *پله پله تا خدای عزیز*ملکه عزیز *بی رنگی (سید عزیز )
*مـعبری بهـ آسمان عزیز *قرار گاه عاشقان عزیز
*طلبه پرستار (فهمیه عزیز )*طلبه آینده*تبسمِ عشق عزیز
*کنیز حضرت زهرا*دل مــــــن*طواف عشق
*مدخر*انار*مهدیه عزیز(وبلاگ دشمن شناسی )
*دریا (گاه نوشت های من )
*سائل الزهرا (عطر خدا )
*لبیک یا زینب
*محترق الزهرا
*مریم عزیز وبلاگ گنبد مینا
*جناب ساقی (سلسبیل)
*جناب رئوف
*مینای عزیز

* تمام اهالی فانوس جزیزه (آقای عباس زاده , جناب رزمنده , جناب صالح , مروه , افسر جنگ نرم ,گل نرگس , چشم به راه , پاسدار سنگر , چشم به راه , راحله سادات , گمنام ...)
*فانوس * فرهنگ پرواز*رنگ خدایی *جوجه دانشجو*سجاد عنایتی*کوله بار *جناب کاروان
*زندگی یعنی حباب*دل من*جناب سروش الف*جناب بسیجی گمنام
*مردی به نام شقایق* وبلاگ ابوتراب*جناب محترق الزهرا*جناب احتلال (وبلاگ مدافعان حرم )
*زائر حرم *گوهر313*شکرانه سادات* خانم الف *خادم الحسین * جناب قاسم صفایی نژاد * حیرانه * جناب قدح
بانوی ادیبهشتی * یک مسلمان * لیمو جیم * بهار تهرانی * دخترک مژده دهنده * دست نویس * حوا * سوره کوثر * یه بنده خدا * فرشته



به بزرگواری خودتون ببخشید اگه کسی رو جا انداختم اگه کسی هست بگید من بنویسم
راستی حلالم کنید بحق مادرم حضرت زهرا
اگه نیومدم وبلاگ تک تکتون  (به قصد نبوده باور کنید بیشتر در خدمت پدر و مادرم هستم )
اگه دیر جواب دادم نظرات رو
اگه حس کردید با مطالب و پست ها وقتتون رو بیهوده هدر دادم
شما رو به خدا حلالم کنید

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۷)

  • دخترک مژده دهنده
  • سلام خوبید؟
    عه!؟پس قراره میزبان باشیم!بله؟!
    واقعاخوشحال شدم!ان شاءالله همیشه خواهرتون بشارت دهنده باشند وشماخوشحال!
    واقعا دعاکنید!شایدخانم حضرت معصومه سلام الله علیها،دعای شما که زیارت اولی هستید رو قبول کنند...
    اگرتوی اسکان یاچیزدیگری مشکل داشتیددرخدمتم!فقط کافیست به ایمیلم پیام بدید!
    پاسخ:
    سلام‌ دوست خوبم 
    خوش به سعادتتون که همسایه عمه جان هستید 
    ممنونم از محبتت دوست خوبم من رو شرمنده کردید الحمدالله جا هست
    ممنونم از شما واقعا ممنون 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ********😍😍😍😍
    فقط همین 
    پاسخ:
    • ما بیشتر ما بیشتر ❤❤❤

    سلام 

    خوش ب سعادت شما 
    این حرفا چیه شما ما رو حلال کنید 
    بزرگوارید شما 
    ممنونم که ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نمیکنید 
    خدا پست و پناهتون باشه
    پاسخ:
    سلام گل نرگس عزیز 
    شما عزیز هستید اینقدر مطالب تمام اهالی فانوس جزیره قشنگ و زیباست و پر از تامل خجالت میکشم کمتر نظر میزارم 
    دعامون کنید 
    سلام خواهر بزرگوار :)

    از اخت الرضا (علیهماالسلام) بخواهید ما رو هم به شهرشون بپذیرند ...

    خوش به سعادت شما

    التماس دعا/ عیدتونم مبارک
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    به روی جفت چشام اسم شما نوشته شده مطمئن باشید فراموش نمیشید 
    همچنین عید شما هم مبارک ان شالله سالی پر برکت و خیر و سلامتی و زندگی مهدی زهرا پسند 
    چه تقارن با برکتی!
    ما هم الآن قم هستیم. و ان شاءالله دعاگوی شما خواهیم بود.
    پاسخ:
    سلام جناب رئوف 
    ممنونم ازتون زیارت قبول 

    سلام:)
    اگه هنوز جا هست اسم منم بنویسید که حسابی دعا لازمم:)
    انشالا همه‌ی دوستان حاجت روا بشن:)
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام فرشته عزیز چرا که نه حتما دوست عزیز خیالتون راحت 
    علی یارتون 
    سلام و رحمت الله
    به به سال تحویل مهمان حضرت بانو هستید
    کلبه خرابه ای هست  منت بگذارید در خدمتیم


    اینجا برای من بیشتر بوی فکه و شلمچه می دهد تا یک وبلاگ معمولی
    وجایی که حرف شهدا باشد این ماییم که مدیونشان هستیم


    حلال کنید اگر خواندیم و نفهمیدیم
    خدا این سال را سال تحول عظیم در امور زندگیتان قرار دهد
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله عمری باشه
    ممنونم از لطف و محبتون
    بزرگوارید شما
    ممنونم از دعای خیرتون لبخند رضایت مهدی زهرا نصیبتون
    عاقبتتون ختم به شهادت ان شالله
    شما هم مارو دعا بفرمایید
    سلام مومن
    خیلی ممنون که لطف دارید و یادی از ما میکنید
    ماکه هنوز تکلیفمون معلوم نیست کجا باشیم
    کرمانشاه، راهیان نور و ...
    اما اگر رفتم مناطق راهیان حتما یادتون میکنم به فرض حیات
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم جناب عباس زاده
    خواهش میکنم انجام وظیفه ست
    ان شالله که هرکجا بودید بهترین ها و ساعات ها رزقتون بشه
    ممنونم
    عاقبتتون ختم به شهادت در رکاب مهدی زهرا ان شالله
    سلام. منو یادتون رفت :)
    پاسخ:
    توروخدا حلال کنید
    چشم اضافه شد
    مطالب وبلاگ شما همیشه خوبن و برای من این وبلاگ جزء اولین و پر اولویت ترین وبلاگ هایی است که سر میزنم 
    ۱۳ ساعت فاصله هم مهم نیست همین که دلتون براشون تنگ شده معنای محبت هم همینه ان شا الله سالم برید و سالم برگردید برای همه این اسامی و همه ی کسانی که میشناسید و نمیشناسید هم دعا کنید

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما
    به روی چشم حتما
  • شکرانه سادات
  • سلام بانو
    چقد خوشحال شدم اسممو تو لیست دیذم، حس خیلی خوبی بود.
    ممنون

    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام سادات جانم
    عید شما هم مبارک عزیز

    التماس دعا خواهر ... ممنون که ما رو هم یاد آوردی ... سال خوبی داشته باشی عزیز...
    پاسخ:
    ممنونم مهدیه جان ممنونم همچنین 
    چقدر خوشحال شدم اسمم رو تو لیستت دیدم
    ان شاء الله همیشه به زیارت، اون هم از نوع مقبولش
    پاسخ:
    قربان شما 
    ان شالله عزیز ان شالله 
    قسمت شما عزیز دل 
  • دانش آموز پارسا
  •  سلام 
    ما رو یادتون رفت 😉
    پاسخ:
    به روی چشم خیالتون راحت فراموش نمیشید 
    سلام
    به به ....بله.... وسجیتکم الکرم....
    خوشبحالتون خدمت به پدر و مادر سعادت بزرگیه...و همچنین زیارت حضرت معصومه....
    این چه حرفیه میزنید؟؟ مطالبتون هم خیلی مفید و پربار هستن.
    نمیدونم الان قم هستین یا برگشتین ولی اگه میشه لطف کنید من رو سیاه رو هم به لیستتون اضافه کنید. خیلی به دعای خیرتون محتاجم.
    راستی روبه روی ضریح امام رضا یادتون کردم و براتون دعا کردم . با اسم *بانوی گمنام وبلاگ رفاقت به سبک شهید* توی یادداشت های گوشیم که قرار بود تو حرم یادشون کنم نوشته بودمتون....
    عاقبتتون شهادت
    یازهرا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اتفاقا اونجا نظرتون رو دیدم و یاد شدید خیالتون راحت
    ممنونم ان شالله به زودی زود اذن زیارت کربلا نصیبتون
    ان شالله همیشه در پناه حضرت زهرا باشید
    سلام و رحمت خدا

    ممنونم که به یاد ما بودید بانو.
    ان شاءالله با دست پر اجابت برگردید و با یک دلِ پرنده تر...
    زیارت قبول و التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمة الله
    عزیزید
    ان شالله سید جان
    سلام 
    برنگشتی؟ 
    مثلا قرار بود ما هم بیایم! که با هنرنمایی بنده کنسل شد!
    پاسخ:
    سلام چرا عزیز رسیدم
    ان شالله قسمت میشه به زودی زود خودشون باید ساعت و وقتش رو تعیین کنن دست ما نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی