رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

همیشه بعد از نماز صبح با حال و هوای خاصی دو رکعت نماز می خوند
نماز مستحبی زیاد می خوند، اما به این دو رکعت خیلی مقید بود
وقتی پرسیدم این نماز چیه؟ اول از جواب دادن طفره رفت
اصرار که کردم ، گفت : اگر قول بدی تو هم بخونی می گم
قول دادم و گفت : من هر روز این دو رکعت نماز رو می خونم،
اونم به نیت سلامتی و ظهور امام زمان علیه السلام

شهید سید علی حسینی




عارف گرانمایه و استاد بزرگوار حاج شیخ عبد القائم شوشتری دام ظله العالی می فرمودند:
آخر الامر گره ی کار به دست خود امام زمان(عج) باز خواهد شد و در آخرین شب غیبت کبری،حضرت مهدی(عج) پس از اقامه ی نماز عشاء درکنار خانه ی کعبه ،سر به سجده می گذارند و تا صبح ذکر «أمَن یُجیبُ المُضظَرّ إذا دَعاهُ وَ یَکشِفَ السّوء» را به طور مستمر می خواند.گویا قلب مبارک حضرت از این غیبت طولانی گرفته که تا اذان صبح این آیه شریفه را می خواند؛چرا که مضطر واقعی خود اوست.هنگام اذان صبح جبرئیل به خدمت حضرت می آید و سر مبارک حضرت را از سجده بر می دارد و می گوید:«ای حجت خدا،از این حالت ملائکه ی الهی به گریه افتادند،برخیز که خداوند دعایت را مستجاب و فرج را امضاء نمود.»

به نقل از کتاب شریف نوائب الدهور،علامه میر جهانی و بحار الانوار،ج51،


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

قبلا شنیده بودم دنیای شهدا با ما متفاوت است اما حالا  دارم یقین می کنم


روایت هم بسیار عالی و تکان دهنده بود
پاسخ:
مثلا اینطور که متن رو میخونیم !
"اگر قول بدی تو هم بخونی می گم"
بعد آروم هممون قول بدیم
قول بدیم از فردا ما هم اینطور باشیم با مولامون
یعنی میشه چشممون به جمال اقامون روشن شه؟
یعنی میشه همسرم و فرزندهام سربازش باشن؟؟
یعنی خودم میتونم کاری برای ظهور کنم؟

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
ان شالله خواهری ان شالله
اون جمله سومت !آیت الله مشکینی (ره) می فرمودند : «علاوه بر اینکه حضرت حجت (ع) اعمالمان را می بینند ، هر هفته دو بار ملائک نامه اعمال را بصورت مکتوب به حضور ایشان عرضه می دارند. حضرت وقتی می بیند که فرد شیعه گناهی مرتکب شده و توبه نکرده گریه می کنند و می فرمایند: «باز هم گناهان ایشان باعث شد تا ظهور من به تأخیر بیافتد.»
وای بحال ما که اسیر گناهیم...
ازدواج می کنیم تا درمسیر خدا قراربگیریم به چه روزگار و گناهی که نمیوفتیم خواهری...خداتوفیق ترک گناه بهمون بده
پاسخ:
ان شالله درست میشه
چه خبر خواهری
همه چیز رو به راهه ! ان شالله قبل ماه رمضون جشن ؟!!
الان مسئولیت ما هم سنگین شد با خوندن این متن
پاسخ:
دقیقا همینطوره نباید کوتاهی کنیم
کاش ما هم بتونیم قدمی برای آقا برداریم......
پاسخ:
ان شالله
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** *** *** دعام کنید به حق آقا دلم تنگه...
                                                   یاعلی...
پاسخ:
دعاگوی تمامی اهالی رفاقت به سبک شهید هستم
شما هم مارو دعا کنید
 سلام 

میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) و نیمه شعبان مبارک باد

یاعلی
پاسخ:
سلام عیدتون خیلی خیلی مبارک
ما هم یک مرد مطلقه گمنام هستیم
البته برخلاف شما هویت واقعی هم داریم در همین بیان
اما دغدغه هایی که فقط باید گمنام نوشت را اینجا می نویسیم
ما را هم دعا کنید همسری شایسته نصیبمان شود

پاسخ:
ببخشید من متوجه منظور شما نشدم
الان این نظر شما برای چیه !
امیدوارم قبل اینکه نظر بزارید کمی فکر کنید
نه تا به حال وبلاگ شما اومدم نه اینجا مطلبی نوشتم که اینطور پیام ببینم


خدا نصیب ما بکند صبح ظهور را.
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی