رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

پست در وبلاگ , ایسنستاگرام , تلگرا و .... به اشتراک میگذارم قربه الی الله

خدایا پناه میبرم....

از لایک غیر ضرور دیگران

از کامنت احسنت و... دیگران

از بازدید بالا پیج

از اینکه بخوام کسی رو فالو کنم به شرطی که بخواد منو فالو کنه

از اینکه چون همه درباره فلان موضوعمظلب میذارن پس منم بذارم

از اینکه آبروی مردم رو ببرم

از اینکه دل کسی رو بشکنم

از اینکه به کسی تهمت بزنم 

از اینکه برای سرگرمی پست بذارم

از اینکه پست گناه کسی رو لایک کنم

از اینکه کامنت غیر ضروری زیر پست نامحرم بذارم

از اینکه پیج شخصی نامحرم فالو کنم

از اینکه دایرکت نامحرم برم

از اینکه بدون هدف پست بذارم

از اینکه عکسهای شخصی بذارم تو پیج عمومی خودم که خدایی نکرده دل کسی بلرزه و....

از اینکه فحاشی کنم

از اینکه تجسس کنم تو زندگی مردم

از اینکه......


خدایا من نگاه تو رو میخوام

خدایا تُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ ۖ تویی 

پس بی خیال فلان پیج پر طرفدار  

من طرفداری تو رو میخوام

طرفداری تو برای من بسه

خدایا غلط کردم اگه لایک چند تا بنده تو من رو از تو جدا میکنه و کرده

خدایا من رو از اسارت لایک و کامنت و فالو و.... در بیار

خدایا توفیق بده اگه خواستم تو فضای مجازی کاری کنم فقط و فقط بخاطر تو باشه 

اعوذ بالله من نفسی...





  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۰)

موافقم. تا یک موضوعی میشه همه دربارش استوری میگذارند..بعد جالب تر اینکه هر دو ساعت یک بار هم استوری میگذارند و هم پست و با بازدید بالا و لایک بالا،اونوقت با هر گردش خورشید به دور زهره من یک پست میذارم که سه سال درباره کپشنش فکر کردم،هیچی دیگه چند نفر لایک کردن.خخخخخ
فکر کنم خیلی ها بیشتر عکس را نگاه میکنند تا کپشن را بخونن
اشکال نداره ما دلمان گرم همین وبلاگمانه
پاسخ:
متاسفانه هنوز نمیدونیم باید چیکار کنیم بدتر اینکه اسممون رو گذاشتیم افسر جوان جنگ نرم 
سلام بانو 
احوال شما؟؟

التماس دعا 
یاعلی
پاسخ:
سلام گل نرگس عزیز شکر الحمدالله شما خوبید ؟ 
دعاگو هستم عزیز شما هم مارو دعا کنید 
علی یارت دوست خوبم 
  • عباس زاده
  • قربه الی الله ...
  • دخترک مژده
  • سلام
    خوبید؟
    عااااااااللللللییییییی بود اینقدرکه قسمت قرمزشومیخوام پرینت کنم و ب اتاقم بزنم
    سربزنید
    پاسخ:
    سلام عزیز جان مثل من که تو اتاق رو گوشی همه جا فقط نوشتم 



    أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ أَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ
    ما هم هستیم خداروشکر 
    ممنونم عزیزجان :))
    ماهم همیشه به یادتون هستیم 
    پاسخ:
    ممنونم من شرمنده محبتتون هستم کلی 
  • یه بنده خدا
  • خدایا خودت منو بخر خودت منو ببراللهی...
    پاسخ:
    الهی و ربی من لی غیرک 
  • آشنای بی نشان
  • حتی به دایرکت نامحرم رفتن اشکالی نداره اگه دنبال گناه نباشیم و هدفی داشته باشیم
    همه چیز به نیت خودمون برمیگرده
    پاسخ:
    بله همینطوره 
    سلام عشقم 
    خوبی؟ 
    پاسخ:
    سلام عزیز دل 
    ببخشید درگیر کارهای خونه و بابا و بیرون بودم نتونستم تند تند سربزنم 
  • سربازکوچولو ...
  • سلام 
    واقعا خداوند ما رو از نفسمون در امان نگه داره 
    و قسمت قرمز رنگ واقعا تلنگر خوبیه
    پاسخ:
    سلام علیکم 

    الهی لَئن اَعطَیتُ نَفسی سُؤلَهــا فَها اَنا فی رَوضِ النَّدامـــةِ اَرتَعُ
    ای خدا اگر من خواهشهای نفسم را پیروی کرده ام اکنون در مرغزار پشیمانی چَرا می کنم

    مناجات امیرالمومنین

    تلنگر بجا و خوبی بود  ... ممنون عزیز
    پاسخ:
    ممنونم از وقتی که گذاشتید مهدیه عزیز 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی