رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

نگهبان درب فرودگاه اهواز از ورود او به داخل ممانعت کرد،
او بدون اهانت به نگهبان برگشت و در آن گرمای سوزان
حدود نیم ساعت روی جدول نشستبه بنده حقیر،
مسؤل وقت فرودگاه، اطلاع دادند دم درب مهمان داری!
رفتم و با کمال تعجب شهیدعباس بابایی را دیدم که راحت روی زمین نشسته
 پس از سلام عرض کردم جناب بابایی چرا تو این گرما اینجا نشستی.؟
خیلی آرام و متواضع پاسخ داد:
این نگهبان بنده خدا گفت هواپیما روی باند است و شما نمی توانی وارد شوی
منهم منتظر ماندم، مانع پرواز نشوم


در صورتیکه شهید بابایی فرمانده معاون عملیات وقت نهاجا بودند

نه به نگهبان اهانت کرد و نه خواستار تنبیه او
بلکه از من خواست که نگهبان را مورد تشویق قرار دهم


حالا یکم بیایید روی خودمون کار کنیم !گوش کنید




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۷)

  • محب اهل بیت
  • عباس هر روز یه لنگه پوتین پاش و اون یکی به دست دنبال سرویس میدوید بهش گفتم عباس جان شما فرمانده ای برای چی این کارو مکنی آخه؟ گفت بالام جان بزار به من بخندند روحیه شون شاد شه
    رفیق شهیدم شهید عباس بابایی 
    پاسخ:
    ممنونم‌ از شما که این خاطره زیبا رو نوشتید 
    عاقبتتون ختم به شهادت ان شالله
  • سرباز کوچولو ...
  • ای خدا ما کجا و شهدا کجا
    مایی که با کوچیک ترین پست و مقام چقدر غرور میگیرم 
    پاسخ:
    خودم رو میگم کافیه فقط یک نفر تعریفم کنه :(
  • محمد صادق
  • چه گل‌هایی را پرپر کردیم و چه خارهایی را نماینده مجلس کردیم...
    پاسخ:
    متاسفانه 
    سلام
    تشکر از شما بابت پست زیبا تون
     مشکل ازاونجا شروع شد...
    یه عده میدان خالی کردند...
    یه عده الان به جای تربیت خودشون به عنوان یه مدیر خوب،نشستند از این اون ایراد میگیرند...

    پاسخ:
    سلام علیکم 
    متاسفانه همینطوره !
    ممنونم از حضورتون 
  • قاسم صفایی نژاد
  • خیلی خوب بود. اهل گوش کردن صوت نیستم ولی گوش کردم و لذت بردم.
    پاسخ:
    ممنونم از شما و وقتی که میزارید 
    اجرتون با شهدا 
  • آشنای بی نشان
  • چون تو سربازی کلی برعکسش رو دیدم میفهمم کار شهید چه قدر بزرگ بوده
    پاسخ:
    ان شالله سربازی امام زمان 
    ان شالله رکاب مهدی زهرا شهادت 
  • آشنای بی نشان
  • إن شاء الله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی